Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОГО АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40685500 |
Місцезнаходження: | 69105, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, проспект Соборний, б. 206 |
Контактна особа: |
Лобко Лілія Іванівна 380994617381 idabkzp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 1 739 610,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 698,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник може проводити оплату, протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 10:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 10:40 |
оголошення.doc | |
27 вересня 2021 10:03 |
Додаток_3.docx | |
27 вересня 2021 10:03 |
Додаток_2.docx | |
27 вересня 2021 10:03 |
Додаток_1.doc | |
27 вересня 2021 10:03 |
ТД.doc |
27 вересня 2021 10:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 вересня 2021 10:40 |
оголошення.doc
|
||||||||||||
27 вересня 2021 10:03 |
Додаток_3.docx
|
||||||||||||
27 вересня 2021 10:03 |
Додаток_2.docx
|
||||||||||||
27 вересня 2021 10:03 |
Додаток_1.doc
|
||||||||||||
27 вересня 2021 10:03 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-11-000001 ● 154c429ad26845a39391bd48a5948533
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2021 13:57 |
НАКАЗ
11.11.2021 № 563
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедури закупівлі: «ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)», що проводиться Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-17 15:25:31
Щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку від 12.11.2021
Детально ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-09-24-010417-b від 24.09.2021 Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю Запорізької міської ради звертається в порядку визначеному ч.8 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань Замовника, визначених у висновку, а саме: просимо надати пропозиції (керуючись п.2 ст.8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»), щодо припинення договірних відносини, враховуючи, що норми Цивільного кодексу України не порушені.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-11-19 12:39:34
Роз’яснення щодо висновку
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надає роз’яснення щодо висновку за результатами моніторингу. Замовнику слід скористатися нормами Цивільного кодексу України, а саме статті 652 «Зміна або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин»
Стаття 652 Цивільного кодексу України передбачає наступний алгоритм дій.
У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.
Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:
1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане;
2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;
3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;
4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.
3. У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору.
4. Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі – Держаудитслужба) № UA-2021-09-24-0100417-b від 24.09.2021 на закупівлю ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер штрихкодів, автоматизоване робоче місце, швидкісний сканер, мережеве сховище). Згідно висновку Держаудитслужби інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю Запорізької міської ради (далі – Інспекція/Замовник), під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено низку порушень з якими не погоджується Замовник. Детально ознайомившись з висновком посадової особи Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі надаємо обґрунтовані заперечення. 1. Щодо не оприлюднення переліку змін. Відповідно до ч.2 ст.24 Закону Замовником внесені зміни до тендерної документації, а саме, у зв’язку з тим, що при завантаженні тендерної документації на платформу «прозоро» стався технічний збій, вся тендерна документація з додатками та оголошення були замінені на відповідні до опису предмету закупівлі. Про це були повідомлені Учасники торгів у розділі «Запитання до процедури». Дії замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі. Таким чином, замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель. Замовником прийняті заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час складання тендерної документації. 2. Щодо порушення вимог п.14 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.14 ч.2 ст.22 Закону Тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні. Тобто у тендерній документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів. У «Примірній тендерній документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 не передбачено зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Насамперед він зазначається у пункті 6 Оголошення про проведення відкритих торгів, де відображено інформацію, щодо формування кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з тим, чітка дата та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій зазначені в оголошенні, яке формується безпосередньо системою електронних торгів, та знаходиться і вільному доступі Учасників торгів. Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 3. Щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції ФОП Попов К.К. установленої ст.16 Закону. Відповідно до вимог ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв зазначених у ст.16 Закону. Дані кваліфікаційні критерії вимагаються для підтвердження спроможності Учасника виконати умови поставки товару визначені у договорі та надійності Учасника. ФОП Попов К.К. надав в підтвердження своєї надійності копію договору укладеного з Національним університетом «Запорізька політехніка». Підтвердження виконання даного договору Замовник перевірив у відкритому доступі у системі spending – єдиний веб-портал використання публічних коштів, адміністратором якого є державна установа «Відкриті публічні фінанси». Учасник ФОП Попов К.К. скористався додатковим кваліфікаційним критерієм зазначеним у ст.16 Закону, який не вимагався Замовником: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, надавши податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця від 21.01.2021. Таким чином підтвердивши свою надійність та фінансову спроможність на виконання умов договору за кодом ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина). Отже, відсутні підстави зазначені у п.1 ч.1 ст.31 Закону для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Попов К.К. 4. Щодо ненадання згоди на обробку персональних даних Учасником ФОП Попов К.К. Згідно з Законом України “Про захист персональних даних” у сфері електронної комерції обов'язковою є згода на обробку персональних даних. Підприємці, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних при реєстрації на електронному майданчику, авторизованому у системі. Закон України “Про публічні закупівлі” не регулює питання збору, обробки та зберігання персональних даних. Замовники на власний розсуд визначають, які саме документи мають надати учасники у складі тендерної пропозиції. Усе, що завантажує Учасник до системи ProZorro, стає публічною інформацією. Таким чином, Учасник добровільно погоджується на розміщення своїх персональних даних у відкритому доступі системи і не потребує додаткового письмового підтвердження. 