Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт тротуарів, а саме: поточний ремонт тротуару по вул. Електрометалургів 57 в м.Нікополь, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
122 000,00 UAH
UA-2021-09-23-001664-a ● 1477857324544a81802d357d2224f8ea
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 122 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт тротуарів, а саме: поточний ремонт тротуару по вул. Електрометалургів 57 в м.Нікополь, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Електрометалургів 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 13:28 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
23 вересня 2021 13:28 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оригінал довідки або іншого документа Податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованого рахунку в банківській установі не більше 30 денної давнини, від дати кінцевого строку подання пропозицій
Дата подання: 27 вересня 2021 10:00
Дата відповіді: 28 вересня 2021 11:03
Шановний замовник! Що довідка банківської установи вже Вас не влаштовує?
Приберіть дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учаснику , довідка(або інший документ ) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більше тридцяти денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій вимагається з метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі тендерних пропозицій. Дана інформація важлива для замовника для вивчення майбутнього контрагента- отримувача коштів з бюджету ,а саме чи мае учасник фінансову можливість виконати роботи без передплати , чи не накладено на кошти учасника арешт , наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. Відповідно до розділу п.3 ст.14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація яку замовник вважає за необхідне включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі , п. 4 ст. 1 4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Чим продиктовані вказані вимоги? В спрощеній закупівлі це не є порушенням Закону? Чому ви обмежуєте кількість учасників?
Дата подання: 27 вересня 2021 10:15
Дата відповіді: 28 вересня 2021 11:03
15. Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) у вигляді Сканованої з оригіналу копію сертифікату з позначкою НААУ на ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)
16. Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації. На підтвердження надається документ підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу п.3 ст.14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація яку замовник вважає за необхідне включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі , п. 4 ст. 1 4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно предмета закупівлі , котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації.
Слід зазначити, що позиція Уповноваженого органу щодо встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 зводиться до того, що ТАКА ВИМОГА НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ (зокрема рішеннями постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 Колегією АМКУ відмовлено в задоволенні скарг в частині вказівки скаржників на те, що вимога щодо надання сертифікатів є неправомірною).
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно предмета закупівлі , котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації.
Слід зазначити, що позиція Уповноваженого органу щодо встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 зводиться до того, що ТАКА ВИМОГА НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ (зокрема рішеннями постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 Колегією АМКУ відмовлено в задоволенні скарг в частині вказівки скаржників на те, що вимога щодо надання сертифікатів є неправомірною).
Що ви вкладаєте в нижче зазначене поняття? Чи не вважаєте, що Ви порушуєте Закон? Чи не потрібно переглянути Додаток 2?
Дата подання: 27 вересня 2021 10:20
Дата відповіді: 28 вересня 2021 11:04
3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Відповідь: Шановний учаснику , не зовсім зрозуміло ваше запитання і в чому саме ви вбачаєте порушення Закону України «Про публічні закупівлі в даній вимозі?
З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника фізичної чи юридичної особи відповідних документів . Наприклад, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі — ЄДРПОУ), а юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Відповідні особливості стосуються і різних організаційно-правових форм підприємств.
З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника фізичної чи юридичної особи відповідних документів . Наприклад, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі — ЄДРПОУ), а юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Відповідні особливості стосуються і різних організаційно-правових форм підприємств.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-23-001664-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 27 вересня 2021 10:01
Оригінал довідки або іншого документа Податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованого рахунку в банківській установі не більше 30 денної давнини, від дати кінцевого строку подання пропозицій
Шановний замовник! Що довідка банківської установи вже Вас не влаштовує? Приберіть дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2021 10:58
Шановний учаснику , довідка(або інший документ ) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більше тридцяти денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій вимагається з метою встановлення достовірності інформації наданої учасником у складі тендерних пропозицій. Дана інформація важлива для замовника для вивчення майбутнього контрагента- отримувача коштів з бюджету ,а саме чи має учасник фінансову можливість виконати роботи без передплати , чи не накладено на кошти учасника арешт , наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. Відповідно до розділу п.3 ст.14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація яку замовник вважає за необхідне включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі, п. 4 ст. 1 4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-23-001664-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 27 вересня 2021 10:12
В спрощеній закупівлі Ваші дії є дискримінаційними та обмежують коло учасників, що є неприпустимим порушенням Закону. Вимагаю прибрати дискримінаційні вимоги.
15. Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) у вигляді Сканованої з оригіналу копію сертифікату з позначкою НААУ на ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)
16. Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації. На підтвердження надається документ підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат.
Розгорнути
Згорнути
16. Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації. На підтвердження надається документ підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2021 10:59
Відповідно до розділу п.3 ст.14 в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація яку замовник вважає за необхідне включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі , п. 4 ст. 1 4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно предмета закупівлі , котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації.
