Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-09-27-012106-b c4fc268460264b21a59f31effef0877e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куць Микола Миколайович

380473830994 drabiv19800@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04407690
Вебсайт: https://drabivska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 19800, Україна , Черкаська обл., смт Драбів, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 17
Контактна особа: Куць Микола Миколайович
380473830994
drabiv19800@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 14:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2021 15:22
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пач.
Папір офісний формата A4 80 г/м, 500 арк.(білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт.
Ручка шарикова MR,чорнила сині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт.
Ручка шарикова MR,чорнила чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упак.
Файли Buromax Job А4 40 мкм глянцевий прозорий 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт.
Коректор стрічка Buromax 5 мм х 10 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт.
Простий олівець грифельний з гумкою (Axent; матеріал корпусу: дерево; форма олівця шестигранна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Швидкозшивач картонний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
Папка на зав’язках картонна А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Клей карандаш 36г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Клей ПВА-К 50 мл із супер ковпачком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
Набір скрепок канцелярських Axent заокруглених 50 мм по 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Папка на зав’язках картонна 0.35 мм Buromax «СПРАВА», А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 шт.
Стержень шариковий MR,чорнила сині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 шт.
Стержень шариковий MR,чорнила чорні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт.
Біндери (52 мм.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Блок паперу для нотаток Buromax 90х90х40 мм 420 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19801, Україна, Черкаська область, смт Драбів, Центральна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2021 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 18:45
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович 29 560,00
UAH з ПДВ
29 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 29 864,40
UAH з ПДВ
29 209,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 16:15
Електронний підпис
07 жовтня 2021 16:14
Довідка щодо підпису.pdf
07 жовтня 2021 16:14
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2021 16:14
Витяг ЄДРЮ і ФОП.PDF
07 жовтня 2021 16:14
Договір+ВН Муз.школа№4.PDF
07 жовтня 2021 16:14
Довідка про статут.pdf
07 жовтня 2021 16:14
Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2021 16:14
Довідка ст. 17.pdf
07 жовтня 2021 16:14
Паспорт повний.PDF
07 жовтня 2021 16:14
Довідка Ліцензії.pdf
07 жовтня 2021 16:14
РНОКПП.PDF
07 жовтня 2021 16:14
Довідка стаття 236.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2021 13:57
Електронний підпис
07 жовтня 2021 13:56
Документи.pdf
07 жовтня 2021 13:56
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2021 13:56
Договір канц. 2019р .pdf
07 жовтня 2021 13:56
Договір канц. 2020 р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович
#3363203857
Переможець 29 200,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2021 16:31

Документи

15 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис
15 жовтня 2021 16:30
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2021 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович
#3363203857
29 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис
15 жовтня 2021 16:30
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 08:31
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 09:40
Договір № 138 від 26.10.2021 року.pdf укладений
26 жовтня 2021 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 200,00
UAH