Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт благоустрою території КНП «Чорноморська лікарня» Одеського району Одеської області за адресою: вул. В. Шума, 4, м. Чорноморськ Одеського району Одеської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
1 471 570,00 UAH
UA-2021-09-28-009497-b a779fdcd433449f1992fac6a0996efb3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варнікова Юлія Олександрівна

380486860078 OKHIB2005@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33647570
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, проспект Миру, будинок 33
Контактна особа: Варнікова Юлія Олександрівна
380486860078
OKHIB2005@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2021 13:52
Очікувана вартість: 1 471 570,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 357,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія). Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1.Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2.Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов'язковими для складання гарантії. 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6.Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. 8. Розмір забезпечення пропозиції – 7 000,00 грн. 9. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 10. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку №4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції визначаються відповідно ст.25 ч.3 та ч.4 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт благоустрою території КНП «Чорноморська лікарня» Одеського району Одеської області за адресою: вул. В. Шума, 4, м. Чорноморськ Одеського району Одеської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт благоустрою території КНП «Чорноморська лікарня» Одеського району Одеської області за адресою: вул. В. Шума, 4, м. Чорноморськ Одеського району Одеської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Україна, Одеська область, Чорноморськ, вул. В. Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт на термін до 30 календарних днів. По закінченню вказаного терміну Підрядник повертає невикористану суму авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Залік авансу здійснюється на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано «Акти приймання виконаних будівельних робіт», або у наступному за поточним. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Вид закупівлі – спрощена закупівля – для замовників визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиції готуються українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі визначені у додатку №1. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія). Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1.Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2.Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов'язковими для складання гарантії. 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6.Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. 8. Розмір забезпечення пропозиції – 7 000,00 грн. 9. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 10. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку №4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції визначаються відповідно ст.25 ч.3 та ч.4 Закону.

Сума забезпечення: 7000 UAH
04 жовтня 2021 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 08:48
Додаток 7. Досвід виконання аналогічного(них) договору(ів).docx
28 вересня 2021 16:06
Додаток 7. Досвід виконання аналогічного(них) договору(ів).docx
04 жовтня 2021 08:48
Додаток 6. Наявність працівників необхідної кваліфікації.docx
28 вересня 2021 16:06
Додаток 6. Наявність працівників необхідної кваліфікації.docx
04 жовтня 2021 08:47
Додаток 5. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.docx
28 вересня 2021 16:06
Додаток 5. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.docx
04 жовтня 2021 08:47
Додаток 4. Форма гарантії забезпечення пропозиції.docx
28 вересня 2021 16:06
Додаток 4. Форма гарантії забезпечення пропозиції.docx
04 жовтня 2021 08:47
Додаток 3. Лист-згода.docx
28 вересня 2021 16:06
Додаток 3. Лист-згода.docx
04 жовтня 2021 08:47
Додаток 2. Проєкт Договору.docx
28 вересня 2021 16:06
Додаток 2. Проєкт Договору.docx
04 жовтня 2021 08:47
Додаток 1. Вимоги до предмету закупівлі.docx
28 вересня 2021 16:06
Додаток 1. Вимоги до предмету закупівлі.docx
04 жовтня 2021 08:47
Оголошення.docx
28 вересня 2021 16:06
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕРА КІДС" 1 397 968,55
UAH з ПДВ
1 397 968,55
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" 1 471 561,20
UAH з ПДВ
1 471 561,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 жовтня 2021 19:43
Електронний підпис
11 жовтня 2021 19:42
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip
11 жовтня 2021 19:42
Свідоцтво_УБІБ.zip

Публічні документи

11 жовтня 2021 17:05
Електронний підпис
11 жовтня 2021 17:05
Розрахунок №П145.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
19. Витяг ПДВ.pdf
11 жовтня 2021 17:05
5. Довідка МТБ.pdf
11 жовтня 2021 17:05
7.5. Акт №4.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
Розрахунок №5, №6.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
Локальний кошторис.pdf
11 жовтня 2021 17:05
16. Акт обстеження.pdf
11 жовтня 2021 17:05
7.5. Акт №4.pdf
11 жовтня 2021 17:05
7.2. Акт №1.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
8.1. Ліцензія.pdf
11 жовтня 2021 17:05
8.1. Ліцензія.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
7.4. Акт №3.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
20. Статут.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
7.3. Акт №2.pdf
11 жовтня 2021 17:05
18. Витяг ЄДР.pdf
11 жовтня 2021 17:05
Відомість ресурсів.pdf
11 жовтня 2021 17:05
Договірна ціна.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
Пояснювальна записка.pdf
11 жовтня 2021 17:05
7.4. Акт №3.pdf
11 жовтня 2021 17:05
7.3. Акт №2.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
7.1. Договір з додатками.pdf
11 жовтня 2021 17:05
5.2. Договір ВКФ КВАРЦ.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
7.7. Відгук.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2021 17:05
7.6. Акт №5.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
Розрахунок №5, №6.pdf
11 жовтня 2021 17:05
Відомість ресурсів.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
Заява.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
Локальний кошторис.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
7.2. Акт №1.pdf
11 жовтня 2021 17:05
20. Статут.pdf
11 жовтня 2021 17:05
Заява.pdf
11 жовтня 2021 17:05
5.2. Договір ВКФ КВАРЦ.pdf
11 жовтня 2021 17:05
5.1. Договір ТОВ АВТОДОР.pdf
11 жовтня 2021 17:05
19. Витяг ПДВ.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
7.7. Відгук.pdf
11 жовтня 2021 17:05
Розрахунок №П145.pdf
11 жовтня 2021 17:05
16. Акт обстеження.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
7.6. Акт №5.pdf
11 жовтня 2021 17:05
5. Довідка МТБ.pdf.p7s
11 жовтня 2021 17:05
18. Витяг ЄДР.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРА КІДС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕРА КІДС"
#40478939
Відхилено 1 397 968,55
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 11:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
#42846767
Переможець 1 471 561,20
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 15:06

Документи

13 жовтня 2021 11:54
Електронний підпис
13 жовтня 2021 11:53
Протокол №128.PDF

Документи

13 жовтня 2021 15:06
Електронний підпис
13 жовтня 2021 15:06
Протокол №131.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
#42846767
1 471 561,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2021 15:06
Електронний підпис
13 жовтня 2021 15:06
Протокол №131.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 10:39
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:00
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 14:32
Договір.PDF укладений
26 жовтня 2021 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 29.12.2021 р. до Договору №2/246 від 26.10.2021 р.
Номер договору про закупівлю: №2/246
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 471 184,76
UAH (в тому числі ПДВ 245 197,46 UAH)