Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки для дорослих
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2021-09-23-010239-b ● a86f607da9b0488393bdf0c0f5688498
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03562537 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Гаванська, 15 |
Контактна особа: |
Надія Рогожнікова +380935409033 kz_dgp_dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 15:35 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Страхова гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145070 штуки
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49127, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул.Гаванська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 16:08 |
ТД Підгузки для дорослих - нова редакція.docx | |
19 листопада 2021 16:08 |
Зміни до ТД.doc |
19 листопада 2021 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 листопада 2021 16:08 |
ТД Підгузки для дорослих - нова редакція.docx
|
||||||
19 листопада 2021 16:08 |
Зміни до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 вересня 2021 19:06
Дата відповіді: 28 вересня 2021 14:00
Добрий день!
Шановні, Ваша вимога "Надати Лист-гарантію від виробника (уповноваженого представника виробника товару або офіційного імпортера в Україні), що товар буде поставлений в повному обсязі і в термін вказаний замовником (з вказанням номеру оголошення, повної назви замовника, повної назви учасника, дати публікації, повного переліку запропонованого товару)." являється дискримінаційною, і на це постійно вказує АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, шо вимога «надання учасниками листа-гарантії від виробника» є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника.
Замовник діє в інтересах підопічних закладу, серед яких понад 140 чол., які щоденно потребують забезпечення медичними виробами належної якості та в необхідної кількості. Тендерний комітет хоче бути впевнений в тому, що учасник гарантує здійснення своєчасної поставки якісного товару.
Зазначена вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідних Замовнику кількості, якості та строками придатності. Лист від виробника, уповноваженого представника виробника, офіційного імпортера підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України. В разі виникнення суперечливих питань пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником, уповноваженим представником виробника, офіційним імпортером має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Звертаємо Вашу увагу, що на ринку України є велика кількість офіційних дистриб’юторів, компаній, ФОП, які офіційно співпрацюють з виробниками, уповноваженими представниками виробника, офіційними імпортерами гігієнічної продукції та медичних виробів, що формує конкурентне середовище серед тих організацій та ФОП, які легітимно працюють на ринку України. Вищевказані компанії мають право оформлювати за запитом гарантійні листи для торгів у виробників, у уповноважених представників виробників, офіційних імпортерів подібної продукції. В даному випадку має місце конкуренція, що є одним із основних принципів публічних закупівель.
Подаючи вимогу щодо встановлення тендерними комітетом дискримінаційних вимог Ви не довели факт неможливості отримання гарантійного листа. Для усіх компаній, ФОП, які працюють на ринку України офіційно запит та отримання гарантійного листа для участі у торгах не є проблемою.
Наголошуємо, що тендерна документація складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, на підставі вищенаведеного, Замовник жодним чином не порушує вимоги Закону і не обмежує коло потенційних Учасників процедури, не призводить до дискримінації Учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель.
Замовник діє в інтересах підопічних закладу, серед яких понад 140 чол., які щоденно потребують забезпечення медичними виробами належної якості та в необхідної кількості. Тендерний комітет хоче бути впевнений в тому, що учасник гарантує здійснення своєчасної поставки якісного товару.
Зазначена вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідних Замовнику кількості, якості та строками придатності. Лист від виробника, уповноваженого представника виробника, офіційного імпортера підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України. В разі виникнення суперечливих питань пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником, уповноваженим представником виробника, офіційним імпортером має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Звертаємо Вашу увагу, що на ринку України є велика кількість офіційних дистриб’юторів, компаній, ФОП, які офіційно співпрацюють з виробниками, уповноваженими представниками виробника, офіційними імпортерами гігієнічної продукції та медичних виробів, що формує конкурентне середовище серед тих організацій та ФОП, які легітимно працюють на ринку України. Вищевказані компанії мають право оформлювати за запитом гарантійні листи для торгів у виробників, у уповноважених представників виробників, офіційних імпортерів подібної продукції. В даному випадку має місце конкуренція, що є одним із основних принципів публічних закупівель.
Подаючи вимогу щодо встановлення тендерними комітетом дискримінаційних вимог Ви не довели факт неможливості отримання гарантійного листа. Для усіх компаній, ФОП, які працюють на ринку України офіційно запит та отримання гарантійного листа для участі у торгах не є проблемою.
Наголошуємо, що тендерна документація складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, на підставі вищенаведеного, Замовник жодним чином не порушує вимоги Закону і не обмежує коло потенційних Учасників процедури, не призводить до дискримінації Учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-23-010239-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 05 жовтня 2021 20:59
Дата подання: 05 жовтня 2021 20:59
на умови Тендерної документації
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на умови тендерної документації, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-23-010239-b
Узагальнена назва закупівлі:
Підгузки для дорослих. Засоби для догляду за малюками
код ДК 021:2015 33750000-2 (далі – Процедура закупівлі)
найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: 03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 03562537
Адреса: 49000, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ГАВАНСЬКА, будинок 15
Електронна пошта: kz_dgp_dor@ukr.net
Контактний телефон: +380935409033
ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» ", Скаржник);
Код ЄДРПОУ: 42648365
Адреса: 49101, м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, буд. 36
Електронна пошта: EvrotechCo@gmail.com
Контактний телефон: +380961815819
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Комунальним закладом "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-09-23-010239-b.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі та обмеження участі в процедурі закупівлі.
Фактичні обставини
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, Тендерна документація, затверджена Протоколом Уповноваженої особи №14 від 23.09.2021 року, містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які обмежують участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Уважно вивчивши Тендерну документацію вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними і дискримінаційними та суперечать нормам чинного законодавства:
1. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації, Учасник, який знаходиться на періоді розгляду та оцінки задля підтвердження наданих документів щодо запропонованого товару повинен протягом 48 годин надати замовнику оригінали документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника за наступним переліком:
- Висновок ДСЕЕ;
-Декларацію про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів;
- Лист від виробника, підтверджуючий кількість поглинання продукції, завірений печаткою (штампом) виробника;
- Сертифікат відповідності або Сертифікат якості;
-Технічні харктеристики на запропонований товар, завірені печаткою/штампом виробника, або уповноваженого представника виробника в Україні або офіційного імпортера;
- Оригінали позитивних відгуків від замовників, які були надані у складі пропозиції учасника протягом 48 годин.
- Гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару.
Відповідно до ч. 8 ст. 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель забезпечується передусім розміщенням всієї інформації в електронній системі закупівель та вільними доступом до неї з боку будь-яких інших осіб, здійсненням громадського контролю (ч. 5 ст. 7 Закону), моніторингу процедури закупівлі (ст. 8 Закону), а також можливістю оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовників до Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Подання документів в паперовому вигляді безпосередньо Замовнику порушує принцип прозорості та вимоги ч. 8 ст. 12 Закону, створює передумови для зловживань з боку Замовника та блокує можливість громадського контролю за відповідними діями Замовника.
Окремо зауважуємо, що згідно ч. 9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Зазначаємо, з ост.29 не передбачено необхідності надання учасниками додаткових документів Замовнику на етапі оцінки та розгляду. Ба більше, в учасників відсутня технічна можливість завантажувати додаткові документи на цьому етапі окрім тих, що вимагаються у рамках виправлення невідповідностей.
Вважаємо, що вищезазначена вимога дискримінаційна та унеможливлює її виконання, що може призвести до обмеження (неможливості) участі у зазначених конкурентних торгах потенційних учасників, зокрема і нас.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція міститься у Рішенні №16704-р/пк-пз від 21.07.2021 по закупівлі UA-2021-06-11-002555-a.
2. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовник може відмовити у розгляді та відхилити пропозицію учасника, який мав досвід розірвання або невиконання попередніх договорів за аналогічним предметом закупівлі.
Згідно ст. 31 Закону 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Звертаємо увагу, що в законі відсутня така підстава для відхилення пропозиції учасника, як розірвання або невиконання попередніх договорів за аналогічним предметом закупівлі.
Закон містить лише можливість для Замовника відхиляти пропозицію учасника за невиконання договору в минулому тільки з підстави наявності факту самого договору між таким Замовником та Учасником. Згідно ч.2 ст.17 Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Та навіть за наявності таких підстав, учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Кожен суб’єкт господарської діяльності має у своєму бекграунді різноманітний досвід та має керуватись у своїй діяльності нормами чинного законодавства. Звертаємо увагу, що підстави припинення зобов’язань регулюються Главою 50 Цивільного Кодексу, а правові наслідки порушення зобов'язання. відповідальність за порушення зобов'язання – Главою 51.
Зазначаємо, що відповідно до ст.6 та ст.627 Цивільного Кодексу України діє принцип свободи договору, а отже сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору.
Зауважуємо, що Замовник не є компетентним органом з визначення правомірності підстав розірвання договорів або вирішення питання щодо виконання або невиконання договорів суб’єктами господарської діяльності.
Таким чином, викладення умов Тендерної документації у вищезазначеній редакції, а саме визначення підстави для відхилення – наявність в учасника досвіду розірвання або невиконання попередніх договорів за аналогічним предметом закупівлі – є такою, що не відповідає Закону та потенційно звужує коло учасників закупівлі.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» як активний учасник ринку дотримується у своїй діяльності приписів чинного законодавства України та має досвід постачання товару, що є аналогічним предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що досвід розірвання або невиконання попередніх договорів за аналогічним предметом закупівлі відноситься суто до господарської діяльності підприємства, та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника за процедурою закупівлі, а отже Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
3. Згідно пункту 8 Додатку 2 до Тендерної документації від учасників вимагається надати документ, який підтверджує правомірне нанесення глобального номеру товарної позиції в системі GS1 (відповідність міжнародним стандартам зі штрихового кодування).
Відповідно до "Положення про штрихове кодування товарів" Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України за № 255 від 20.08.2002 року, обов'язковому маркуванню штриховими кодами GS1 підлягають алкогольні напої та тютюнові вироби, примірники аудіовізуальних творів та фонограм, лікарські засоби та інші товари, маркування яких штриховими кодами передбачене чинними законодавчими актами України.
Зазначаємо, що згідно законодавства України товар, який є предметом закупівлі, а саме Підгузки для дорослих Засоби для догляду за малюками код ДК 021:2015 33750000-2 не підлягає обов'язковому маркуванню штриховими кодами GS1.
Єдиним документом, що регламентував порядок впровадження штрихового кодування товарів в сфері торгівлі в Україні був Наказ Міністерства зовнішніх економічних зав’язків і торгівлі України №196 від 26.03.1997 Про затвердження Правил впровадження штрихового кодування в сфері торгівлі, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.04.97 за №155/1959, який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства Економіки та з питань Європейської інтеграції України від 27.03.2003 №74, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 квітня 2003 р. за №248/7569.
В першу чергу просимо звернути увагу, що Замовник жодним чином не аргументує з якою метою необхідність надання такого документу, який підтверджує правомірне нанесення глобального номеру товарної позиції в системі GS1 (відповідність міжнародним стандартам зі штрихового кодування).
Звертаємо увагу, що в Україні існує лише 12 нормативних документів, якими урегульовано питання щодо впровадження штрихового кодування, та жодним з них не передбачається нанесення маркування на товар, що є предметом даної закупівлі.
Нижче наводимо вичерпний перелік нормативних документів, для прискорення дослідження всіх обставин справи.
1) Постанова Кабінету Міністрів України від 12.12.94 р. № 821 "Про Асоціацію Товарної Нумерації України "ДжіЕс1 Україна".
2) Постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.93 р. № 180 "Про організацію виробництва електронних касових апаратів, ваго-касових комплексів, систем і засобів штрихового кодування". Постановою затверджені заходи щодо розробки та виготовлення технічних засобів штрихового кодування.
3) Постанова Кабінету Міністрів України від 04.05.93 р. № 326 "Про Концепцію побудови національної статистики України та Державну програму переходу на міжнародну систему обліку та статистики".
4) Постанова Кабінету Міністрів України від 08.06.95 р. № 403 "Про внесення змін і доповнень до Державної програми переходу України на міжнародну систему обліку і статистики". Постановами № 326 та № 403 затверджена Державна програма, якою визначені заходи по впровадженню штрихового кодування.
5) Постанова Кабінету Міністрів України від 11.06.94 р. № 390 "Про впровадження електронних систем контролю та управління товарним і грошовим обігом". Постановою затверджена Державна програма заходів по розробці та впровадженню електронних систем контролю та управління товарним і грошовим обігом з використанням штрихового кодування товарів та EDI.
6) Постанова Кабінету Міністрів України від 29.05.96 № 574 "Про впровадження штрихового кодування товарів".
7) Наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.08.2002 № 255 "Про затвердження Положення про штрихове кодування товарів"
8) Закон України від 19.12.1995 №481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" Застосування штрихових кодів регламентує Стаття 11 "Маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів"
9) Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.97 р. № 1209 "Про затвердження правил роздрібної торгівлі примірниками аудіовізуальних творів та фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних". Стаття 6 цих Правил обумовлює наявність штрихового коду на кожній упаковці примірника аудіовізуального твору, фонограми, відеограми, комп'ютерної програми, бази даних.
10) Закон України "Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини" № 771/97-ВР від 23.12.97 р.
11) Наказ МОЗ України від 26.08.2005 N 426 "Про затвердження Порядку проведення експертизи реєстраційних матеріалів на лікарські засоби, що подаються на державну реєстрацію (перереєстрацію), а також експертизи матеріалів про внесення змін до реєстраційних матеріалів протягом дії реєстраційного посвідчення" Вимоги щодо штрихових кодів на упаковках лікарських засобів викладено в Додатку 9 до пункту 6.1(з) зазначеного Порядку.
12) Постанова Кабінету Міністрів України від 20.08.08 р. № 717 "Про затвердження Технічного регламенту мийних засобів".
Таким чином, в Учасника відсутня можливість виконати вимогу Замовника, щодо надання документу, який підтверджує правомірне нанесення глобального номеру товарної позиції в системі GS1 (відповідність міжнародним стандартам зі штрихового кодування) в силу відсутності в Україні документу, що підтверджує правомірність нанесення штрихового кодування на Підгузки для дорослих, а отже Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Додатково повідомляємо про те, що скаржник є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар за договором про закупівлю у повному обсязі, але викладення Замовником умов Тендерної документації унеможливлює подання Скаржником своєї пропозиції.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» є авторизованим постачальником продукції компанії MEDIFORM S.A. DISPOSABLE HYGIENE PRODUCT Греція, та має намір запропонувати Замовнику таке найменування продукції як Підгузники для дорослих EVA optima hospital.
Щодо підтвердження якості товару та відповідності виробника Европейським стадартам надаємо на підтвердження Сертифікат якості виробника та сертифікат про систему управління відповідно до EN ISO 13485 : 2016 виданий виробнику.
Про це у додатках до даної скарги надається відповідне підтвердження, а також інформаційний лист від виробника про відсутність у нього відповідного маркування.
4. Згідно пункту 12 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник торгів повинен підтвердити, що на запропонований товар (підгузники, підгузники-трусики, поясні підгузники, пелюшки, урологічні прокладки, урологічні вкладки) на сам медичний виріб заводським способом нанесена інформація стосовно назви (торгова марка), розміру, поглинальної здатності (у вигляді графічного зображення у вигляді крапель, рисок, тощо). Надання у подальшому товару, який не відповідає даній вимозі буде розглядатись як невідповідність запропонованого товару і призведе до розірвання договору.
Відповідно до листа від 02.04.2008 N 33/0-5-4/19 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики стосовно застосування суб'єктами господарювання вимог національних стандартів, зокрема, щодо маркування медичних виробів при виготовленні, зазначається, що відповідно до статті 11 Закону України "Про стандартизацію" стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти.
Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» передбачено обов’язкове маркування знаком відповідності технічним регламентам перед введенням медичного виробу в обіг.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» здатна поставити товар, який відповідає зазначеній вимозі Постанови КМУ, що підтверджується наданою як доказ Декларацією відповідності пропагованого товару.
Зазначаємо, що обов’язкове нанесення на сам медичний виріб заводським способом інформації стосовно назви (торгова марка), розміру, поглинальної здатності (у вигляді графічного зображення у вигляді крапель, рисок, тощо) на Підгузки для дорослих не передбачено чинним законодавством України.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим встановленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» є авторизованим постачальником продукції компанії MEDIFORM S.A. DISPOSABLE HYGIENE PRODUCT Греція, та має намір запропонувати Замовнику таке найменування продукції як Підгузники для дорослих EVA optima hospital.
Щодо підтвердження якості товару та відповідності виробника Европейським стадартам надаємо на підтвердження Сертифікат якості виробника та сертифікат про систему управління відповідно до EN ISO 13485 : 2016 виданий виробнику.
Про це у додатках до даної скарги надається відповідне підтвердження, а також інформаційний лист від виробника про відсутність у нього відповідного маркування.
Таким чином, вважаємо, що замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність включення наведеної вимоги до Тендерної документації.
5. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 3 до Тендерної документації вимагається довідка, що містить інформацію про раніше виконані аналогічні договори (за кодом ДК) на поставку предмету закупівлі за 2020 рік із зазначенням замовників, їх адреси, ЄДРПОУ та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон), ідентифікатора закупівлі, предмету закупівлі, суми договору, дати підписання договору.
Звертаємо увагу, що встановивши вимогу щодо датування аналогічного договору 2020м роком, Замовник штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» має аналогічний договір за тим самим кодом ДК, за грудень 2019 року (докази наведено у додатках до скарги), але з огляду на існуюче формулювання вимог Тендерної документації – Скаржник позбавлений можливості запропонувати свою продукцію Замовнику та прийняти участь у закупівлі без ризику бути відхиленим через невідповідність кваліфікаційним критеріям Замовника.
Наше підприємство має намір взяти участь у Торгах, та має можливість здійснити поставку якісного товару за предметом закупівлі: Підгузки для дорослих. Засоби для догляду за малюками код ДК 021:2015 33750000-2, та незважаючи на спроможність якісно виконати поставку, ми не маємо можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем, з огляду на необґрунтовані специфічні вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
З викладеного вбачається, що вимоги тендерної документації складено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції на відповідному ринку, з огляду на вимоги до предмету закупівлі, що не відповідає ч. 4 ст. 22 Закону згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації у цій частині порушують не тільки безпосередньо ч. 4 ст. 23 Закону, а й основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників зазначених у ст. 5 Закону, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Акцентуємо увагу в першу чергу увагу на тому, що вищезазначені вимоги не відносяться до предмету закупівлі в цілому, а саме Підгузки для дорослих. Засоби для догляду за малюками код ДК 021:2015 33750000-2.
По-друге, звертаємо увагу, що дані вимоги породжують дискримінацію до потенційних учасників, оскільки розбіжність зазначених параметрів у пропозиції потенційного учасника з вимогами призводить до неможливості участі для виробника/постачальника який міг би запропонувати товар такої самої якості за нижчу ціну.
Додатково наголошуємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не вказують на неможливість виконання Скаржника своїх зобов'язань за договором закупівлі, а лише обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Вважаємо, що Замовник не довів необхідність включення в Тендерну документацію зазначених вимог до учасників та до предмету закупівлі, та не довів та яким чином дані умови доводять якість запропонованого товару.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі Перелік документів (доказів):
1. Рішення №16704-р/пк-пз від 21.07.2021 по закупівлі UA-2021-06-11-002555-a.
2. Витяг із ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.1. Витяг із ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Перелік нормативних документів, якими урегульовано питання щодо впровадження штрихового кодування.
4. Декларація відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів (основні вимоги до медичних виробів), затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753
5. Авторизаційний лист від виробника.
6. Сертфікат відповідності якості.
7. Авторизаційний лист 2020.
8. Сертифікат EN ISO 13485 : 2016.
9. Лист від виробника щодо маркування.
10. Аналогічний договір з Київський пансіонат ветеранів праці від 06.12.2019 №293.
Документи зазначені для виконання вимог ч. 5 ст. 18 Закону, а також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з ч. 2 ст. 18 Закону.
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за Підгузки для дорослих. Засоби для догляду за малюками код ДК 021:2015 33750000-2, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-09-23-010239-b.
3) Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» – привести тендерну документацію затверджену Рішенням Тендерного комітету 23.09.2021 № 14, у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2021 11:36
рішення від 07.10..2021 № 22819.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2021 11:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2021 №23790.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2021 14:53
рішення від 20.10.2021 №23790.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2021 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2021 16:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УА ТОВ "ЄВРОМІКС" ІІ |
1 997 978,90
UAH з ПДВ
|
1 997 978,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Чернявська Вікторія Борисівна" |
1 999 671,40
UAH з ПДВ
|
1 999 671,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УА ТОВ "ЄВРОМІКС" ІІ #24998380 |
Переможець |
1 997 978,90
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 10:14
|
договір 73.PDF | укладений |
15 грудня 2021 10:13
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 грудня 2021 10:37
|
538 638,00 UAH | UA748201720344251001300028564 КЗ"Дн.геріатрич.пансіонат"Дн.обл.ради" |
UA563282090000026008000012974 Укр-ко-американськеТОВ"Євромікс"II |
Оплачений |
23 грудня 2021 10:37
|
1 459 340,90 UAH | UA748201720344251001300028564 КЗ"Дн.геріатрич.пансіонат"Дн.обл.ради" |
UA563282090000026008000012974 Укр-ко-американськеТОВ"Євромікс"II |
Оплачений |