Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційний килимок 50х100
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2021-09-24-012291-b 74fe13cc6abd49afb5dbc71a5772bcb3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кулина

+380503715012 budokanlviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Код ЄДРПОУ: 22336025
Вебсайт: https://budokan.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., місто ЛЬВІВ, ВУЛИЦЯ ШУХЕВИЧА, будинок 2
Контактна особа: Наталія Кулина
+380503715012
budokanlviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2021 13:14
Очікувана вартість: 2 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Відповідно до п. 3-1 Розділу X. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону)зі змінами, Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. ЛЬВІВСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА СХІДНИХ МОВ ТА СХІДНИХ БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ "БУДОКАН" З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Категорія замовника - підприємства, установи, організації зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження та місце отримання товару:79005, Львів, вул. В.Шухевича, 2. Мова пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення пропозиції не вимагається. Дата і час розкриття пропозицій - у день і час закінчення строку подання пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Дезінфекційний килимок 50х100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Шухевича 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язується виконати оплату у термін не пізніше 7 днів з моменту отримання товару (дата на товаро супроводжувальних документах). У разі затримки бюджетного фінансування оплата здійснюється в термін не пізніше 3-х днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на свій рахунок. Оплата за товар здійснюється на підставі видаткових накладних.Закупівля здійснюється на підставі Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (СOVID-19) " № 530 IX від 17.03.2020 р. та Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 із змінами "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (СOVID-19) на території України. Для використання у приміщенні ЛСЗШ Будокан, Львів, Шухевича,2. Категорія замовника - підприємства, установи, організації зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження та місце отримання товару:79005, Львів, вул. В.Шухевича, 2/ Мова пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення пропозиції не вимагається. Дата і час розкриття пропозицій - у день і час закінчення строку подання пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2021 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 18:53
ДСЗ_килимок.docx
24 вересня 2021 18:53
ДСЗ_килимок.docx.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА" 2 350,00
UAH з ПДВ
1 724,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКТОРІ ПЛЮС" 1 725,00
UAH з ПДВ
1 725,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛАБОРАТОРІЙ "МІРА" 2 400,00
UAH з ПДВ
2 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 15:29
Електронний підпис
05 жовтня 2021 15:29
НАКЛАДНА 170821.pdf
05 жовтня 2021 15:29
Виписка1.jpg
05 жовтня 2021 15:29
Додатки.pdf
05 жовтня 2021 15:29
Інструкція дезкилим.jpg
05 жовтня 2021 15:29
Довідка про Статут.pdf
05 жовтня 2021 15:29
Відгук.pdf
05 жовтня 2021 15:29
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2021 15:29
Довідка щодо санкцій.pdf
05 жовтня 2021 15:29
висновок СЕЕ.jpg
05 жовтня 2021 15:29
Виписка2.jpg
05 жовтня 2021 15:29
Лист про ліцензію.pdf
05 жовтня 2021 15:29
ВИТЯГ Плахутіна А.С..pdf

Публічні документи

04 жовтня 2021 15:42
Електронний підпис
04 жовтня 2021 15:41
наказ на подпись.jpg
04 жовтня 2021 15:41
Килими Інструкція.pdf
04 жовтня 2021 15:41
1.1.3. Садок МВС.pdf
04 жовтня 2021 15:41
004.jpg
04 жовтня 2021 15:41
1.1.1 Договір Інститут.pdf
04 жовтня 2021 15:41
1.1.2. Договір МХП.pdf
04 жовтня 2021 15:41
002.jpg
04 жовтня 2021 15:41
1.1.4. Договір на садок 2.pdf
04 жовтня 2021 15:41
001.jpg
04 жовтня 2021 15:41
Гігієна килимки.pdf
04 жовтня 2021 15:41
003.jpg

Публічні документи

04 жовтня 2021 15:21
Електронний підпис
04 жовтня 2021 15:20
Довідка про аналог.pdf
04 жовтня 2021 15:20
Тех. спец.pdf
04 жовтня 2021 15:20
Сертифікати.PDF
04 жовтня 2021 15:20
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2021 15:20
Відгук.pdf
04 жовтня 2021 15:20
Договір.pdf
04 жовтня 2021 15:20
Аналог договір.PDF
04 жовтня 2021 15:20
Витяг ЄДР 21.09.21.PDF
04 жовтня 2021 15:20
Відомість про учасн.pdf
04 жовтня 2021 15:20
Специфікація.pdf
04 жовтня 2021 15:20
Наказ на призначення.pdf
04 жовтня 2021 15:20
Протокол ..pdf
04 жовтня 2021 15:20
Статут М п.PDF
04 жовтня 2021 15:20
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "ВІКТОРІ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛАБОРАТОРІЙ "МІРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"
#3064906626
Переможець 1 724,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЛАХУТІНА АЛЬОНА СЕРГІЇВНА"
#3064906626
1 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 16:53
звіт коврик.pdf укладений
10 листопада 2021 16:52
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 14:29
дог 1724.pdf укладений
11 жовтня 2021 14:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дезінфекційний килимок 50х100 5 штуки 344,80
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 листопада 2021 11:12
1 724,00 UAH UA638201720344230005000023129
ЛСЗШ "Будокан"
UA073052990000026001050236150
ФОП Плахутіна А.С.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 08 листопада 2021
Сума оплати за договором: 1 724,00
UAH