Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ МІСТА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44098789 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, пров.Соборний, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кочеткова Світлана 380671771593 dep_zgdm@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 7 728 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 286,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), які повинні бути перераховані на рахунок Департаменту з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради, у розмірі 5 % від загальної суми вартості договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати Замовнику копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 5% вартості договору про закупівлю на рахунок Замовника із призначенням платежу «кошти забезпечення відповідно до умов тендеру, № оголошення закупівлі ______», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання учасником-переможцем договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними у договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: - невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю в частині надання послуг з охорони валютних цінностей під час їх перевезення в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Учасником Договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Ненадання учасником-переможцем документального підтвердження забезпеченням виконання договору про закупівлю, або надання таких документів з порушенням вимог тендерної документації, буде розцінене як відмова переможця від укладання договору. Отримувач: Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради ЄДРПОУ: 44098789, 61003, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Соборний, будинок 1 Рахунок: UA588201720355139008000106324 Державна казначейська служба України, м. Київ. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | перерахування коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Державної казначейської служби, у вигляді попередньої оплати у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт по Договору з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі визначенні Договором з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання обома Сторонами Акту/(-ів) приймання виконаних будівельних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати згідно форм № КБ-2в, КБ-3, при наявності бюджетних призначень на ці цілі (у разі отримання грошових коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади), на умовах оплати протягом 30 (тридцяти) банківських днів з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати надходження фінансування на рахунок Замовника для розрахунків за виконані роботи. Будь-які штрафні санкції (пені) до Замовника в такому випадку не застосовуються | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2021 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2021 12:36 |
Додаток 2 квалифікац критерії.doc | |
29 вересня 2021 12:36 |
Додаток 3 проєкт Договору.doc | |
29 вересня 2021 12:35 |
Додаток 1 технічне завдання.xls | |
29 вересня 2021 12:35 |
тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-16-000029 ● 3075f9c362f4406596e409262a9ec68f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2021 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.12.2021 № 716
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.12.2021 № 716
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-09-29-002177-c 29.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-23 13:27:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції теплових мереж в
м. Харкові. Ділянка між МК6511/7 - МК6511/8 по просп. Льва Ландау, 27, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовником яких є Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харьківської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-29-002177-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-28 17:21:21
Пояснення на запит
На запит ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 23.12.2021 про надання пояснень повідомляємо таке.
Згідно з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчими органами міських рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.
Згідно зі ст. 19 Конституції України, ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.
Рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» затверджено Положення про Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради (далі – Положення).
Відповідно до пунктів 1.1. – 1.3. вищевказаного Положення Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради (далі - Департамент) є самостійним виконавчим органом Харківської міської ради, який утворюється Харківською міською радою.
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради та заступнику міського голови з питань забезпечення життєдіяльності міста.
У своїй діяльності Департамент керується рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого, комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами.
Відповідно до розпорядження міського голови від 09.12.2002 № 2436 «Про офіційний веб-сайт Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету» (далі – Розпорядження) (https://doc.city.kharkov.ua/uk/profile/document/view/id/55440) з метою забезпечення прозорості та інформаційної відкритості діяльності Харківської міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб, ефективної інформаційної взаємодії з громадськістю було встановлено в якості веб-сайту Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету в мережі Інтернет http://www.city.kharkov.ua.
За таких обставин, на підставі вищевказаного Розпорядження, Департамент з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради розміщує інформацію, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог чинного законодавства, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, виключно на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету.
Також, зазначаємо, що відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Інформація щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету 04.10.2021 за посиланням: https://www.city.kharkov.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-64386.html
Очікувану вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «реконструкції теплових мереж в м. Харкові. Ділянка між МК6511/7 - МК6511/8 по просп. Льва Ландау, 27» та позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Загальна кошторисна вартість будівництва складає 8 123 208,00 грн., у тому числі: будівельні роботи – 6 430 165,00 грн.; інші витрати – 10 335,00 грн. (що включаються до робіт з реконструкції).
Очікувану вартість робіт з реконструкції з урахуванням ПДВ складає: (6 430 165,00 грн.+10 335,00 грн.)*1,20 (20% ПДВ)=7728600,00 грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Інші витрати згідно з експертним висновком складають, всього –
1 693 043,00 грн., в тому числі:
- інші витрати, передбачені главою 10 «Утримання служби замовника» – 164 943,00 грн.;
- інші витрати, передбачені главою 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд») – 163 897,00 грн.;
- податок на додану вартість відповідно до зведеного кошторисного розрахунку – 1 353 868,00 грн.;
- кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій – 10 335,00 грн., які включаються до вартості будівельних робіт.
Таким чином, очікувана вартість робіт з реконструкції з урахуванням ПДВ складає (6430165,00 грн.+10335,00 грн.)*1,20 (20% ПДВ)=7728600,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проєктної документації.
Джерело фінансування: кошти бюджету Харківської міської територіальної громади на 2021 рік. В бюджеті на 2021 рік передбачені видатки на здійснення робіт з реконструкції мереж тепло-, водопостачання та водовідведення в загальній сумі – 19 549 163,00 грн., за КПКВ 1317310, КЕКВ 3142.
Документи, що додаються:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «реконструкції теплових мереж в м. Харкові. Ділянка між МК6511/7 - МК6511/8 по просп. Льва Ландау, 27»;
- Експерний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Реконструкції теплових мереж в м. Харкові. Ділянка між МК6511/7 - МК6511/8 по просп. Льва Ландау, 27»;
- Копія розпорядження міського голови від 09.12.2002 № 2436 «Про офіційний веб-сайт Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 29.12.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-29-002177-c Департаментом з питань забезпечення життєдіяльності міста Харківської міської ради додатковою угодою № 3 від 31.12.2021 розірвано договір з ТОВ «ТЕХ-ІНКОМ» від 10.11.2021 № 26-21.
2022-01-04 14:01:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" |
7 728 500,00
UAH з ПДВ
|
7 651 214,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕХ СК" |
7 728 600,00
UAH з ПДВ
|
7 651 314,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" #42697606 |
Переможець |
7 651 214,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 15:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2021 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:58
|
додаткова угода № 3.pdf | укладений |
04 січня 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:15
|
Лист від 22.12.2021 ТОВ ТЕХ-ІНКОМ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:14
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 15:54
|
доп.угода № 1.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 16:41
|
Додатки до Договору 26-21 від 10.11.2021.pdf | укладений |
11 листопада 2021 16:40
|
Договір 26-21 від 10.11.2021.pdf | укладений |
11 листопада 2021 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 14.1. розділу 14 «ПОРЯДОК ЗМІН УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» та п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі (зі змінами)», уклали дану Додаткову угоду до Договору № 26-21 від 10.11.2021 про наступне: 1. Пункти 6.4.3. розділу 6. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.3. Залучати, у разі потреби, до виконання спеціальних робіт та надання послуг спеціалізовані будівельні організації за погодженням із Замовником. Підрядник здійснює координацію діяльності на будівельному майданчику субпідрядних організацій та виступає в даному випадку Генеральним підрядником перед Замовником, а перед субпідрядниками – як Замовник. Генеральний підрядник відповідає перед Замовником за порушення субпідрядником обов’язків. Субпідряд не вносить змін до обов’язків Підрядника. Субпідрядники, які залучаються до виконання робіт, повинні відповідати наступним вимогам: мати ліцензію на виконання робіт, досвід виконання подібних робіт, матеріально-технічні, фінансові ресурси. Відносини між субпідрядниками, Замовником та Підрядником регулюються Цивільним кодексом України та положеннями Загальних умов з урахуванням п. 61 - 65 Постановою КМУ від 01.08.2005 № 668. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20 % від вартості Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 26-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа ТОВ "ТЕХ-ІНКОМ" від 22.12.2021 №143/12, враховуючи неможливість проведення монтажних робіт під час опалювального періоду, продовжити строк виконання робіт та дії договору від 10.11.2021 № 26-21 до 31.12.2022. 1. Пункти 3.6., 3.7, 3.9. розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток 3). 3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються календарним графіком виконання робіт (Додаток 4).». 2. Пункт 5.1. розділу 5. «УМОВИ ТА ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022, відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток 4), який є невід’ємною частиною цього Договору, в якому зазначаються узгоджені сторонами дати початку та закінчення всіх основних видів робіт по об’єкту реконструкції в цілому, передбачених даним Договором. Календарний графік виконання робіт складає Підрядник. 3. Пункт 11.1. розділу 11. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 26-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 29.12.2021 Замовник та виконавець за взаємною згодою Сторін домовились розірвати договір № 26-21 від 10.11.2021 |