Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання заходу "Забезпечення організації та проведення офіційних прийомів під час проведення протокольних та масових заходів за участі офіційних осіб державного та регіонального рівня"
Очікувана вартість
49 750,00 UAH
UA-2021-09-23-013305-b 59d28919f3224da4810c9d48af1a0024
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садлівська Ірина Володимирівна

+380322999125 gospvd@loda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління господарсько-технічного забезпечення Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38099706
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Винниченка,18
Контактна особа: Садлівська Ірина Володимирівна
+380322999125
gospvd@loda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


відповідно до затвердженої Програми протокольного заходу 20-22.08.2021 (визначення предмету закупівлі відповідно до п.11 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.3016 №454)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 49750UAH з ПДВ
послуги з кейтерингу (приготування, доставка та подача страв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Любінська,16, Міжнародний аеропорт "Львів"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55521200-0 — Послуги з доставки їжі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником після підписання акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно з виставленим рахунком Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

23 вересня 2021 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Туристична фірма «Львів-Супутник»
#13811487
Переможець 49 750,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2021 18:42

Документи

23 вересня 2021 18:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 18:47
угода 09_07 Супутник 49750.pdf укладений
23 вересня 2021 18:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з кейтерингу (приготування, доставка та подача страв) 1 послуга 49 750,00
UAH з ПДВ