Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-09-27-004606-b ● 2e1f328b71704ca89964bc401c6fe9d7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БРОВАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 9 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22208830 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 13 |
Контактна особа: |
Ольга Бадзюк +380459461635 lisova.dariya3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2021 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 12:09 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 15:40 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, вул. Героїв Небесної Сотні,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2021
—
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата згідно актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 12:12 |
ТД ЗОШ 9.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 жовтня 2021 17:54
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 16:13
В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Учаснику!
В зазначених Вами рішеннях АМКУ не було значного скорочення видатків на закупівлі.
В нашому випадку відбулося скорочення фінансування майже на 45% від вартості, зазначеної в позитивному експертному звіті, що призвело до скасування однієї закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-26-002615-a), тому:
- акт обстеження об’єкту складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт;
- обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог тендерної документації по закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторисну документацію, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
В зазначених Вами рішеннях АМКУ не було значного скорочення видатків на закупівлі.
В нашому випадку відбулося скорочення фінансування майже на 45% від вартості, зазначеної в позитивному експертному звіті, що призвело до скасування однієї закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-26-002615-a), тому:
- акт обстеження об’єкту складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт;
- обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог тендерної документації по закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторисну документацію, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 жовтня 2021 17:58
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 16:13
В ТД встановлена вимога "-Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі (за виключенням: виписок з ЄДР, ліцензій, дозволів, сертифікатів, документів, що підтверджують право володіння або користування рухомого та нерухомого майна, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок, наказів про призначення на посаду, протоколів учасників товариства/рішення власника).", що є дискримінаційною, та значно звужує коло потенційних учасників закупівлі!
Зазначте нормативно правовий акт згідно якого встановлена дана вимога???
Та зазначте які саме документи Ви хочете бачити оновленими в складі пропозиції учасника???
Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД та не дискримінувати учасників закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Учаснику!
Вичерпний перелік документів необхідних для участі в цій закупівлі зазначений в Тендерній документації та додатках, тому немає сенсу додатково надавати перелік документів, необхідних для участі Учасника в закупівлі.
Вичерпний перелік документів необхідних для участі в цій закупівлі зазначений в Тендерній документації та додатках, тому немає сенсу додатково надавати перелік документів, необхідних для участі Учасника в закупівлі.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 жовтня 2021 18:01
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 16:14
В ТД встановлена вимога "Учасник надає в складі тендерної документації оригінал довідки (довідок) з обслуговуючого (обслуговуючих) банка (банків) про поточний стан рахунку (відповідає якщо на рахунку є не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі).", поясніть згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога????
залишок коштів на рахунку в учасників змінюється щодня, і сьогодні він може бути на всю суму закупівлі а завтра становити 0!
Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною!
І вважаємоо що показником надійності підприємства є не залишок на рахунку в банку, а фінансова звітність з виручкою!
Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, Учаснику!
Згідно із ч. 1 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV і п. 1 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419 Фінансова звітність (баланс) подається платником податків відповідно до Податкового кодексу України за рік або поквартально. Визначити, чи на теперішній час цей Учасник чи інший платоспроможний чи ні, неможливо. Згідно абз.1 ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так як тендерною документацією зазначеної закупівлі не передбачено авансовий платіж на обладнання та матеріали, тому від Учасників вимагається довідка щодо наявності коштів на рахунку (яку можна отримати в банківській установі протягом терміну подачі тендерної пропозиції), яка гарантує фінансову спроможність будь-якого Учасника.
Згідно із ч. 1 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. №996-XIV і п. 1 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419 Фінансова звітність (баланс) подається платником податків відповідно до Податкового кодексу України за рік або поквартально. Визначити, чи на теперішній час цей Учасник чи інший платоспроможний чи ні, неможливо. Згідно абз.1 ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так як тендерною документацією зазначеної закупівлі не передбачено авансовий платіж на обладнання та матеріали, тому від Учасників вимагається довідка щодо наявності коштів на рахунку (яку можна отримати в банківській установі протягом терміну подачі тендерної пропозиції), яка гарантує фінансову спроможність будь-якого Учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМКОН ГРУП" |
498 625,57
UAH з ПДВ
|
498 625,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРГЕФЕСТ" |
499 999,00
UAH з ПДВ
|
499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМКОН ГРУП" #36998932 |
Переможець |
498 625,57
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 18:23
|
142.pdf | укладений |
08 листопада 2021 18:22
|