Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (утилізація матеріальних цінностей)
Очікувана вартість
12 190,00 UAH
UA-2021-09-28-004971-c 80f843e48f864526bbc578f5c8d01cd5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Атаманчук Неля Михайлівна

+380352236254 84atamanchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Атаманчук Неля Михайлівна
+380352236254
84atamanchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (утилізація матеріальних цінностей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 5 банківських днів після підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 вересня 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Меліка"
#37122828
Переможець 12 190,00
UAH
28 вересня 2021 16:41

Документи

28 вересня 2021 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 16:45
договір укладений
28 вересня 2021 16:43