Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення металопластикових дверей та еталопластикових конструкцій з монтажем, установкою за кодом ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-09-27-007781-b 7a373185271c4d9d8f90b60601847e23
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вєнія

+380984349532 marschool64@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №64" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031606
Місцезнаходження: 87554, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, Вул. УРИЦЬКОГО , 92-А
Контактна особа: Наталія Вєнія
+380984349532
marschool64@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 14:42
Початок аукціону: 08 жовтня 2021 14:44
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Дверной блок металопластиковий (2380х1450); дверной блок складається з 2-х частин (700х2380). Встановлення металопластикових дверей та металопластикових конструкцій з монтажем, установкою у кількості 1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 92-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1. Оплата здійснюється згідно накладної в розмірі повної вартості товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок постачальника, вказаний у реквізитах уцьому договорі. 2. Оплата за наданні послуги буде проводитись протягом 30 календарних днів з дати надання послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання коштів платником на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2021 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 14:50
Додаток 5 Вимоги до товару.docx
27 вересня 2021 14:50
Додаток 4 Проект договору.doc
27 вересня 2021 14:50
Додаток № 3 - ТЗ двері .docx
27 вересня 2021 14:50
Додаток 2. Комерційна пропозиція.docx
27 вересня 2021 14:50
Додаток 1 Квалiфiкацiйнi_вимоги_з_переможцем.doc
27 вересня 2021 14:50
Оголошння.docx

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 06 жовтня 2021 14:47
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: закупівля скасовано у зв'язку з неправільно сформованою і оформленою документацією, технічними помилками.
Документи:
06 жовтня 2021 14:46
Протокол відміни закупівлі.pdf
Виконано
Дата відміни: 06 жовтня 2021 15:32
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: закупівля скасовано у зв'язку з неправільно сформованою і оформленою документацією, зокрема з технічними помилками.
Документи:
06 жовтня 2021 15:32
Електронний підпис
06 жовтня 2021 15:31
Протокол скасування закупівлі.pdf