Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV)-90710000-7 – «Екологічний менеджмент» (Підготовка Звіту з оцінки впливу на довкілля (ОВД), включаючи підготовку документації для отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля, у відповідності з Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Планована діяльність – "Розміщення об’єкту з переробки твердих побутових відходів, за межами населеного пункту с. Покровське, на території Решетилівської міської ради Полтавської області")
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2021-09-28-001820-b ● 94c8da0e21fe444f92ae9e78a90260ca
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Покровський комунгосп " Решетилівської міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 35717217 |
Місцезнаходження: | 38413, Україна , Полтавська обл., Решетилівський р-н, селище Покровське, ВУЛИЦЯ ОСВІТЯНСЬКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Наталія Гордеєва +380999198351 komungosp7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2021 10:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 10:01 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
Підготовка Звіту з оцінки впливу на довкілля (ОВД), включаючи підготовку документації для отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля, у відповідності з Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Планована діяльність – "Розміщення об’єкту з переробки твердих побутових відходів, за межами населеного пункту с. Покровське, на території Решетилівської міської ради Полтавської області"
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Підготовка Звіту з оцінки впливу на довкілля (ОВД), включаючи підготовку документації для отримання позитивного висновку з оцінки впливу на довкілля, у відповідності з Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Планована діяльність – "Розміщення об’єкту з переробки твердих побутових відходів, за межами населеного пункту с. Покровське, на території Решетилівської міської ради Полтавської області"
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38413, Україна, Полтавська область, селище Покровське, Освітянська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату наданої послуги не пізніше 15-ти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт/послуг (підписання акта приймання-передачі). Прийняття обсягу виконаних робіт/послуг - підписання акта приймання-передачі. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на його розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2021 10:25 |
Оголошення.doc | |
28 вересня 2021 10:25 |
Тендерна документація Звіт з ОВД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сроків до 31.12.2021
Дата подання: 29 вересня 2021 15:11
Дата відповіді: 30 вересня 2021 14:55
1. Зазначте чіткіше - чи потрібні послуги з підготовки та оприлюднення Оголошення про плановану діяльність? Тому що наприклад у ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) у ПЕРЕЛІКУ ПОСЛУГ цей етап ніяк не виписано, все починається з "опрацювання зауважень і пропозицій громадськості до планової діяльності". Та чи треба очікувати висновка чи всі послуги Виконавця закінчуються на етапі завантаження звіту та оголошення в Єдиний реєстр з ОВД (як видно з того ж ПЕРЕЛІКУ ПОСЛУГ) чи всеж таки все закінчується "представництвом інтересів Замовника у громадському обговоренні" - як вказано в "ОПИСІ ПОСЛУГИ ТА ЕТАПАХ ПРОХОДЖЕННЯ ПРОЦЕДУРИ"? Поясніть чіткіше де починаються послуги Виконавця і чим вони все ж таки завершуються?
2. Якщо треба починати з Повідомлення і завершувати Висновком (якщо вже читати проект договора), то, враховуючи як мінімум 70 робочих днів які згідно з Закону про ОВД можуть знадобитися на процедуру ОВД, додаючи часові зазори які дає законодавство уповноваженим органам (двічі до 3 р.д.) та які потрібні на оприлюднення відповідних матеріалів у ЗМІ, обробку даних тощо - потрібно як мінімум 80-90 роб.днів.
Аукціон заплановано на 19.10.2021. Відповідно, підписання договору з переможцем буде неможливе як мінімум до 30.10.2021 Таким чином до 31.12.2021 включно - залишиться 44 роб.дня.
Яким чином Замовник сподівається в законних рамках пройти процедуру ОВД в такі терміни?
Враховуючи розбіжності в трактуванні техзавдання у різних частинах тендерної документації замовника - пропонуємо привести їх до якогось одного знаменника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до п.1 Розділу 2 Опис послуги та етапи проходження процедури додатку 4 до тендерної документації визначено Етапи проходження процедури, де в п. 1 вказано підготовку повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, а також в Розділі 3 Етапи виконання послуги, в п. 3.2 цифра 4 зазначено підготовку оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінку впливу на довкілля.
Крім того інформуємо, що в проєкті договору на надання послуг, (додаток 3 до тендерної документації), в п.1.2 Розділу 1 "Предмет договору" вказано, що кінцевим результатом виконання наданих послуг є оформлені належним чином звіти з оцінки впливу на довкілля, звіти з громадського обговорення та позитивні висновки з оцінки впливу на довкілля.
