Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт виробничих приміщень ВПЗ Васильківка за адресою: 52600, Дніпропетровська обл., смт. Васильківка, вул. Партизанська, буд. 144
Очікувана вартість
292 700,00 UAH
UA-2021-09-28-011610-b 3750b47b98f4487f852f0993f8283931
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анисимова Олена

380674564592 ANYSYMOVA-OV@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 25771603
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 49999, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 62
Контактна особа: Анисимова Олена
380674564592
ANYSYMOVA-OV@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2021 17:00
Очікувана вартість: 292 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,68%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт виробничих приміщень ВПЗ Васильківка за адресою: 52600, Дніпропетровська обл., смт. Васильківка, вул. Партизанська, буд. 144
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, смт Васильківка, вул. Партизанська, буд. 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунка на оплату, який Підрядник надає після підписання Сторонами Акту виконаних робіт, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дніпропетровська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта», місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62, ЄДРПОУ 25771603. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 18:56
proekt dohovora.zip
28 вересня 2021 18:56
vymohy do predmetu zakupivli.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАКОН" ЛТД 206 348,20
UAH з ПДВ
206 348,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 15:15
Електронний підпис
07 жовтня 2021 15:15
Довідка працівники.PDF
07 жовтня 2021 15:15
Наказ про призначення.PDF
07 жовтня 2021 15:15
Статут.PDF.p7s
07 жовтня 2021 15:15
Довідка працівники.PDF.p7s
07 жовтня 2021 15:15
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
07 жовтня 2021 15:15
Витяг з ПДВ.PDF
07 жовтня 2021 15:15
Виписка з ЄДРПОУ.PDF.p7s
07 жовтня 2021 15:15
Статут.PDF
07 жовтня 2021 15:15
Витяг з ПДВ.PDF.p7s
07 жовтня 2021 15:15
Відомості статистики.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАКОН" ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАКОН" ЛТД
#13465479
Переможець 206 348,20
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 11:30

Документи

18 жовтня 2021 11:30
Електронний підпис
18 жовтня 2021 11:30
Rishennia UO pro namir ukl dohovoru.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАКОН" ЛТД
#13465479
206 348,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 11:30
Електронний підпис
18 жовтня 2021 11:30
Rishennia UO pro namir ukl dohovoru.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 17:59
звіт про виконання договору.pdf укладений
06 січня 2022 17:59
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 12:41
допка2 к дог. 291021-10.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 11:27
ДУ к291021-10 ракон.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 11:27
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 18:17
291021-10 додатки.РАКОН.PDF укладений
29 жовтня 2021 18:16
291021-10 договор.РАКОН.pdf укладений
29 жовтня 2021 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність в продовження строку дії договору у зв'язку тим, що у Дніпропетровській області введено «червоний рівень» епідемічної небезпеки, заборонена (обмежена) робота всіх об’єктів торгівельного обслуговування населення, у Підрядника є проблема в закупівлі необхідних будівельних матеріалів для завершення необхідних ремонтних робіт. Ціна договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 291021-10/2.4Р15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність в продовження строку дії договору у зв'язку з продовженням карантинних обмежень на території України та перебуванням Дніпропетровської області у "червоній зоні" епідембезпеки для Підрядника існує гостра проблема в закупівлі необхідних будівельних матеріалів для завершення необхідних ремонтних робіт в установлений строк. Зменшено обсяги закупівлі. Ціна договору після корегування кошторисної документації становить 175713,60
Номер договору про закупівлю: 291021-10/2.4Р15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 175 713,60
UAH (в тому числі ПДВ 29 285,60 UAH)