Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації для створення та влаштування системи пожежогасіння: створення та влаштування автоматичної пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень у комунальному закладу «Великолепетиський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Великолепетиської селищної ради
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-09-27-000197-c 89b82aed863046f0afbc43c16a7bbbeb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мошенець Володимир Григорович

+380554321065 vlep_edu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Централізована бухгалтерія" Великолепетискої селищної ради
Код ЄДРПОУ: 36789395
Місцезнаходження: 74502, Україна , Херсонська обл., смт Велика Лепетиха, вул. Миру, 18
Контактна особа: Мошенець Володимир Григорович
+380554321065
vlep_edu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2021 08:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2021 08:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 08:57
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації для створення та влаштування системи пожежогасіння: створення та влаштування автоматичної пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень у комунальному закладу «Великолепетиський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Великолепетиської селищної ради
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, Великолепетиська селищна рада, вулиця Шкільна, 2, комунальний заклад «Великолепетиський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Великолепетиської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2021 09:40
Перелик змін до документаціі Оголошення.doc
30 вересня 2021 09:40
Оголошення ПОЖАР БЕЗП doc.doc
30 вересня 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2021 09:40
Перелик змін до документаціі Оголошення.doc
30 вересня 2021 09:40
Оголошення ПОЖАР БЕЗП doc.doc
27 вересня 2021 08:53
Оголошення ПОЖАР БЕЗП doc.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

інженер-проектувальник СС3
Дата подання: 29 вересня 2021 10:47
Дата відповіді: 30 вересня 2021 09:38
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога до учасників: Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки повинен бути не менше класу наслідків СС3. Надайте обгрунтування даної вимоги? Чому інженер повинен бути саме класу наслідків СС3? Об'єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 - це об'єкти будівництва V категорії складності. Надайте докази, що ваш обєкт відноситься до V категорії складності!!! В іншому випадку, внесіть зміни в документацію, та не створюйте дискримінаційних умов для участі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У Оголошення на спрощену закупівлю буде оприлюднено зі змінами
щодо обстеження об*єкту
Дата подання: 29 вересня 2021 10:52
Дата відповіді: 30 вересня 2021 09:38
в пункті 2.Інша інформація Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказана наступна вимога: Перед початком розробки документації, для проведення замірів, обов’язковий виїзд спеціаліста для візуального огляду та обстеження приміщень. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо видалити її з тендерної документації. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У Оголошення на спрощену закупівлю буде оприлюднено зі змінами
Клас наслідків
Дата подання: 29 вересня 2021 15:48
Дата відповіді: 30 вересня 2021 09:31
Шановний Замовнику! На Вашу вимогу надати сертифікат інженера проектувальника щодо класу наслідків СС3 хочемо зауважити, що клас наслідків визначається саме на етапі проектування. Як ви можете знати до якого класу наслідків відноситься ваш об'єкт і задавати такі вимоги? Аргументуйте свою вимогу - надайте достовірну інформацію що ваш обєкт відноситься до V категорії складності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У Оголошення на спрощену закупівлю буде оприлюднено зі змінами
Обстеження
Дата подання: 29 вересня 2021 15:57
Дата відповіді: 30 вересня 2021 09:31
Шановний Замовнику, ви вимагаєте у своїй тендерній документації до подачі тендерної пропозиції учасник повинен в період уточнення здійснити виїзд на об'єкт та надати акт огляду. Вимагаємо внести зміни та викласти у наступній редакції: До кінцевого терміну подачі тендерних пропозиціїй учасник повинен обстежити об'єкт та надати акт обстеження. Не звужуйте навмисно коло потенційних учасників і дотримуйтесь основних принципів здійснення закупівель - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. У Оголошення на спрощену закупівлю буде оприлюднено зі змінами
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 08:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бєлоусова Н.В. 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2021 08:07
Електронний підпис
06 жовтня 2021 08:05
ЗГОДА З ТЕХ ЗАВДАННЯМ.pdf
06 жовтня 2021 08:05
Витяг РПЄП БНВ.pdf
06 жовтня 2021 08:05
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
06 жовтня 2021 08:05
ПАСПОРТ БНВ НОВИЙ.pdf
06 жовтня 2021 08:05
ВИПИСКА 2021.pdf
06 жовтня 2021 08:05
лист відгук Любимівка.pdf
06 жовтня 2021 08:05
Сертифікат проектант.pdf
06 жовтня 2021 08:05
ПРОПОЗИЦІЯ В ЛЕПЕТИХА.pdf
06 жовтня 2021 08:05
ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf
06 жовтня 2021 08:05
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бєлоусова Н.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бєлоусова Н.В.
#2127218629
Переможець 39 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 10:58

Документи

07 жовтня 2021 10:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бєлоусова Н.В.
#2127218629
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 10:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:16
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:14
Додаткова угода № 1 зміни до договору
07 грудня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 15:32
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:25
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:25
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:25
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:24
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:24
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:24
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:24
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:24
Договір укладений
20 жовтня 2021 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести до Договору про надання послуг № 062/21 від «20» жовтня 2021 року зміни в частині виконання зобов’язань щодо надання послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі та викласти п. 5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати укладання договору до 20.12.2021 р.» 2.Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами й скріплення печатками Сторін, та в частині виконання зобов’язань з «02» грудня 2021 року. 3.Всі інші умови договору є незмінними.
Номер договору про закупівлю: 062/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 000,00
UAH