Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для тренувального та змагального процесу з фехтування
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2021-09-29-002145-c ● dc0d531ce3f1423a9bf92f987fef7390
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ОЛІМПІЙСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ИМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 43914945 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Матеюка Миколи, будинок 4 |
Контактна особа: |
Москаленко Олександр Вікторович +380445139864 koledjtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2021 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2021 08:30 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 13:12 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Обладнання для тренувального та змагального процесу з фехтування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Матеюка 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2021
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2021 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2021 12:37 |
ТД фехтування (1).docx |
29 вересня 2021 13:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 вересня 2021 12:37 |
ТД фехтування (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови та помилки, що можуть призвести до анулювання договору контролюючими органами.
Дата подання: 04 жовтня 2021 17:30
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 17:51
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо про таке.
Ми є потенційним учасником тендеру. Детально вивчивши тендерну документацію, зазначаємо, що нами виявлені прояви дискримінації до учасників та встановлено порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
В зв’язку з цим просимо усунути недоліки та дискримінаційні вимоги, описані нижче, а саме:
1. Згідно оголошення, предметом закупівлі за кодом ДК 2015 є ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання. При цьому предметом закупівлі, відображений у назві оголошення є «Обладнання для тренувального та змагального процесу з фехтування». Слід зазначити, що електротехнічним обладнанням серед всіх предметів закупівлі є тільки «Апарат фехтувальний для трьох видів зброї з табло Favero», інше ж обладнання, в т.ч. «Доріжка фехтувальна алюмінієва сегментна збірна FIE FOLO» взагалі не має відношення до електротехнічного обладнання. Отже, просимо або присвоїти предмету закупівлі правильний код ДК, або розбити предмет закупівлі на лоти у відповідності до кодування за ДК:2015. Виконавши цю вимогу, ви приберете дискримінаційні вимоги та дозволите більшій кількості учасників прийняти участь в закупівлі, в т.ч нам.
2. Кваліфікаційними вимогами тендерної документації встановлено такий критерій, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. При цьому тендерна документація встановлює опис, що таке аналогічний досвід в розумінні цієї тендерної документації: «Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на поставку вікон та дверей метало пластикових». Просимо виправити прикру помилку. Виконавши цю вимогу, ви приберете дискримінаційні вимоги та дозволите більшій кількості учасників прийняти участь в закупівлі, в т.ч нам.
3. Документами, що підтверджують якість товару, відповідно до умов тендерної документації, є, зокрема: «висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар та/або на складові частини товару, який пропонується постачати за договором.». Слід зазначити, що жоден з учасників цього ринку не має комплекту висновків ДСЕЕ на весь товар / складові частини товару. Зазначаємо, що відповідно до вимог чинного законодавства України – отримання цього сертифікату не є обов’язковим, тож просимо виключити таку вимоги із тендерної документації. Виконавши цю вимогу, ви приберете дискримінаційні вимоги та дозволите більшій кількості учасників прийняти участь в закупівлі, в т.ч нам.
4. Серед предметів закупівлі, що планується здійснити Замовником є, зокрема, «Маса для доріжки (4 метри) Uhlmann». Зазначаємо, що товар, який ви називаєте «масою для доріжки…» не існує та не завозиться в України. Просимо присвоїти предмету закупівлі нормальну назву товару та характеристики, щоб ми, як учасник цього ринку, змогли оцінити вартість та комплектність товару, який ви хочете купити, для того щоб прийняти рішення стосовно участі чи неучасті в цій процедурі. Виконавши цю вимогу, ви приберете дискримінаційні вимоги та дозволите більшій кількості учасників прийняти участь в закупівлі, в т.ч нам.
5. Предметом закупівлі є товар, відповідно до технічної специфікації. Проте умови проекту договору, оприлюдненого в системі прозоро, містять посилання на якісь «Послуги», що мають бути надані за договором. Просимо роз’яснити, які саме додаткові послуги закуповуються, або прибрати їх із умов проекту договору. Виконавши цю вимогу, ви приберете дискримінаційні вимоги та дозволите більшій кількості учасників прийняти участь в закупівлі, в т.ч нам.
6. Слід зазначити, що товар, який закуповується є імпортним. Строки поставки, що зазначені в тендерній документації – до 15.11.2021. Здійснений нами попередній розрахунок дати укладання договору із потенційним переможцем – приблизно 05.11.2021 (за умови, Якщо не буде скарг до органу оскарження). Отже на виконання договору залишається всього 10 днів, що ставить учасників, які на момент оголошення не мають товару на складі в нерівні умови по відношенню до конкретних учасників, які мають товар на складі. В зв’язку з цим, просимо внести зміни до умов (строків) постачання та встановити їх, щонайменше до 15.12.2021. Виконавши цю вимогу, ви приберете дискримінаційні вимоги та дозволите більшій кількості учасників прийняти участь в закупівлі, в т.ч нам.
7. Відповідно до титульної сторінки тендерної документації, остання затверджена рішенням Уповноваженого з публічних закупівель (Москаленко О.В.) від 17.06.2021. При цьому дата оголошення тендеру – 29.09.2021. Допускаємо, що вами допущена помилка при складанні документації?
Сподіваємось на порозуміння та на усунення дискримінаційних вимог, що суперечать закону. В інакшому випадку, залишаємо за собою право оскаржити вищезгадані умови до антимонопольного комітету України.
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо, за звернення, Замовник прийням до розгляду Ваше питання, вчинить відповідні дії, задля видалення дискримінаційних умов.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 18:06 |
Кінець періоду оскарження: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
04 жовтня 2021 18:06
|
Електронний підпис |
04 жовтня 2021 18:02
|
Протокол |