Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

принтер Toppan CP500 с безконтактним енкодером
Очікувана вартість
204 000,00 UAH
UA-2021-09-28-007873-b 7e34d1ec409e4e15921bb9259bec5ede
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратенко Валентина Павлівна

0661547697 VKONDRATENKO@GLOBYNE-RADA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Кондратенко Валентина Павлівна
0661547697
VKONDRATENKO@GLOBYNE-RADA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 249 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг» , на виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 619-р «Про розподіл у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг», враховуючи лист Мінекономіки від 15.10.2019 № 3622-06/42301-06 та лист Міністерства цифрової трансформації України від 26.03.2021 № 1/06-3-3369, з метою вжиття заходів щодо запровадження надання послуг із державної реєстрації транспортних засобів і видачі посвідчень водія через центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) для виготовлення бланків національного посвідчення водія, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, що відповідно до законодавства України потребують використання спеціальних елементів захисту, в Центрі надання адміністративних послуг Глобинської міської ради існує необхідність закупівлі Принтера Toppan СР500 з безконтактним енкодером. Згідно довідки Торгово-промислової палати України від 11.01.2021 року №11/08.0-7.3 ТОВ «Компанія «ТОППТЕК» є єдиним вітчизняним уповноваженим виконавцем послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту вказаного обладнання. ТОВ «Компанія «ТОППТЕК» зареєстровано відповідно до вимог діючого законодавства за адресою: 01021, м. Київ, провулок Виноградний, буд. 4, ідентифікаційний код: 39342787, попередня назва компанії - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОППАМ Україна». ТОВ «Компанія «ТОППТЕК» призначено ексклюзивним дистриб'ютором в Україні компанії GET International FZCO, Об‘єднані Арабські Емірати, ексклюзивного дистриб'ютора компанії-виробника - TOPPAN PRINTING CO., LTD Японія, в частині поставки (продажу) принтерів TOPPAN СР500 та пов'язаних з ними витратних матеріалів по всьому світу, крім Японії. ТОВ «Компанія «ТОППТЕК» працює в Україні, як уповноважений партнер компанії Inte Graph International FZE, Об’єднані Арабські Емірати, має ексклюзивні повноваження постачати та підтримувати «Товари TOPPAN СР500», а саме: розробляти, впроваджувати та оновлювати програмне забезпечення принтерів з використанням офіційного SDK та здійснювати сервісне обслуговування «СР500» для державних проектів ID карток в Україні. Відповідно до наданих повноважень, ТОВ «Компанія «ТОППТЕК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг з поставки, технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN СР500, включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення. У зв’язку з вказаним та згідно статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі як виняток, у разі якщо роботи ,товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності, зокрема такої підстави як відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» в порядку підпункту 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником) за предметом: ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Принтер Toppan CP500 с безконтактним енкодером). Тому, Договір про закупівлю товару: ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Принтер Toppan CP500 с безконтактним енкодером) може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з ТОВ «Компанія «ТОППТЕК».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 15:11
Оскарження наміру укласти договір: 09 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Принтер Toppan CP500 с безконтактним енкодером) . Ідентифікаційний код замовника: 04382056, категорія замовника: орган місцевого самоврядування, місцезнаходження замовника: 39000, Полтавська обл., Глобинський р-н., м. Глобине, вул. Центральна, буд. 285, кількість товарів, виконання робіт чи надання послуг: 1 шт., Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 39000, Полтавська область, м. Глобине, вул. Травнева, буд. 4., строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з моменту підписання договору до 15 листопада 2021 року, джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет. Код товару визначений згідно за Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної пропозиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30232100-5 Принтери та плотери
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Принтер Toppan CP500 с безконтактним енкодером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту фактичної поставки Товару Покупцю, що підтверджується підписанням Сторонами видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 вересня 2021 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 15:01
Повідомлення про намір.pdf
28 вересня 2021 15:01
Протокол прийняття рішення укласти договір.pdf
28 вересня 2021 15:01
Протокол переговорів 28.09.2021.pdf
28 вересня 2021 15:01
ДовідкаПалата.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ТОППТЕК"
#39342787
Переможець 204 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 15:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ТОППТЕК"
#39342787
204 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:17
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 13:29
Додаткова.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 11:31
Протокол заключення договору.pdf укладений
11 жовтня 2021 11:30
Договір КП-180 від 11.10.2021.pdf укладений
11 жовтня 2021 11:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2021 12:09
204 000,00 UAH UA328201720344271057118098260
Виконавчий комітет Глобинської м.р.
UA883005280000026001455067990
ТОВ "КОМПАНIЯ "ТОППТЕК"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни Договору купівлі-продажу №КП-180 від «11» жовтня 2021 року (далі –Договір), та уклали цю Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) про нижченаведене: 1. Внести зміни до Розділу 2. «ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ» та викласти пункт 2.1. в наступній редакції: «2.1. Постачальник гарантує, що поставлений товар є якісним, сертифікованим (визнаним), відповідає всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду. Постачальник гарантує, що Товар не становить небезпеки для довкілля та за своїми технічними та якісними характеристиками не суперечить чинним в Україні стандартам, нормам та правилам, які стосуються захисту довкілля. Агрегати, машини та механізми, що використовуватимуться для постачання Товару, за технічними і функціональними характеристиками відповідатимуть основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля, а їх експлуатація здійснюватиметься відповідно до вимог чинного природоохоронного законодавства.» 2. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Покупця», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору купівлі-продажу та викласти реквізити «Покупця», що містяться в Розділі 12 Договору «12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ (ПОШТОВІ АДРЕСИ), ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН» у наступній редакції: «ПОКУПЕЦЬ: Виконавчий комітет Глобинської міської ради Україна 39000, Полтавська область, м. Глобине вул. Центральна, 285 р/р: UA 328201720344271057118098260 в Держказначейська служба України м. Київ Код ЄДРПОУ 04382056 Тел. (05365) 25 5 40
Номер договору про закупівлю: КП-180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 204 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 000,00 UAH)