Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт: облаштування спортивно-тренувального комплексу в районі житлових будинків за адресою: м. Одеса, вул. Капітана Кузнецова, 93, 92, код ДК 021:2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 415 463,61 UAH
UA-2021-09-27-009461-b f103262576dc45ec994178915888fa19
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зезик Тетяна

380487510766 SUVODE2008@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Суворовська районна адміністрація Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26303235
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, просп. Добровольського, 106, м. Одеса
Контактна особа: Зезик Тетяна
380487510766
SUVODE2008@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 415 463,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 077,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт: облаштування спортивно-тренувального комплексу в районі житлових будинків за адресою: м. Одеса, вул. Капітана Кузнецова, 93, 92, код ДК 021:2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Капітана Кузнецова, 93, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).

Сума забезпечення: 7000 UAH
27 вересня 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 15:48
Проект Капітана Кузнецова, 92, 93.pdf
27 вересня 2021 15:48
ОГОЛОШЕННЯ Капітана Кузнецова 93,92(ГБ).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ БП-СТРОЙ 1 377 734,58
UAH з ПДВ
1 377 734,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 18:22
Електронний підпис
05 жовтня 2021 18:17
13-4 Лок.кошт..pdf
05 жовтня 2021 18:17
13-3 Поясн.записка.pdf
05 жовтня 2021 18:17
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.zip
05 жовтня 2021 18:17
21 Проект договора.pdf
05 жовтня 2021 18:17
1 Пропозиція.pdf
05 жовтня 2021 18:17
Свідоцтво_УБІБ.zip
05 жовтня 2021 18:17
13-1 Дог ціна.pdf
05 жовтня 2021 18:17
13-7 Деф.акт.pdf
05 жовтня 2021 18:17
13-6 Протокол узг. цін.pdf
05 жовтня 2021 18:17
20 Акт техобстеження.pdf
05 жовтня 2021 18:17
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.pdf
05 жовтня 2021 18:17
Свідоцтво_УБІБ.pdf
05 жовтня 2021 18:17
5 Лист гарантія.pdf
05 жовтня 2021 18:17
12 сертифікат інженера.pdf
05 жовтня 2021 18:17
13-8 розрах разплати.pdf
05 жовтня 2021 18:17
13-2 Звед.кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БП-СТРОЙ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БП-СТРОЙ
#43957685
Переможець 1 377 734,58
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 14:19

Документи

06 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис
06 жовтня 2021 14:19
Протокол 157.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БП-СТРОЙ
#43957685
1 377 734,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 14:19
Електронний підпис
06 жовтня 2021 14:19
Протокол 157.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:45
Дод угода 5 до договору 689 від 19.10.2021.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 11:35
Дод угода 5 до договору 689 від 19.10.2021.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:30
Дод угода 2 до Договору № 689 від 19.10.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:43
Дод угода № 1 до Договору № 689 від 19.10.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:43
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 09:32
Договір 689.pdf укладений
19 жовтня 2021 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.2. Договору № 689 від 19.10.2021, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: 3.1. Початок робіт: грудень 2021 р. Закінчення робіт грудень 2021 р. Викласти у новій редакції додаток № 1 «Графік виконання робіт» Викласти у новій редакції додаток № 2 «План фінансування за рахунок коштів міського бюджету».
Номер договору про закупівлю: 689
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.2., 11.2. Договору № 689 від 19.10.2021, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: «3.1. Початок робіт: грудень 2021 р. Закінчення робіт грудень 2022 р. Пункт 11.1 викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набирає сили з дня його підписання i діє до 31.12.2022р. або до повного виконання сторонами своїх обов’язків.» Викласти у новій редакції додаток № 1 «Графік виконання робіт». Викласти у новій редакції додаток № 2 «План фінансування за рахунок коштів міського бюджету».
Номер договору про закупівлю: 689
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із перебуванням на розгляді у п’ятому апеляційному суді адміністративної справи № 420/12006/22, керуючись п. 4 ст. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п. 3.2., 11.2. Договору № 689 від 19.10.2021, Сторони домовились продовжити строк дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 689
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із перебуванням на розгляді у п’ятому апеляційному суді адміністративної справи № 420/12006/22, керуючись п. 4 ст. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п. 3.2., 11.2. Договору № 689 від 19.10.2021, Сторони домовились продовжити строк дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 689
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML