Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія (Електроенергія (плата за електроенергію)
Очікувана вартість
100 678,60 UAH
UA-2021-09-24-005964-b 322346f180354384bbdfb066a3d74101
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 maryna.soroka@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
maryna.soroka@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо після укладання договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури: між ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» та районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району укладено договір про постачання електричної енергії споживачу № 12200 від 26.01.2021р, предметом якого є товар – електрична енергія на 2021 рік. Водночас у ході виконання умов вказаного договору виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару, якого не вистачає по даному договору, у того самого постачальника з тими самими технічними характеристиками, що передбачає собою застосування скороченої переговорної процедури закупівлі електричної енергії на 2021 рік та проведення переговорів з ТОВ«ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 12:57
Оскарження наміру укласти договір: 30 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22933 кВт*год
ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія (Електроенергія (плата за електроенергію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, пр Моторобудівників 34 та Ф.Мрвчановського, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ»
#42093239
Переможець 100 678,60
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 12:57

Документи

24 вересня 2021 12:57
Електронний підпис
24 вересня 2021 12:55
витяг з протоколу.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2021 12:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ»
#42093239
100 678,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2021 12:57
Електронний підпис
24 вересня 2021 12:55
витяг з протоколу.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 12:11
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 08:12
4 дод уг 12200.pdf зміни до договору
13 січня 2022 08:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 18:06
3 дод уг 12200.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 18:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 18:04
2 дод уг 12200.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 18:00
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 10:20
1 дод уг 12200.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:18
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 11:15
12200 договір.pdf укладений
11 жовтня 2021 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із необхідністю перерозподілу коштів по кошторису районної адміністрації виникла необхідність внесення змін до договору від 11.10.2021 № 12200 в частині зменшення суми відновлень від орендарів приміщень Споживача та пропорційно збільшення суми по кошторису районної адміністрації без зміни загальної суми договору щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, згідно п. 3 частини 5 статті 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 12200
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із необхідністю перерозподілу коштів по кошторису районної адміністрації виникла необхідність внесення змін до договору від 11.10.2021 № 12200 в частині зменшення суми відновлень від орендарів приміщень Споживача та пропорційно збільшення суми по кошторису районної адміністрації без зміни загальної суми договору щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, згідно п. 3 частини 5 статті 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 12200
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 статті 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, тому для забезпечення безперебійної роботи районної адміністрації є необхідність у внесенні змін до договору від 11.10.2021 № 12200 щодо продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 12200
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, тому дію Договору постачання електричної енергії споживачу від 11.10.2021 № 12200 продовжено без зміни ціни цього договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі. Затверджено кошторис видатків для розпорядника, тому необхідно внести зміни до договору щодо визначення конкретної суми договору в межах 20 % від тієї, що визначена в договорі про закупівлю в попередньому році, яка складає 120 813,60 грн., у тому числі: в 2021 році становить: 100 678,60 грн. з ПДВ. в 2022 році становить: 20 135,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 12200
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2021 — 01 лютого 2022
Сума оплати за договором: 116 580,36
UAH (в тому числі ПДВ 19 430,06 UAH)