Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрова паливні твердих порід
Очікувана вартість
766 233,00 UAH
UA-2021-09-24-002218-b ● b66899c4342e4d3aa9760541197a95da
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Жмеринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02125786 |
Вебсайт: | http://uposv-zmr.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Контактна особа: |
Ольга Гальчинська +380671254821 osvita_gmerinka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти Жмеринської міської ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 03410000-7: Деревина (Дрова паливні твердих порід) та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.09.2019 № 114-ІХ року.(зі змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій»
«17» серпня 2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-08-17-007774-a. Проте станом на «03» вересня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «03» вересня 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-09-03-009627-c. Проте знову ж таки станом на 20 вересня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
«17» серпня 2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-08-17-007774-a. Проте станом на «03» вересня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому «03» вересня 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-09-03-009627-c. Проте знову ж таки станом на 20 вересня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2021 10:18 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 жовтня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
767 метри кубічні
Дрова паливні твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
24 вересня 2021 10:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙАГРОЛІС "ВІННИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА " ВІНОБЛАГРОЛІС" #36262822 |
Переможець |
766 233,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2021 10:18
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 вересня 2021 10:18
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ЖМЕРИНСЬКИЙ РАЙАГРОЛІС "ВІННИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА " ВІНОБЛАГРОЛІС" #36262822 |
766 233,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 09:36
|
Лист ДП Жмеринський райагроліс.pdf | укладений |
17 грудня 2021 09:35
|
ДУ 2.pdf | укладений |
17 грудня 2021 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:02
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 15:47
|
Договір 258-2021.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 258-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 жовтня 2021 — 17 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
427 806,77
UAH (в тому числі ПДВ 71 301,12 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку технічними причинами, які унеможливлюють своєчасне виконання договору. |