5. Щодо оформлення Учасником всіх документів на фірмовому бланку із зазначенням дати та вихідного номеру. Замовником у Тендерній документації чітко вказано, що всі документи оформлюються Учасником на фірмовому бланку (У РАЗІ НАЯВНОСТІ) із зазначенням дати та вихідного номеру, за підписом уповноваженої особи Учасника, та завірені печаткою (ЗА НАЯВНОСТІ). Дата та вихідний номер передбачено фірмовому бланку. Відповідно до поданих документів виявлено, що фірмовий бланк у ФОП Попов К.К. відсутній. Інформація викладена в довільній формі підписана ФОП Попов К.К. з проставленням печатки. Отже, вимоги Замовника щодо оформлення документів Учасником виконані. 6. Щодо умов та термінів гарантійного обслуговування. Учасником ФОП Попов К.К. наданий Лист-гарантія, Лист про наявність у постачальника сервісного центру у м. Запоріжжі та Тендерна пропозиції, в якій Учасник зазначає, що має можливість та погоджується виконувати вимоги Замовника та Договору про закупівлю. Замовник вважає, що дана вимога також виконана Учасником. 7. Щодо не надання шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Учасником-переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п.2,3,5,6,8,12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону. Також необхідно зазначити, що Замовник нe передбачав у тендерній документації надання Учасником інформації що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до якого є вільним, зокрема: - з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні a6o пов’язані з корупцією правопорушення, щодо відомостей про фізичну та юридичну ocoбy, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного a6o пов’язаного з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/); - з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (httns://minjust.gov.ua/m/str 50640). Таке рішення було прийнято з огляду на положення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Відповідно до абз.1 ч.3 ст.17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч.ч.1,2 цієї cтатті, надається в довільній формі. Спосіб докvментального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.п.2, 3 та 8 ч.ч. 1,2 цієї cтатті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, щo міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто, спосіб підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених у ч.ч.1,2 цієї статті: - для Учасників - визначено абз.1 п.3 Закону, а саме у вигляді інформації в довільній формі, - для Переможців - Замовник визначає самостійно згідно із законодавством. Крім того, п.2 ч.2 cт.22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені ст.17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям i вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам cт.17 Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, зазначене вище, вказує на те, що положення Закону стосовно того, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст.17 Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, розповсюджується як на Учасників процедури закупівля так і на Переможців. Відповідно до абз.4 ч.3 ст.17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Міністерством економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України листом від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» розміщено на сайті інформацію про функціонування відкритих єдиних державних реєстрів. Уся інформація про правові підстави функціонування Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України, умови надання доступу та користування інформацією з них є відкритою та розміщена на офіційних веб-сайтах Міністерства юстиції України та ДП «НАІС» (nais.gov.ua). На підставі вищезазначеного, а саме за допомогою відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним Замовник встановив відсутність підстав, визначених у ст.17 Закону. Щодо усунення порушень шляхом розiрвання договiрних відносин зазначаємо наступне. Держаудитслужба зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів щодо припинення договiрних відносин враховуючи норми договору, Закону, Цивільного та Господарського кодексів України. Водночас, Інспекція не погоджується з таким висновком, та заходами щодо усунення зазначених порушень. Недолiки, про якi зазначає Держаудитслужба в своiй вимозi не впливають на обов’язки виконання умов договору Учасником – переможцем. Водночас зазначаємо, що договiр про закупiвлю, який вимагає розiрвати Держаудитслужба, укладено згiдно ч.6 ст.33 Закону з ФОП Попов К.К., як з переможцем аукцiону. Просимо врахувати, що згiдно з п.2 ст.11 ЦКУ пiдставами виникнення цивiльних прав та обов'язкiв, зокрема, є договори та iншi правочини. Вiдповiдно до ст.509 ЦКУ зобов'язанням є правовiдношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дiю (передати майно, виконати роботу, надати послуry, сплатити грошi тощо) або утриматися вiд певної дiї, а кредитор має право вимагати вiд боржника виконання його обов'язку. Зобов’язання виникають з підстав встановлених ст.11 цього Кодексу. Згiдно ч.1 ст.526 ЦКУ - зобов'язання має виконуватися належним чином вiдповiдно до умов договору та вимог цього Кодексу, iнших aктів цивiльного законодавства, а за вiдсутностi таких умов та вимог - вiдповiдно до звичаїв дiлового обороту або iнших вимог, що звичайно ставляться. У вiдповiдностi до окремих положень ст.598 ЦКУ вiдзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязi на пiдставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимоry однiєї iз cтopiн допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Вiдповiдно до положень договору №13/2021 від 05.11.2021, а саме п.12.12 Замовник має право у будь-який час припинити дію договору повністю або частково у випадку якщо відпала необхідність закупівлі товару або у разі припинення фінансування. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю товару у зв’язку з вимогою Державної аудиторської служби або її структурного підрозділу. Більш того у відповідності до чинного законодавства України Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів. З урахуванням описаного, вимоги Держаудитслужби щодо здійснення заходів розірвання договору №13/2021 від 05.11.2021 є незаконними. Додатково повiдомляємо, що виконання умов договору вже розпочато, що є належним зобов’язанням обох сторін. Заперечення на висновок моніторингу Держаудитслужби затверджено протоколом уповноваженої особи з процедури закупівель інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Запорізької міської ради від 17.11.2021 №38.
2021-11-17 15:23:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов |
Дата публікації: | 26 листопада 2021 |
Документи:
26 листопада 2021 15:15
|
Електронний підпис |
26 листопада 2021 15:15
|
адміністративний суд.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПОПОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ |
1 736 968,00
UAH
|
1 736 968,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МОРОЗОВ ОЛЕГ ВІКТОРОВИЧ" |
1 738 660,00
UAH
|
1 738 660,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПОПОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ #3158204652 |
Переможець |
1 736 968,00
UAH
|
19 жовтня 2021 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2021 20:35
|
договір.pdf | укладений |
06 листопада 2021 20:35
|