Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджу, ремонт монітора)
Очікувана вартість
730,00 UAH
UA-2021-09-29-001661-a 265b17676c044be29d57a0fce553db64
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенедюк Наталія Федорівна

+380412485047 zt_tbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний протитуберкульозний диспансер " Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991441
Вебсайт: https://ztoptd.itmed.org/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62
Контактна особа: Бенедюк Наталія Федорівна
+380412485047
zt_tbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 90UAH без ПДВ
заправка картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт. Гуйва, вул. Бердичівська 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Ціна за одиницю: 640UAH без ПДВ
ремонт монітора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт. Гуйва, вул. Бердичівська 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг заправка картриджу, ремонт монітора Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

29 вересня 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тимченко Максим Петрович
#3426313919
Переможець 730,00
UAH
29 вересня 2021 14:57

Документи

29 вересня 2021 14:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 15:39
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 14:59
підписаний договір укладений
29 вересня 2021 14:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
заправка картриджу 1 шт 90,00
UAH
ремонт монітора 1 шт 640,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 730,00
UAH