Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку формату А4
Очікувана вартість
86 505,00 UAH
UA-2021-09-28-005562-c ● 0a6e9ed0d278435084e7a09401e8a13e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44151454 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Літке Олексій 380577253812 litke_a@city.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 86 505,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 865,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
закупівля товару: Папір для друку формату А4 за ДК 021:2015 -30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. КЕКВ 2210/ Кількість товару: 790 пачок. Строк (термін) поставки: до 31.12.2021 року. Місце поставки: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, Конституції майдан, будинок 7. Номенклатурний номер: 30197630-1 Папір для друку. Протокол від 28.09.2021 року № 26/09-21
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
790 пачок
Папір для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, Конституції майдан, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує 100% вартості товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних, на умовах 100% післяоплати, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів за наявності фінансування на реєстраційному рахунку Замовника, з урахуванням Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 18:03 |
ОГОЛОШЕННЯ_Закупівля паперу_790п.pdf | |
28 вересня 2021 18:03 |
Додаток 1 ТЗ_закупівля паперу_790п.docx | |
28 вересня 2021 18:03 |
Додаток 2 Документи квал вимог_Закупівля паперу_790п.docx | |
28 вересня 2021 18:03 |
Додаток 3 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА»_Закупівля паперу_790п.docx | |
28 вересня 2021 18:03 |
Додаток 4 Лист-Згода_Закупівля паперу_790п.docx | |
28 вересня 2021 18:03 |
Додаток 5 Проєкт Договору_Закупівля паперу_790п.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-28-005562-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 01 жовтня 2021 10:48
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-09-28-005562-c на закупівлю «Папір для друку формату А4» де Замовником виступає ДЕПАРТАМЕНТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2021 20:23
На Вашу вимогу щодо зміни дискримінаційних параметрів тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c, повідомляємо про таке.
Технічні вимоги до предмета закупівлі електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c не є дискримінаційними оскільки у їх складі, окрім стандартних вимог що характеризують предмет закупівлі, відсутні параметри які можуть звузити коло учасників. Показники параметрів предмету закупівлі зазначені згідно поточних вимог Замовника до якості предмета закупівлі та умов його подальшого використання. За результатами дослідження, проведеного відповідальною особою Замовника під час підготовки технічних вимог до предмета закупівлі, було встановлено що на ринку присутні найменш чотири незалежних виробника що виготовляють продукцію яка відповідає зазначеним у документації до електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c вимогам.
Технічні вимоги до предмета закупівлі електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c не є дискримінаційними оскільки у їх складі, окрім стандартних вимог що характеризують предмет закупівлі, відсутні параметри які можуть звузити коло учасників. Показники параметрів предмету закупівлі зазначені згідно поточних вимог Замовника до якості предмета закупівлі та умов його подальшого використання. За результатами дослідження, проведеного відповідальною особою Замовника під час підготовки технічних вимог до предмета закупівлі, було встановлено що на ринку присутні найменш чотири незалежних виробника що виготовляють продукцію яка відповідає зазначеним у документації до електронних торгів №UA-2021-09-28-005562-c вимогам.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Переможець |
79 987,50
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 13:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 14:08
|
Договір_26-09_ДМД_папір.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 14:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір для друку формату А4 | 790 | пачок |
101,25
UAH з ПДВ
|