Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із технічного обслуговування металопластикових вікон
Очікувана вартість
77 700,00 UAH
UA-2021-09-24-006380-b 156cc10ebc65411d9ebe384314db448c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Швець

+380442000883 v.shvets@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Валерій Швець
+380442000883
v.shvets@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2021 13:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2021 13:08
Очікувана вартість: 77 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 388,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких повинна відповідати стандартам та технічним умовам, що зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду послуг, з дотриманням встановлених норм і правил та іншій технічній документації. У разі надання Послуг неналежної якості Замовник має право відмовитися від прийняття і оплати таких Послуг. Всі витрати, пов’язані з усуненням Виконавцем недоліків Послуг, несе Виконавець. Виконавець відповідає за належну якість усіх наданих ним кадрових та матеріальних ресурсів, що використовуються для надання Послуг. Гарантійний строк наданих Послуг становить 12 (дванадцять) місяців з дати надання Послуг. Всі матеріали, що використовуються Виконавцем у процесі надання Послуг, повинні відповідати нормам та стандартам щодо якості та безпеки. У разі виявлення в період гарантійного строку недоліків (дефектів) у наданих Послугах Виконавець зобов’язаний на безоплатній основі протягом 2 (двох) робочих днів після отримання письмового повідомлення від Замовника прибути за вказаним місцем для складення двостороннього акта про виявлені недоліки (дефекти), в якому зазначаються строки усунення таких недоліків (дефектів). У разі неприбуття без поважних причин Виконавця у зазначений строк Замовник має право скласти акт про виявлені недоліки (дефекти) в односторонньому порядку і надіслати його Виконавцю, а Виконавець зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у строки, зазначені в такому акті.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із технічного обслуговування металопластикових вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі Послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2021 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 13:10
Оголош та ТО вікон 2021 (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФЕДОСОВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ " 77 000,00
UAH
77 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2021 16:08
Електронний підпис
04 жовтня 2021 14:26
Виписка 2.jpeg
04 жовтня 2021 14:26
Витяг 4.jpeg
04 жовтня 2021 14:26
Витяг 3.jpeg
04 жовтня 2021 14:26
Виписка1.jpeg
04 жовтня 2021 14:26
Витяг 1.jpeg
04 жовтня 2021 14:26
Витяг 2.jpeg
04 жовтня 2021 14:26
Витяг 5.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФЕДОСОВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФЕДОСОВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ "
#3518205514
Відхилено 77 000,00
UAH
07 жовтня 2021 16:37

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій