Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Маска-клапан для проведення штучної вентиляції легень з фіксацією за вухами (на брелоку);Кровоспинний джгут-турнікет SISH; Аптечка виробнича)
Очікувана вартість
8 900,00 UAH
UA-2021-09-28-011255-b 2281354f0b574d319246ee6c552bbaf4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуліч Світлана Адамівна

+380322616408 sveta.nosulich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Львівської області
Код ЄДРПОУ: 26181306
Вебсайт: https://lv.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Городоцька, 71
Контактна особа: Носуліч Світлана Адамівна
+380322616408
sveta.nosulich@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 17:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 17:49
Очікувана вартість: 8 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


для проведення навчань з питань цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Маска-клапан для проведення штучної вентиляції легень з фіксацією за вухами (на брелоку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул.Городоцька, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35173 — Маска для кисню без зворотного дихання
6 шт
Кровоспинний джгут-турнікет SISH
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул.Городоцька, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35844 — Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання
6 шт
Аптечка виробнича (з наповненням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул.Городоцька, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 44039 — Набір для першої медичної допомоги, що містить лікарських засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару спеціальний фонд Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 15:39
Тех.характеристики_мед.матер.1.2.doc
28 вересня 2021 17:45
ТД_Мед.облад..doc
28 вересня 2021 17:45
Проект_договору_мед.облад..doc
28 вересня 2021 17:45
ПЕРЕЛІК ВКЛАДЕНЬ аптечка 620 грн..doc
01 жовтня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 15:39
Тех.характеристики_мед.матер.1.2.doc
28 вересня 2021 17:45
Тех.характеристики_мед.матер.1.1.doc
28 вересня 2021 17:45
ТД_Мед.облад..doc
28 вересня 2021 17:45
Проект_договору_мед.облад..doc
28 вересня 2021 17:45
ПЕРЕЛІК ВКЛАДЕНЬ аптечка 620 грн..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 30 вересня 2021 17:56
Дата відповіді: 01 жовтня 2021 15:42
Шановний замовник, у Технічних вимогах до товару зазначається код БАГАТОРАЗОВОЇ маски з Національного класифікатора України. в той же час у Технічних вимогах зазначено фото ОДНОРАЗОВОЇ маски-клапана. до того ж, судячи з очікуваної вартості закупівлі, на увазі малися все ж таки одноразові маски-клапани, адже багаторазові маски для СЛР значно дорожчі. просимо надати роз`яснення щодо цього питання та у разі, якщо потребуються одноразові маски, внести зміни до ТД. дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. В даній закупівлі мається на увазі саме маска-клапан для проведення штучної вентиляції легень з фіксацією за вухами (на брелоку). Предмет біологічного захисту рятувальника при здійсненні серцево-легеневої реанімації, яка розміщена на фото. Відповідні зміни внесено у Тендерні вимоги до товару.
уточнення
Дата подання: 01 жовтня 2021 13:13
Дата відповіді: 01 жовтня 2021 15:10
Шановний Замовник, у Додатку №1 до Документації , а саме у вимогах щодо якості товару, вказано: "учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копію реєстраційного посвідчення (свідоцтва, декларації, іншого документу) МОЗ України.)". Інформуємо Вас, що Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (далі - Технічний регламент) була скасована процедура державної реєстрації виробів медичного призначення. З 01 липня 2015 року Постанова КМУ від 09.11.2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» та Наказ Держлікслужби МОЗ України від 12.08.2010 року №251 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення» втратили чинність. При цьому також, до 01.07.2016 р., було дозволено обіг медичних виробів, що пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичних виробів і дозволені для застосування на території України, без проходження процедур оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності. З 01 липня 2016 року стала проводитися оцінка відповідності медичних виробів Технічному регламенту, отже, Свідоцтва про державну реєстрацію медичних виробів перестали бути чинними. Відтоді, підтвердженням відповідності медичних виробів законодавчим вимогам, а саме Технічному регламенту є Декларація про відповідність, видана виробником. Тому просимо Вас прибрати дану вимогу із Тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, щиро дякуємо, що ознайомилися зі змістом даної закупівлі та просимо вибачення за некоректність. Ваші зауваження враховано та додаємо відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 17:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 8 497,94
UAH з ПДВ
8 497,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 10:08
Електронний підпис
07 жовтня 2021 10:07
_Сертифікат-172-20_СУЯ.pdf
07 жовтня 2021 10:07
_Лист-згода_793.pdf
07 жовтня 2021 10:07
_Сертифiкат_виробнича.pdf
07 жовтня 2021 10:07
_Витяг_ПДВ_ 10.06.2021_копія.pdf
07 жовтня 2021 10:07
_сич сертиф_завір-.pdf
07 жовтня 2021 10:07
_Цінова пропозиція_790.pdf
07 жовтня 2021 10:07
_Гарантійний лист_797.pdf
07 жовтня 2021 10:07
_Витяг_ЄДР 16.08.2021_копія.pdf
07 жовтня 2021 10:07
_сич деклар_завер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 8 497,94
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 14:32

Документи

13 жовтня 2021 14:31
Електронний підпис
13 жовтня 2021 13:17
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
8 497,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2021 14:31
Електронний підпис
13 жовтня 2021 13:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 15:14
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 15:35
договір укладений
28 жовтня 2021 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 497,94
UAH (в тому числі ПДВ 555,94 UAH)