Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Одеська загальноосвітня школа № 52 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 49/51
Очікувана вартість
888 000,00 UAH
UA-2021-09-28-009983-b b83657794be04c5eae4cccf8e414644e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2021 14:36
Початок аукціону: 06 жовтня 2021 14:36
Очікувана вартість: 888 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Одеська загальноосвітня школа № 52 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 49/51

Капітальний ремонт по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Одеська загальноосвітня школа № 52 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 49/51
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Одеська загальноосвітня школа № 52 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 49/51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник торгів - платник зобов’язується оплатити Підряднику роботи відповідно до форми № КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ( ф № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника торгів - платника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 16:41
Школа 52 Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

огляд в період уточнень
Дата подання: 01 жовтня 2021 12:45
Дата відповіді: 01 жовтня 2021 20:58
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога щодо обвязкого огляду обєкту в період уточнень! Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із Оголошення вимоги щодо надання учасниками Акту огляду об’єктів та ознайомлення з обсягом виконання робіт на об’єкті: Одеська загальноосвітня школа № 52 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 49/51.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час.
Крім того, у зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS –CoV-2 вважаємо, що потенційні Учасники перед поданням пропозиції повинні ознайомитися з обсягами виконання робіт, оскільки роботи повинні виконатися у найкоротший термін.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників .
ДСТУ ISO 19011:2019
Дата подання: 01 жовтня 2021 12:52
Дата відповіді: 01 жовтня 2021 20:53
Вимога: Директор (керівник) - копію сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019. Що це взагалі за вимога до учасників?? Якевідношення вона має до робіт протипожежного призначення і як це впливає на якість виконання робіт? Яким нормативно-првовим актом передбачена дана вимога? Для чого директору (керівнику) ставати якимось аудитором? Якщо учасник проходить оцінку якості роботи свого підприємства залучаються відповідні оргазації, які мають повноваження на проведення такої оцінки якості, і в них є дані аудитори! До чого тут директор чи взагалі працівники учасника? У цьому стандарті надано настанови щодо проведення аудитів систем управління, зокрема принципів проведення аудитів, керування програмою аудиту та проведення аудитів систем управління, а також настанови щодо оцінювання компетентності осіб, залучених до процесу аудиту. Ці заходи стосуються особи (осіб), яка (-і) керує (-ють) програмою аудиту, аудиторів і груп аудиту. Цей стандарт застосовний до всіх організацій, у яких є потреба у плануванні та проведенні внутрішніх або зовнішніх аудитів систем управління чи керуванні програмою аудиту. Внесіть зміни, видаліть дану вимогу, не прописуйте абсурдні вимоги до учасників, та не свторюйте дискримінаційних умов для участі. Якщо ви проводите спрощену процедуру закупівлі, яку не можна оскаржити в АМКУ, це не означає що ми не можемо захищати свої інтереси в інших інстанціях, аудит процедур закупівель (моніторниг) ще ніхто не відміняв.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, щодо Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до Наказу №435 від 18.12.2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнятого ДП «Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» згідно п.1 прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу прийнято ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанова щодо проведення аудитів системи управління».
Наявність сертифіката ISO 9001 у організації свідчить про досягнутий рівень надійності цієї організації, як постачальника продукції або послуг. Крім того, проходження навчання працівниками по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019, свідчить, що на підприємстві встановлено і успішно функціонує система менеджменту якості, що відповідає міжнародним і національним вимогам. Проходження навчання по програмі за вимога стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 свідчить, що працівники підприємства можуть визначати та застосовувати критерії та методи (зокрема моніторинг, вимірювання та відповідні показники дієвості) потрібні для забезпечування результативності функціювання та контролювання процесів надання послуг (виконання робіт), визначати ресурси, потрібні для процесів оптимізації праці, розглядати ризики та можливості щодо досягнення поліпшення в роботі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 759 338,23
UAH з ПДВ
759 338,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА" 819 921,22
UAH з ПДВ
819 921,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 13:55
Електронний підпис
05 жовтня 2021 13:54
1.3.3. Відгук.pdf
05 жовтня 2021 13:54
2.5. Копія Статуту.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.19. Акт обстеження.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.3. Витяг з ЄДР.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.6. Довідки з банку.pdf
05 жовтня 2021 13:54
2.20. Цінова пропозиція.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.8. Лист-гарантія.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.16. Гарантійний лист.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.18. Гарантійний лист.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.12.1. Дозвіл.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.7. Листи-згоди.PDF
05 жовтня 2021 13:54
2.15.3. Кошторис.imd
05 жовтня 2021 13:54
1.2.8. Ковід-сертифікати.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2021 17:27
Електронний підпис
05 жовтня 2021 17:26
Scan_1607.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Електронний підпис
05 жовтня 2021 17:22
ISO сертифікати.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Кошторис.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Згода орендодавця МТБ.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Ліцензія АВК 5.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Кошторис.rar
05 жовтня 2021 17:22
Лабораторія документи.pdf
05 жовтня 2021 17:22
66597081227588.pdf
05 жовтня 2021 17:22
НАКАЗИ та труд книжки.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Документи пропозиції.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Витяг 04.10.2021.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Дозвіл робити 1000В.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Ліцензія наказ.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Декларація МТБ, висота.pdf
05 жовтня 2021 17:22
66597083768956.pdf
05 жовтня 2021 17:22
Витяг ПДВ (оригінал).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Переможець 759 338,23
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 14:25

Документи

07 жовтня 2021 14:25
Електронний підпис
07 жовтня 2021 14:24
SCAN0300.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
759 338,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 14:25
Електронний підпис
07 жовтня 2021 14:24
SCAN0300.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 08:33
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 14:45
SCAN0304.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 08:47
SCAN0753.PDF укладений
18 жовтня 2021 08:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 18:51
759 338,23 UAH UA148201720344241020102096633
КУ"ЦФГДЗУСО Приморського р-у м.Одеси"
UA153348510000000002600193301
ПП"СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою вирішили внести зміни до п. 5.1. розділу 5 "Терміни виконання робіт" - до 31.12.2021 року. Додаток №1 "План фінансування" та Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт по об'єкту" до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52-ЗОШ-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 759 338,23
UAH (в тому числі ПДВ 126 556,37 UAH)