Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території по пров. Парусному, 1, в районі перехрестя вул. Метробудівської та вул. Набережної Заводської, у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2021-09-23-005364-b 184c40f5bb7c4161a2d242f7a6746a8e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Науменко

+380955294936 07nataliya201407@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Наталя Науменко
+380955294936
07nataliya201407@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2021 16:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою території по пров. Парусному, 1, в районі перехрестя вул. Метробудівської та вул. Набережної Заводської, у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 6. Умови оплати: Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2021 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2021 12:19
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРОТАСЄНЯ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 227 765,79
UAH з ПДВ
227 765,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 15:08
Електронний підпис
05 жовтня 2021 15:07
1. Пропозиція (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРОТАСЄНЯ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРОТАСЄНЯ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#2294300775
Переможець 227 765,79
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 11:01

Документи

08 жовтня 2021 11:01
Електронний підпис
08 жовтня 2021 11:01
Повідомлення.pdf
08 жовтня 2021 11:01
протокол 09-41-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРОТАСЄНЯ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#2294300775
227 765,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2021 11:01
Електронний підпис
08 жовтня 2021 11:01
Повідомлення.pdf
08 жовтня 2021 11:01
протокол 09-41-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 11:18
Ду 3 до 731-21.pdf укладений
21 грудня 2023 11:17
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 14:37
Ду 2 до 731-21.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 12:35
Ду 1 до 731-21.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 12:35
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 12:52
договір 731-21.pdf укладений
12 жовтня 2021 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення помилки продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 731/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 731/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 18 грудня 2023
Сума оплати за договором: 226 765,79
UAH