Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-09-24-001772-a 773ca53d84ff4ff9a504876c6cc7a23c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полуніна Наталія Іванівна

+380542776515 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Полуніна Наталія Іванівна
+380542776515
buhsumy@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2021 13:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2021 13:44
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 пачка
папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання товару та підписання накладної на оплату товару протягом 7-ми банківських днів, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2021 році. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2021 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2021 13:50
Додаток 2 Проєкт Договору.docx
24 вересня 2021 13:50
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 27 вересня 2021 19:22
Дата відповіді: 28 вересня 2021 16:50
Аналогічний папір буде розглядатись
Відповідь: Ні, аналоги не допускаються

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-24-001772-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 29 вересня 2021 10:43
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-09-24-001772-a на закупівлю «Папір А4» де Замовником виступає Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-09-24-001772-a нами було встановлено, що вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «New Future Laser UPM». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати. Просимо Вас доповнити вимоги і викласти їх в наступній редакції: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»» для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2021 10:33
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» - посилання або не посилання на конкретну торгову марку до предмета закупівлі є правом Замовника. Дане посилання жодним чином не впливає на подання пропозицій необмеженої кількості продавців даного товару.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій