Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення вентиляційної системи у нежитловому будинку за адресою: вул.Студентська,5-7 літер А у Шевченківському районі м.Києва
Очікувана вартість
210 521,15 UAH
UA-2021-09-24-002614-c 62ea8e8599c6488a8c840d3b5f348647
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сівель Ігор

0442349354 SIVEL@KGSE.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Сівель Ігор
0442349354
SIVEL@KGSE.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 210 521,15 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 315,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від суми договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Встановлення вентиляційної системи у нежитловому будинку за адресою: вул.Студентська,5-7 літер А у Шевченківському районі м.Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 роб.
Встановлення вентиляційної системи у нежитловому будинку за адресою: вул.Студентська,5-7 літер А у Шевченківському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45331210-1 — Встановлення вентиляційних систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточний розрахунок здійснюється відповідно до підписаних актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
5% від суми договору
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: банківська гарантія

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

захоронення відходів
Дата подання: 28 вересня 2021 12:18
Дата відповіді: 28 вересня 2021 14:00
Шановний Замовнику, прохання обгрунтувати дискваліфікаційну вимогу надання "Договору зі спеціалізованим підприємством, яке знаходиться в територіальній близькості до об’єкту, про розміщення та захоронення твердих побутових відходів. Надати копію акту або видаткової накладної, що підтверджують факт наданих послуг Учаснику за даним договором". Якин чином наявність вищезазначеного договору впливає на якість робіт, що планується виконувати? Прохання привести документацію згідно норм чинного законодавства і прибрати пункти, які є дискримінаційними щодо Учасників закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день
В Оголошення внесено зміни. Читайте нову редакцію
Довідка з ДФС
Дата подання: 01 жовтня 2021 12:48
Шановний Замовнику, довідка з ДФС в електронному вигляді надається без QR-коду, а Ви просите з QR – кодом. Яким чином Вам її надаіти з QR-кодом, якщо в кабынеты платника податкыв фвона формуэться без нього?
Відповідь відсутня
співробітники
Дата подання: 01 жовтня 2021 12:52
Шановний Замовнику, копії дипломів (посвідчень) Вам потрібні? Про яке навчання? Чи підходять Вам витяги з навчання ОП? З приводу штатних співробітників - Законом України встановлена також мождивість співпраці за цивільно-правовими договорами. Чому їх Ви не берете до уваги?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «ВМ-СТРОЙ» 210 521,15
UAH з ПДВ
210 521,15
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 жовтня 2021 15:41
Електронний підпис
06 жовтня 2021 15:40
2 копія Статуту.pdf
06 жовтня 2021 15:40
1 цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2021 15:39
31 проект Договору.pdf
06 жовтня 2021 15:39
29.1 копія ліцензії АВК-5.pdf
06 жовтня 2021 15:39
5 фінзвіт.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВМ-СТРОЙ»

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВМ-СТРОЙ»
#40944212
Переможець 210 521,15
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 10:20

Документи

07 жовтня 2021 10:20
Електронний підпис
07 жовтня 2021 10:20
Протокол № 77.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ВМ-СТРОЙ»
#40944212
210 521,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 10:20
Електронний підпис
07 жовтня 2021 10:20
Протокол № 77.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 15:36
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 16:51
ДУ Студентська.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 16:50
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 15:47
договір Студентська вентиляція.pdf укладений
29 жовтня 2021 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт до 25.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: №21-С5-7-В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 186 088,96
UAH (в тому числі ПДВ 31 014,83 UAH)