Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з впровадження в ДП «НАЕК «Енергоатом» національного стандарту ДСТУ ISO 19443:2019 «Система управління якістю. Спеціальні вимоги до застосування ISO 9001:2015 організаціями ядерного сектору, що постачають продукцію та послуги, важливі для ядерної безпеки (ITNS)» та міжнародного стандарту ISO/TR 4450:2020 «Quality management systems — Guidance for the application of ISO 19443:2018»)
Очікувана вартість
112 204,81 UAH
UA-2021-09-28-004695-c 24ace5247f8b431f89fe116334384ee4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Роксолана

+380442069768 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Матюшенко Роксолана
+380442069768
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2021 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 09:00
Очікувана вартість: 112 204,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 561,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Інформація, що вимагається ч. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яке формує електронна система закупівель, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься в завантаженому окремому файлі (Оголошення-25-СЗ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з впровадження в ДП «НАЕК «Енергоатом» національного стандарту ДСТУ ISO 19443:2019 «Система управління якістю. Спеціальні вимоги до застосування ISO 9001:2015 організаціями ядерного сектору, що постачають продукцію та послуги, важливі для ядерної безпеки (ITNS)» та міжнародного стандарту ISO/TR 4450:2020 «Quality management systems — Guidance for the application of ISO 19443:2018»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, м. Київ, м. Київ, офіс ДП «НАЕК «Енергоатом» (01054, м. Київ, вул. Гоголівська, 22/24), офіс Виконавця.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 79996000-2 — Послуги з організації підприємницької діяльності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 20 робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданої послуги. Збільшення строків оплати можливе за погодженням Сторін. (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: підготовка та проведення семінарів із вивчення вимог ДСТУ ISO 19443 для персоналу ДП «НАЕК «Енергоатом», який бере участь в оцінці постачальників, розроблення пропозицій щодо імплементації вимог ДСТУ ISO 19443 в процедури Компанії. Докладніше у Вимогах до предмета закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100 відсотків. Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.) Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2021 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2021 16:09
Вимоги до предмета закупівлі.docx
28 вересня 2021 16:09
Оголошення-25-СЗ.docx
28 вересня 2021 16:09
Проєкт договору.docx
28 вересня 2021 16:09
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАН З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "СЕРТАТОМ" 112 204,81
UAH з ПДВ
112 204,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 13:31
Електронний підпис
05 жовтня 2021 13:31
Пропозиція цінова.pdf
05 жовтня 2021 13:31
Довідка щодо корупції.pdf
05 жовтня 2021 13:31
Довідка про досвід 19443.pdf
05 жовтня 2021 13:31
Довідка щодо санкцій.pdf
05 жовтня 2021 13:31
Довідка персонал англ.pdf
05 жовтня 2021 13:31
Атестат акредитації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАН З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "СЕРТАТОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАН З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "СЕРТАТОМ"
#37099930
Переможець 112 204,81
UAH з ПДВ
11 жовтня 2021 14:10

Документи

11 жовтня 2021 14:10
Електронний підпис
11 жовтня 2021 14:10
№ 42 від 11.10.2021.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2021 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАН З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "СЕРТАТОМ"
#37099930
112 204,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2021 14:10
Електронний підпис
11 жовтня 2021 14:10
№ 42 від 11.10.2021.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 08:53
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 14:23
36-006-13-21-01488.tif укладений
27 жовтня 2021 14:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2021 — 11 лютого 2022
Сума оплати за договором: 112 204,81
UAH (в тому числі ПДВ 18 700,80 UAH)