Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку розташованого по вул. Українська, 4 (2,3), м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
1 009 035,60 UAH
UA-2021-09-23-003281-b 7f150d093e0e4b57a605492573dda67b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Куцерова

+380689797207 anna.kutserova.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ганна Куцерова
+380689797207
anna.kutserova.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2021 17:00
Очікувана вартість: 1 009 035,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 046,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням пропозиції, надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк у сумі 3 000,00 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій з накладенням КЕП та електронної печатки гаранта. Назва бенефіціара: комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69037. Банківські реквізити бенефіціара: UA853204780000026008924422832, в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: UA37 306500 00000 26002300005097 в ПАТ АБ "РАДАБАНК", ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку розташованого по вул. Українська, 4 (2,3), м. Запоріжжя» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 9). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку розташованого по вул. Українська, 4 (2,3), м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, 4 (2,3)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням пропозиції, надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк у сумі 3 000,00 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій з накладенням КЕП та електронної печатки гаранта. Назва бенефіціара: комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69037. Банківські реквізити бенефіціара: UA853204780000026008924422832, в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону.

Сума забезпечення: 3000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: UA37 306500 00000 26002300005097 в ПАТ АБ "РАДАБАНК", ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс вичерпано, в існуючих приміщеннях) житлового будинку розташованого по вул. Українська, 4 (2,3), м. Запоріжжя» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 9). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ
23 вересня 2021 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2021 11:02
Додаток 14 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
23 вересня 2021 11:02
Додаток 13 План фінансування будівництва.xls
23 вересня 2021 11:02
Додаток 12 Графік виконання робіт.xls
23 вересня 2021 11:02
Додаток 11 Договірна ціна.rtf
23 вересня 2021 11:02
Додаток 10 Відомості про учасника.doc
23 вересня 2021 11:02
Додаток 9 Проект договору про надання завдатку.doc
23 вересня 2021 11:02
Додаток 8 Проект договору Підряда.doc
23 вересня 2021 11:02
Додаток 7 Довідка про відсутність підстав відмови в участі.doc
23 вересня 2021 11:02
Додаток 6 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
23 вересня 2021 11:02
Додаток 5 Лист-підтвердження на згоду з проектом договору.docx
23 вересня 2021 11:02
Додаток 4 Довідка про уповноважену особу.doc
23 вересня 2021 11:02
Додаток 3 Технічна специфікація.XLS
23 вересня 2021 11:02
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
23 вересня 2021 11:02
Додаток 1 пропозиція на закупівлю.doc
23 вересня 2021 11:02
Вимоги до предмета закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" 1 000 403,52
UAH з ПДВ
1 000 403,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 жовтня 2021 14:39
Електронний підпис
05 жовтня 2021 14:36
СТАТУТ ТОВАРИСТВА.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Звіт 2 кв..rar
05 жовтня 2021 14:36
Витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Дод. 13.pdf
05 жовтня 2021 14:36
ЛАБОРАТОРИЯ.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Лист-відгук.pdf
05 жовтня 2021 14:36
ДОЗВІЛ СЛС.pdf
05 жовтня 2021 14:36
31111ДЦт-Українська 4(2,3).rar
05 жовтня 2021 14:36
Дод. 14.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Ліцензія СЛС.PDF
05 жовтня 2021 14:36
Довідка активи.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Дод. 9.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Лист-відгук 2.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Дод. 4.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Дод. 2 МТБ.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Витяг з ЄДР.pdf
05 жовтня 2021 14:36
ПРИКАЗ ГАВРИЛОВА К.К..pdf
05 жовтня 2021 14:36
Дод. 6.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Дод. 2 Працівники.pdf
05 жовтня 2021 14:36
Дозвіл 2.PDF
05 жовтня 2021 14:36
Дод. 7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
Переможець 1 000 403,52
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 11:04

Документи

07 жовтня 2021 11:04
Електронний підпис
07 жовтня 2021 11:04
Протокол Укр.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
1 000 403,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2021 11:04
Електронний підпис
07 жовтня 2021 11:04
Протокол Укр.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 08:16
Договір 012-21-72 від 22.10.2021.pdf укладений
25 жовтня 2021 08:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 000 403,52
UAH (в тому числі ПДВ 166 733,92 UAH)