Щодо проходження Замовником процедури ОВД в часових проміжках до 31.12.2021 р., інформуємо, що статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. При цьому наголошуємо, що Замовник не є розпорядником бюджетних коштів, а лише їх отримувачем і планує закупівлю товарів, робіт та послуг межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами.
Крім того інформуємо, що в проєкті договору на надання послуг, (додаток 3 до тендерної документації), в п.1.2 Розділу 1 "Предмет договору" вказано, що кінцевим результатом виконання наданих послуг є оформлені належним чином звіти з оцінки впливу на довкілля, звіти з громадського обговорення та позитивні висновки з оцінки впливу на довкілля.
Щодо проходження Замовником процедури ОВД в часових проміжках до 31.12.2021 р., інформуємо, що статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. При цьому наголошуємо, що Замовник не є розпорядником бюджетних коштів, а лише їх отримувачем і планує закупівлю товарів, робіт та послуг межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами.
Щодо великої кількості документів посадової особи
Дата подання: 29 вересня 2021 16:53
Дата відповіді: 30 вересня 2021 14:56
Скажіть з якою метою Замовник вимагає надання такої кількості додаткових документів що містить ПЕРСОНАЛЬНУ інформацію - від ПОСАДОВОЇ ОСОБИ юридичної особи Учасника (паспорт, довідка переселенця, ІНН), враховуючі що як правило замовники інших закупівель (навіть на значно більшу вартість) вимагають лише документів які доводять ПОВНОВАЖЕННЯ посадової особи щодо подання та підпису тендерних пропозицій або договорів про закупівлю (таких як Статут, Витяг з ЄДР, наказ про призначення, рішення власника, довіреність від керівництва підприємства або інші документи подібного роду) та наявніть електронного цифрового підпису такої особи та тендерній пропозиції в цілому або на всіх її документах?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, метою збору персональних даних, в межах даної закупівлі, є забезпечення реалізації вимог частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: перевірка Замовником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та/або фізичну особу, яка є учасником (додаток 2 до тендерної документації).
Одночасно інформуємо, що Замовником також буде прийматися до уваги довідка, довільної форми, за підписом службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси та/ або фізичної особи, яка є учасником, в якій буде зазначено її персональні дані. Отже, Учасник при поданні тендерної пропозиції на власний вибір може подати або документи, що визначені у додатку 7 до тендерної документації за цифрами 2 та 11 або вищезазначену довідку.
Крім того наголошуємо, що Учасник може позначити документи, що містять персональну інформацію, як конфіденційні, і тоді ці документи будуть доступні для перегляду тільки Замовнику та контролюючим органам.
Стосовно накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію вцілому або на всіх її документах, повідомляємо, що тендерна пропозиція Учасника повинна бути подана з накладанням електронно-цифрового підпису/удосконаленого електронного підпису /кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП/УЕП/КЕП). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення ЕЦП/УЕП/КЕП особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
Замовник перевіряє ЕЦП/УЕП/КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки ЕЦП/УЕП/КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Щодо засвідчення копій документів тендерної пропозиції!!!
Відповідно до п. 1.3 ч.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням ЕЦП/УЕП/КЕП на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Одночасно інформуємо, що Замовником також буде прийматися до уваги довідка, довільної форми, за підписом службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси та/ або фізичної особи, яка є учасником, в якій буде зазначено її персональні дані. Отже, Учасник при поданні тендерної пропозиції на власний вибір може подати або документи, що визначені у додатку 7 до тендерної документації за цифрами 2 та 11 або вищезазначену довідку.
Крім того наголошуємо, що Учасник може позначити документи, що містять персональну інформацію, як конфіденційні, і тоді ці документи будуть доступні для перегляду тільки Замовнику та контролюючим органам.
Стосовно накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію вцілому або на всіх її документах, повідомляємо, що тендерна пропозиція Учасника повинна бути подана з накладанням електронно-цифрового підпису/удосконаленого електронного підпису /кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП/УЕП/КЕП). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення ЕЦП/УЕП/КЕП особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
Замовник перевіряє ЕЦП/УЕП/КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки ЕЦП/УЕП/КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Щодо засвідчення копій документів тендерної пропозиції!!!
Відповідно до п. 1.3 ч.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням ЕЦП/УЕП/КЕП на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Інформація про відміну
Дата відміни
18 жовтня 2021 10:01
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій