Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційні послуги щодо використання комп'ютерної програми "M.E.Doc"
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2021-09-24-000672-c 4a6b441b0c6541b9a20d515f7f9a8c2f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юхименко Ярослав Анатолійович

+380382640229 yukhymenko.yaroslav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 00712108
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського 26
Контактна особа: Юхименко Ярослав Анатолійович
+380382640229
yukhymenko.yaroslav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Місцезнаходження замовника : 29009 м. Хмельницький ,вул. Юхима Сіцінського 26. Категорія замовника : юридична особа яка є розпорядником та одержувачем державних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-консультаційні послуги щодо використання комп'ютерної програми "M.E.Doc"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Ю. Сіцінського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі акта наданих послуг. Джерело фінансування спеціальний фонд ( 1209030 - Організація та регулювання діяльності установ в системі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 вересня 2021 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Городецька Ольга Іванівна
#2955707106
Переможець 3 500,00
UAH
24 вересня 2021 09:54

Документи

24 вересня 2021 09:54
Електронний підпис
24 вересня 2021 09:53
Протокол № 419 від 24.09.21р.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 09:57
Договір № 1186М від 24.09.21р. укладений
24 вересня 2021 09:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 500,00
UAH