Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку формату А4
Очікувана вартість
86 505,00 UAH
UA-2021-09-28-005562-c 0a6e9ed0d278435084e7a09401e8a13e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літке Олексій

380577253812 litke_a@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44151454
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Літке Олексій
380577253812
litke_a@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2021 13:35
Очікувана вартість: 86 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 865,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


закупівля товару: Папір для друку формату А4 за ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. КЕКВ 2210/ Кількість товару: 790 пачок. Строк (термін) поставки: до 31.12.2021 року. Місце поставки: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, Конституції майдан, будинок 7. Номенклатурний номер: 30197630-1 Папір для друку. Протокол від 28.09.2021 року № 26/09-21
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
790 пачок
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, Конституції майдан, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує 100% вартості товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних, на умовах 100% післяоплати, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів за наявності фінансування на реєстраційному рахунку Замовника, з урахуванням Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Покупця. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-28-005562-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 01 жовтня 2021 10:48
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-09-28-005562-c на закупівлю «Папір для друку формату А4» де Замовником виступає ДЕПАРТАМЕНТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2021 20:23
На Вашу вимогу щодо зміни дискримінаційних параметрів тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c, повідомляємо про таке.
Технічні вимоги до предмета закупівлі електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c не є дискримінаційними оскільки у їх складі, окрім стандартних вимог що характеризують предмет закупівлі, відсутні параметри які можуть звузити коло учасників. Показники параметрів предмету закупівлі зазначені згідно поточних вимог Замовника до якості предмета закупівлі та умов його подальшого використання. За результатами дослідження, проведеного відповідальною особою Замовника під час підготовки технічних вимог до предмета закупівлі, було встановлено що на ринку присутні найменш чотири незалежних виробника що виготовляють продукцію яка відповідає зазначеним у документації до електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c вимогам.

Документи подані скаржником

01 жовтня 2021 10:48
Вкладення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 82 950,00
UAH з ПДВ
79 987,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 84 703,80
UAH з ПДВ
80 011,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2021 15:38
Електронний підпис
04 жовтня 2021 15:37
12. Сертифікат якості.pdf
04 жовтня 2021 15:37
Свідоцтво.pdf
04 жовтня 2021 15:37
6. Копія Статуту.pdf
04 жовтня 2021 15:37
Протокол.pdf
04 жовтня 2021 15:37
Наказ.pdf
04 жовтня 2021 15:37
Наказ новий.pdf
04 жовтня 2021 15:37
2. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2021 15:37
8. Активне посилання.pdf
04 жовтня 2021 15:37
6.ОПИС до статуту.pdf
04 жовтня 2021 15:37
12. Лист виробника.pdf
04 жовтня 2021 15:37
6. Протокол правочину.pdf
04 жовтня 2021 15:37
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2021 15:37
Свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2021 12:13
Електронний підпис
04 жовтня 2021 12:09
Аналогічний договір.pdf
04 жовтня 2021 12:09
Документи.pdf
04 жовтня 2021 12:09
Аналогічний договір2.pdf
04 жовтня 2021 12:09
Документи 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 79 987,50
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 13:07

Документи

08 жовтня 2021 13:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
79 987,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 13:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 14:08
Договір_26-09_ДМД_папір.pdf укладений
13 жовтня 2021 14:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для друку формату А4 790 пачок 101,25
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 987,50
UAH (в тому числі ПДВ 13 331,25 UAH)