Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту сходових кліток у житловому будинку (ЖБК № 48) за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд.94 Г
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2021-09-28-011284-b f208c0d29e7f49eabea4a2a300a25efc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Крістіна

380562318457 adm44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр.Пушкіна, будинок 65
Контактна особа: Анастасія Крістіна
380562318457
adm44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 00:01
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3330 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення поточного ремонту сходових кліток у житловому будинку (ЖБК № 48) за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд.94 Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Просп. Олександра Поля, буд.94 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником наданих послуг в гривнях на розрахунковий рахунок виконавця, в межах надходження бюджетних асигнувань на дані послуги на рахунок замовника. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.

Сума забезпечення: 3330 UAH
Форма підтвердження: документ
28 вересня 2021 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 17:48
Просп.Олександра Поля,94 Г.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 111 000,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 жовтня 2021 20:02
Електронний підпис
06 жовтня 2021 16:50
img065-1.jpg
06 жовтня 2021 16:36
img065-1.jpg
06 жовтня 2021 08:05
3Б_ паспорт Авілов.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_санкції.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_акцепт.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_9б ліцензія.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_ст 17.pdf
06 жовтня 2021 08:05
260_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_вивіз сміття.pdf
06 жовтня 2021 08:05
260_ДЦ_ДЦ_3.pdf
06 жовтня 2021 08:05
260_ДЦ_ДЦ_4.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_32_Фінансовий звіт.zip
06 жовтня 2021 08:05
_18 довідка технології.pdf
06 жовтня 2021 08:05
3Е_Атаманова ЕУ.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_дипломи.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_щодо відміни торгів.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_істотні умови.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_5 Статут.pdf
06 жовтня 2021 08:05
2 цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_врахування ціни.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_маркування.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_30_цпх кошторисник.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_9а довідка ліцензія.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_38б Декларация МТБ.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_10 субпідрядники.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_2_Згода Авілов.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_6б Витяг пдв.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_23 ліцензія АВК.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_1_Довідка щодо мови.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_7а_згода з договором.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_5а опис.pdf
06 жовтня 2021 08:05
15_договор механизмы.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_41_1дф.zip
06 жовтня 2021 08:05
260_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_19 довідка мат база.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_6а довідка пдв.pdf
06 жовтня 2021 08:05
Свідоцтво_УБІБ (1).zip
06 жовтня 2021 08:05
_договора оренды.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_утилизация договор.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_17 про АВК.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_26а_оренда техники.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_отримання ліцнзій.pdf
06 жовтня 2021 08:05
260_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
06 жовтня 2021 08:05
3Д_виписка 230221.pdf
06 жовтня 2021 08:05
_7б_ПРОЕКТ договору_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Переможець 111 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 10:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

08 жовтня 2021 10:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 10:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:14
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 17:19
ДУ-дог14.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 11:27
Договір14.pdf укладений
21 жовтня 2021 11:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2021 12:11
104 798,60 UAH UA758201720344230006000151210
Центральна адміністрація ДМР
UA423363100000026003009913724
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п. 11.2 Договору у зв»язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди про зменшення суми договору на 6 201,40 грн. (шість тисяч двісті одна грн. 40 коп.), в т.ч ПДВ: 1 033,57 грн. 2.Внести зміни в п.3.1 Договору та викласти його в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору визначена договірною ціною (Додаток 1) та становить 104 798,60 грн. (сто чотири тисячі сімсот дев'яносто вісім грн.60 коп.) у тому числі ПДВ: 17 466,43 грн. (сімнадцять тисяч чотириста шістдесят шість грн. 43 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 104 798,60
UAH (в тому числі ПДВ 17 466,43 UAH)