Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху їдальні, переходу та козирка вхідної групи опорного закладу «Заводська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» по вул. Шкільна, 1 м. Заводське Миргородського району Полтавської області
Очікувана вартість
1 216 357,20 UAH
UA-2021-09-28-010744-b 7144a46267a1403cbfe94c5ce0a91a04
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Донченко

+380668846106 feli47911@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44042390
Місцезнаходження: 37240, Україна , Полтавська обл., м. Заводське, вул. Ватутіна, будинок 46
Контактна особа: Лілія Донченко
+380668846106
feli47911@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 216 357,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 081,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху їдальні, переходу та козирка вхідної групи опорного закладу «Заводська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1» по вул. Шкільна, 1 м. Заводське Миргородського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37240, Україна, Полтавська область, м. Заводське, вул. Шкільна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КВА" 1 200 028,80
UAH з ПДВ
1 200 028,80
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КВА"
#39720797
Переможець 1 200 028,80
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 11:22

Документи

08 жовтня 2021 11:22
Електронний підпис
08 жовтня 2021 11:21
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КВА"
#39720797
1 200 028,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 11:22
Електронний підпис
08 жовтня 2021 11:21
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2022 11:41
Додаткова угода №2.pdf укладений
14 грудня 2022 11:40
Додаткова угода №2.pdf укладений
13 грудня 2022 16:46
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 13:53
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 16:14
Договір.pdf укладений
13 жовтня 2021 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 16.12.2021 року. Враховуючи виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору, а саме, рекомендації технічного нагляду, Сторони домовилися пункт 5.1 Договору викласти в наступній редакції: Строк закінчення робіт та здача актів виконаних робіт за Договором - не пізніше 31.12.2022 р. Пункт 11.1 Договору викласти в наступній редакції: Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2022 року, а відповідно фінансових розрахунків та оплати штрафних санкцій - до повного їх виконання. Доповнити Договір пунктом 13.1.3 в наступній редакції: Календарний план фінансування робіт (Додаток №3); Календарний план виконання робіт, Додаток №2 до Договору викласти в наступній редакції:. Решта пунктів і розділів договору лишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2021 — 13 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Виконання умов Договору не можливе в зв'язку з виникненням обставин непереборної сили, які не інували під час укладання даного Договору, та виникли поза волею Сторін, а саме, військовою агресією Російської Федерації проти України та введення воєнного стану в Україні