Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картріджів для лазерних принтерів
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-09-23-012216-b ● 21372dad974a450dbea762f8b8df545a
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37971775 |
Вебсайт: | http://www.treasury.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м.Хмельницький, вул. Свободи,70 |
Контактна особа: |
Трач Наталія 380382719712 trach@km.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Послуги з заправки та відновлення картріджів для лазерних принтерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Послуги з заправки та відновлення картріджів для лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 17:24 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc | |
23 вересня 2021 17:23 |
Договір_картредж.doc | |
23 вересня 2021 16:49 |
Техвимоги_Хм_Zapravka.doc |
23 вересня 2021 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2021 17:24 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc
|
|||
23 вересня 2021 17:23 |
Договір_картредж.doc
|
|||
23 вересня 2021 16:49 |
Техвимоги_Хм_Zapravka.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-23-012216-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП САК ДЕНИС ПАВЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3136820473
Дата подання: 08 жовтня 2021 12:37
Відхилення пропозиції Учасника ФОП Сак Денис Павлович
Шановний Замовник, у Технічних вимогах Замовник не вказав яку саме кількість підтверджуючих договорів потрібен надати Учасник, та не вказав вимогу про надання відповідних актів або специфікацій до договору. Виходячи з цього, Учасник надав у складі своєї пропозиції лише договір «зац карат аналогічний договір», який підтверджує його досвід (не менше трьох років), та довідку «412 Довідка про досвід».Учасник не згідний з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції, про що йдеться у Протоколі відхилення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2021 16:50
Вимога звучала як: Учасник повинен мати досвід заправки та відновлення переліку картриджів до наявних принтерів не менше 3-х років. (Про що надати підтвердні документи, копії договорів, тощо.)
Тобто учасник міг надати не лише договір який відображає що він виконував заправку і відновлення аналогічних картриджів. Це могли бути і акти виконаних робіт чи інші документи які засвідчують виконання аналогічних робіт з такими ж картриджами як ми просимо. До того ж, не факт що учасник який бере участь у торгах виконував роботи по заправці та відновленню аналогічними картриджів 3 роки підряд, що він і підтвердить документально. Досвід роботи не підтверджується гарантійними листами цей документ носить суб’єктивний характер. До того ж ми часто звертаємося до третіх сторін, які згадуються у цих договорах щоб впевнитись у добросовісності учасника і належному досвіді роботи.
Учасник період обговорення міг звернутися до замовника у письмовій формі або по телефону і отримати інформацію щодо подачі документів. Ми стараємось розширити кількість учасників які можуть взяти участь у торгах, одночасно ми хочемо отримати якісні послуги і не нанести шкоду дороговартісному обладнанню ремонт якого теж вимагає коштів.
Тобто учасник міг надати не лише договір який відображає що він виконував заправку і відновлення аналогічних картриджів. Це могли бути і акти виконаних робіт чи інші документи які засвідчують виконання аналогічних робіт з такими ж картриджами як ми просимо. До того ж, не факт що учасник який бере участь у торгах виконував роботи по заправці та відновленню аналогічними картриджів 3 роки підряд, що він і підтвердить документально. Досвід роботи не підтверджується гарантійними листами цей документ носить суб’єктивний характер. До того ж ми часто звертаємося до третіх сторін, які згадуються у цих договорах щоб впевнитись у добросовісності учасника і належному досвіді роботи.
Учасник період обговорення міг звернутися до замовника у письмовій формі або по телефону і отримати інформацію щодо подачі документів. Ми стараємось розширити кількість учасників які можуть взяти участь у торгах, одночасно ми хочемо отримати якісні послуги і не нанести шкоду дороговартісному обладнанню ремонт якого теж вимагає коштів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП САК ДЕНИС ПАВЛОВИЧ |
15 220,00
UAH з ПДВ
|
15 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” |
22 136,04
UAH з ПДВ
|
21 598,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІНЧИК ЕДУАРД ПАВЛОВИЧ" |
28 030,00
UAH з ПДВ
|
21 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОНЧАР ОКСАНА ЮРІЇВНА" |
29 800,00
UAH з ПДВ
|
29 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” #16285789 |
Очікує рішення |
21 598,80
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 11:05
|
ФОП САК ДЕНИС ПАВЛОВИЧ #3136820473 |
Відхилено |
15 220,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 11:05
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 жовтня 2021 17:10 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з різким подорожчанням комунальних платежів нам не вистачає коштів на придбання критично важливих товарів для існування установи: електроенергії та тепла (ціна за 1 гігакалорію зросла більше ніж у два рази), що не було передбачено нашим кошторисом. За даних обставин ми змушені відмінити торги UA-2021-09-23-012216-b. |
Документи:
19 жовтня 2021 17:10
|
Електронний підпис |
19 жовтня 2021 17:10
|
ПРОТОКОЛ відміна.doc |