Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту:«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Батюка м. Слов’янськ» (коригування)
Очікувана вартість
69 998,92 UAH
UA-2021-09-24-011044-b 14380ae25c0149c499acd2b125f35538
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Вебсайт: http://www.slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту:«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Батюка м. Слов’янськ» (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту:«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Батюка м. Слов’янськ» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ , вул. Батюка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "СЛОВ'ЯНСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА"
#37467267
Переможець 69 998,92
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 16:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 10:25
Договір 79.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 16:15
Договір 79 від 22.01.21.pdf укладений
24 вересня 2021 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір про правонаступництво
Номер договору про закупівлю: 09-ПК/79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 998,92
UAH (в тому числі ПДВ 11 660,49 UAH)