Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари : папір офісний А-4, ручка кулькова cetto Maxritek, ручка кулькова, файл-карманець,100шт.
Очікувана вартість
6 050,00 UAH
UA-2021-09-23-001921-b 14b804e71f1940479d1c4ceb6b32a7e4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина КРУТЬЯН

+380959271998 frc_pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХАРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 37564865
Місцезнаходження: 66700, Україна , Одеська обл., Захарівський р-н, смт Захарівка , вул. Центральна, буд. 40
Контактна особа: Ірина КРУТЬЯН
+380959271998
frc_pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари : папір офісний А-4, ручка кулькова cetto Maxritek, ручка кулькова, файл-карманець,100шт.-технічні та якісні характеристики відповідно до вимог державних стандартів до цього виду товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 ящик
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт. Захарівка, вул.Центральна,буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Ручка кулькова cetto Maxritek
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт. Захарівка, вул.Центральна,буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт. Захарівка, вул.Центральна,буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Файл-карманець, 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66700, Україна, Одеська область, смт. Захарівка, вул.Центральна,буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару здійснюється за договірною ціною шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок продавця, в такому порядку : 100% суми , вказаної у п.1.2. Договору після отриманого товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 вересня 2021 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОРНОПИЩУК ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"
#2610214808
Переможець 6 050,00
UAH
23 вересня 2021 10:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 10:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А-4 10 ящик 545,00
UAH
Ручка кулькова cetto Maxritek 20 штуки 7,00
UAH
Ручка кулькова 20 штуки 3,00
UAH
Файл-карманець, 100шт. 5 пачка 80,00
UAH