Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Придбання обладнання для харчоблоку Пісківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Новопсковської селищної ради» (ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування)»
Очікувана вартість
81 400,00 UAH
UA-2021-09-27-001387-a 5e9a210f9439485fb0e06b0e4a197676
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Наталія Ігорівна

+0502786968 osvitaotgnp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новопсковської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41716271
Місцезнаходження: 92303, Україна , Луганська обл., НОВОПСКОВ, Українська, буд.26 А
Контактна особа: Сергієнко Наталія Ігорівна
+0502786968
osvitaotgnp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2021 14:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2021 11:34
Очікувана вартість: 81 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 407,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стіл виробничий з тумбою, ширина 600 мм, висота 850 мм, , довжина 1200 мм, розпашні дверцята
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Ванна мийна 3- секційна, глибина раковини 300 мм, довжина 1500 мм, ширина 500 мм, висота 850 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стіл виробничий з ванною мийною, зварною, ліва, 1200*600*850, глибина 300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стіл виробничий для збору відходів, ширина 600 мм, довжина 1200 мм, висота 850 мм, одна полиця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стіл виробничий для борошняних робіт, ширина 600 мм, довжина 1200 мм, висота 850 мм, одна полиця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стіл виробничий, з бортом і полицею 1000*600*850
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Стіл виробничий, з бортом і полицею 1200*600*850
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Шафа для посуду, ширина 600 мм, висота 1800 мм, довжина 900 мм, ШП – 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Шафа для хліба, ширина 600 мм, висота 1800 мм, довжина 900 мм, ШХД – 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стелаж виробничий зварний, ширина 600 мм, висота 1800 мм, довжина 1600 мм на 4 полиці СТ - 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Рукомийник виробничий, 500*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 штуки
Полиця пристінна навісна дворівнева ПК 1200*300*350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2021 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 12:40
Додаток 1.docx
27 вересня 2021 12:40
Додаток 2 технічні і якісні.docx
27 вересня 2021 12:40
Додаток 3.docx
27 вересня 2021 12:40
Додаток 4 проєкт договору.docx
27 вересня 2021 12:40
Додаток 5.docx
27 вересня 2021 12:40
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 73 887,48
UAH з ПДВ
73 887,48
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФИЛОНОВ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" 79 900,00
UAH з ПДВ
77 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Лукрос 80 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2021 12:56
Електронний підпис
06 жовтня 2021 12:55
Довідка досвід.pdf
06 жовтня 2021 12:55
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2021 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
06 жовтня 2021 12:55
Статут.pdf
06 жовтня 2021 12:55
Довідки різні.pdf
06 жовтня 2021 12:55
Проект договору.pdf
06 жовтня 2021 12:55
ПДВ_витяг.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2021 13:14
Електронний підпис
06 жовтня 2021 13:00
Електронний підпис
06 жовтня 2021 12:59
4.2 ІПН.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
6.1 Витяг плат подат.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
11.1 аналог договір.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
7.2 Витяг з ЄДР.pdf
06 жовтня 2021 12:59
23 сертифыкат нерж.PDF
06 жовтня 2021 12:59
24 проект договору.pdf
06 жовтня 2021 12:59
5.1 паспорт.pdf
06 жовтня 2021 12:59
6.2 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 жовтня 2021 12:59
7.1 Филонов витяг 15.06.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
5.2 паспорт.pdf
06 жовтня 2021 12:59
5.2 паспорт.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
23 сертифыкат нерж.PDF.p7s
06 жовтня 2021 12:59
12.1 накладна.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
1 пропозиція.pdf
06 жовтня 2021 12:59
4.2 ІПН.pdf
06 жовтня 2021 12:59
7.3 Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 жовтня 2021 12:59
1 пропозиція.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
11.1 аналог договір.pdf
06 жовтня 2021 12:59
16 порівняльна таблиця.pdf
06 жовтня 2021 12:59
24 проект договору.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
7.2 Витяг з ЄДР.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
22 Висновок нержавейка.pdf
06 жовтня 2021 12:59
14 додаток 2.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
5.1 паспорт.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
4.1 іпн.pdf
06 жовтня 2021 12:59
7.1 Филонов витяг 15.06.pdf
06 жовтня 2021 12:59
7.3 Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
06 жовтня 2021 12:59
14 додаток 2.pdf
06 жовтня 2021 12:59
12.1 накладна.pdf
06 жовтня 2021 12:59
6.1 Витяг плат подат.pdf
06 жовтня 2021 12:59
4.1 іпн.pdf.p7s

Публічні документи

05 жовтня 2021 14:35
Електронний підпис
05 жовтня 2021 14:32
Додаток _ 2 тех. хар.pdf
05 жовтня 2021 14:32
опис с кодом.pdf
05 жовтня 2021 14:32
Додаток _ 5.pdf
05 жовтня 2021 14:32
незаборгованість.pdf
05 жовтня 2021 14:32
Аналогічний договір.pdf
05 жовтня 2021 14:32
висновок сертифікат.pdf
05 жовтня 2021 14:32
выписка.pdf
05 жовтня 2021 14:32
устав.pdf
05 жовтня 2021 14:32
санкційна довідка.pdf
05 жовтня 2021 14:32
згода на обробку даних.pdf
05 жовтня 2021 14:32
витяг травень (1).pdf
05 жовтня 2021 14:32
довідка оподаткування.pdf
05 жовтня 2021 14:32
приказ.pdf
05 жовтня 2021 14:32
Додаток _ 3 Цінова.pdf
05 жовтня 2021 14:32
протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ФОП "ФИЛОНОВ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ"

ПП Лукрос

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 73 887,48
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 15:03

Документи

07 жовтня 2021 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
73 887,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 15:37
дог 552.pdf укладений
18 жовтня 2021 15:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл виробничий з тумбою, ширина 600 мм, висота 850 мм, , довжина 1200 мм, розпашні дверцята 1 штуки 6 156,78
UAH з ПДВ
Ванна мийна 3- секційна, глибина раковини 300 мм, довжина 1500 мм, ширина 500 мм, висота 850 мм 2 штуки 5 024,16
UAH з ПДВ
Стіл виробничий з ванною мийною, зварною, ліва, 1200*600*850, глибина 300 мм 1 штуки 5 000,22
UAH з ПДВ
Стіл виробничий для збору відходів, ширина 600 мм, довжина 1200 мм, висота 850 мм, одна полиця 1 штуки 4 533,18
UAH з ПДВ
Стіл виробничий для борошняних робіт, ширина 600 мм, довжина 1200 мм, висота 850 мм, одна полиця 1 штуки 4 498,62
UAH з ПДВ
Стіл виробничий, з бортом і полицею 1000*600*850 1 штуки 3 574,14
UAH з ПДВ
Стіл виробничий, з бортом і полицею 1200*600*850 2 штуки 3 994,20
UAH з ПДВ
Шафа для посуду, ширина 600 мм, висота 1800 мм, довжина 900 мм, ШП – 4 1 штуки 7 618,26
UAH з ПДВ
Шафа для хліба, ширина 600 мм, висота 1800 мм, довжина 900 мм, ШХД – 4 1 штуки 9 042,36
UAH з ПДВ
Стелаж виробничий зварний, ширина 600 мм, висота 1800 мм, довжина 1600 мм на 4 полиці СТ - 4 1 штуки 6 181,68
UAH з ПДВ
Рукомийник виробничий, 500*600 1 штуки 2 218,08
UAH з ПДВ
Полиця пристінна навісна дворівнева ПК 1200*300*350 4 штуки 1 756,86
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 73 887,48
UAH (в тому числі ПДВ 12 314,58 UAH)