Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

накладні самокоп., подорожні листи легкового автомобіля, рахунки самокоп., авансові звіти, довіреність, посвідчення на відрядження, пустографки.
Очікувана вартість
750,00 UAH
UA-2021-09-24-000903-a 33dc0a65434b477b87d6db9fe2e4377c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратенко Валентина Павлівна

0661547697 VKONDRATENKO@GLOBYNE-RADA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Кондратенко Валентина Павлівна
0661547697
VKONDRATENKO@GLOBYNE-RADA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


накладні самокоп., подорожні листи легкового автомобіля, рахунки самокоп., авансові звіти, довіреність, посвідчення на відрядження, пустографки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 шт.
накладні самокоп., подорожні листи легкового автомобіля, рахунки самокоп., авансові звіти, довіреність, посвідчення на відрядження, пустографки. Місцезнаходження замовника *: вул.Центральна, 285, м.Глобине, Полтавська обл., 39000 Категорія: орган місцевого самоврядування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Савченко Ольга Миколаївна
#2237426226
Переможець 750,00
UAH
24 вересня 2021 11:09

Документи

24 вересня 2021 11:09
Електронний підпис
24 вересня 2021 11:09
Договір 298.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 11:10
Договір 298.PDF укладений
24 вересня 2021 11:10