Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142299 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1 |
Контактна особа: |
Акименко Анна 380564920390 bux-cf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 15:04 |
Очікувана вартість: | 2 105 478,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 527,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 14:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 14:10 |
Додаток 4 (проект договору) СЮН.docx | |
23 вересня 2021 14:10 |
Додаток №3_технічне завдання СЮН.xls | |
23 вересня 2021 14:10 |
Додатки 1,2,5_СЮН.docx | |
23 вересня 2021 14:10 |
ТД СЮН.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-29-000009 ● 5e74913ac07f44519b6a06354f043f73
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 червня 2022 13:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.06.2022 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.06.2022 № 29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-09-23-003656-c 23.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок від 15 липня 2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-23-003656-c за предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних натуралістів Покровського району» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованому за адресою: 50015, вул. Кропивницького, б.9, м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва»), 2105478 UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи» замовник повідомляє наступне. Згідно з констатуючою частиною висновку, відповідно до пункту 11.1 Договору встановлено, що Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт з моменту підписання Акту прийому-передачі виконаних робіт в гарантійну експлуатацію протягом 2 (двох) років, що є невідповідністю умов договору вимогам законодавства. Так, у висновку зокрема зазначено, що відповідно до пункту 1.2 Договору предметом договору є виконання та здача робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних натуралістів Покровського району» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованому за адресою: 50015, вул. Кропивницького, б.9, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області» (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, якість робіт регламентується статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язало замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексу. З метою виконання зобов’язань замовником підготований проєкт додаткової угоди про внесення змін до договору підряду від 25.10.2021 №167 шляхом викладення в новій редакції пункту 11.1. Договору: «Підрядник гарантує досягнення об'єктом визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, який становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником». Проєкт додаткової угоди електронною поштою направлено на підписання підряднику ТОВ «САПСАН КР». За результатами розгляду проєкту додаткової угоди в телефонному режимі керівником підрядної організації повідомлено, що в зв’язку з введенням воєнного стану в Україні підрядна організація зупинила виконання роботи та перебуває в режимі простою, з огляду на що 30.06.2022 було внесено зміни до графіку виконання робіт, підписання будь-яких документів з боку підрядника на сьогоднішній день неможливо. З метою приведення договору у відповідність згідно з висновком за результатами моніторингу закупівлі замовник повідомив підрядника про недопущення до виконання робіт в поточному році при відсутності підписаної додаткової угоди щодо гарантійних строків експлуатації об’єкта. За досягнутою між сторонами домовленістю, додаткова угода з визначених вище питань буде підписана невідкладно після завершення дії воєнного стану в Україні. Також, з урахуванням імперативних приписів статті 884 Цивільного кодексу України, за якою гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом, гарантійний строк експлуатації об’єкта після капітального ремонту, незалежно від встановлення в договорі інших (менших) строків, приймається таким, що становить 10 років з дати підписання акту виконаних робіт. Уповноважена особа Анна Акименко (096) 049 77 74
2022-07-22 08:41:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Сапсан-КР |
1 970 857,86
UAH з ПДВ
|
1 970 857,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РАБЕНЮК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
2 105 000,00
UAH з ПДВ
|
2 105 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сапсан-КР #39543297 |
Переможець |
1 970 857,86
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2023 12:09
|
ДУ №4 дог 167.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2023 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 08:52
|
ДУ 3 договір 167.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2022 14:35
|
ДУ №2 дог.167.pdf | зміни до договору |
14 березня 2022 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:01
|
ДУ 1 дог 167.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 13:22
|
Договор 167.pdf | укладений |
27 жовтня 2021 13:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних натуралістів Покровського району» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованому за адресою: 50015, вул. Кропивницького, б.9, м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва») | 1 | роботи |
1 970 857,86
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних призначень відповідно до фактичних обсягів видатків |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження планових бюджетних призначень на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп.4 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 10.1 та 10.2 Договору №167 від 25.10.2021 р. (далі — «Договір»), Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», зі змінами, Законів України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про правовий режим воєнного стану» та листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, дійшли згоди подовжити строк виконання робіт за Договором до 20.12.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з затвердженням планових бюджетних призначень на 2023 рік для погашення кредиторської заборгованості |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних натуралістів Покровського району» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованому за адресою: 50015, вул. Кропивницького, б.9, м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва») | 1 | роботи |
1 970 857,86
UAH з ПДВ
|