Слід зазначити, що позиція Уповноваженого органу щодо встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 зводиться до того, що ТАКА ВИМОГА НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ (зокрема рішеннями постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 Колегією АМКУ відмовлено в задоволенні скарг в частині вказівки скаржників на те, що вимога щодо надання сертифікатів є неправомірною).
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно предмета закупівлі , котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації.
Слід зазначити, що позиція Уповноваженого органу щодо встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 зводиться до того, що ТАКА ВИМОГА НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ (зокрема рішеннями постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 Колегією АМКУ відмовлено в задоволенні скарг в частині вказівки скаржників на те, що вимога щодо надання сертифікатів є неправомірною).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-23-001664-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 27 вересня 2021 10:25
потрібно переглянути Додаток 2, Скоро Замовник буде вимагати "захмарні вимоги". Замовник нагадаю, що це спрощена закупівля, зменьшіть дискримінаційні вимоги.
3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2021 11:00
Шановний учаснику , не зовсім зрозуміло ваше запитання і в чому саме ви вбачаєте порушення Закону України «Про публічні закупівлі в даній вимозі?
З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника фізичної чи юридичної особи відповідних документів . Наприклад, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі — ЄДРПОУ), а юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Відповідні особливості стосуються і різних організаційно-правових форм підприємств
З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника фізичної чи юридичної особи відповідних документів . Наприклад, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі — ЄДРПОУ), а юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Відповідні особливості стосуються і різних організаційно-правових форм підприємств
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-23-001664-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 27 вересня 2021 10:32
Згідно ч. 5 ст. 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаю переглянути Додаток 2.
Згідно ч. 5 ст. 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаю переглянути Додаток 2. Надайте пояснення по всім 17 пунктам. Вимагаю надайте пояснення окремо по кожному з 17 пунктів додатку 2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2021 11:02
Шановний учаснику !Вся інформація, що стосується предмету закупівлі знаходиться у вільному доступі . Просимо вас , дотримуватись настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях. а саме , у разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації та вимог до предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-23-001664-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 28 вересня 2021 11:18
Вимагаємо виключити
15. Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) у вигляді Сканованої з оригіналу копію сертифікату з позначкою НААУ на ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)
16. Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації. На підтвердження надається документ підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат.
Добрий день шановний Замовнику! Виникло наступне питання: Щодо 15. Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) у вигляді Сканованої з оригіналу копію сертифікату з позначкою НААУ на ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)
16. Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації. На підтвердження надається документ підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат. Ці вимоги (додаток 2, пукти 15, 16) визивають протиріччя в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та носять дискримінаційний/вибірковий характер (відносно тих, в кого він вже є в наявності, тобто заздалегідь визначених підприємств). Згідно законодавства України сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 не є обов’язковим. Надалі пояснення цього тезису: учасник надає скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника та/або субпідрядника для виконання робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним, виданим органом з сертифікації (ОС)/ органом з оцінки відповідності (ООВ)). Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ його отримувати), а інших - у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Вас, як Замовника, вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує одну із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). По-друге, звісно, що будь-яке підприємство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов'язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов'язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). По-третє, в нормі частини 3 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано, що інформація повинна бути "відповідно до законодавства". А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, документація щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 серпня 2009 року № 225 затверджено Національний стандарт України "Системи управління якістю", а саме пункт 0.1 "Загальні положення": "запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації". Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов'язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 "Загальні положення" : "Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації". Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошенню Вами спрощеної закупівлі. 3)Національним стандартом України "Системи управління якістю. Вимоги", частиною 1.1 розділу 1 "Сфера застосування" передбачено: "Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін "продукція" поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; б) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг (робіт) як в оголошеній Вами спрощеної закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
16. Організація що видала вище переховані документи повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та мати відповідну сферу акредитації. На підтвердження надається документ підтвердження сфери акредитації та атестат про акредитацію організації що видала сертифікат. Ці вимоги (додаток 2, пукти 15, 16) визивають протиріччя в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та носять дискримінаційний/вибірковий характер (відносно тих, в кого він вже є в наявності, тобто заздалегідь визначених підприємств). Згідно законодавства України сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 не є обов’язковим. Надалі пояснення цього тезису: учасник надає скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника та/або субпідрядника для виконання робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним, виданим органом з сертифікації (ОС)/ органом з оцінки відповідності (ООВ)). Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ його отримувати), а інших - у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Вас, як Замовника, вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує одну із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). По-друге, звісно, що будь-яке підприємство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов'язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов'язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"). По-третє, в нормі частини 3 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано, що інформація повинна бути "відповідно до законодавства". А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, документація щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 серпня 2009 року № 225 затверджено Національний стандарт України "Системи управління якістю", а саме пункт 0.1 "Загальні положення": "запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації". Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов'язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 "Загальні положення" : "Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації". Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошенню Вами спрощеної закупівлі. 3)Національним стандартом України "Системи управління якістю. Вимоги", частиною 1.1 розділу 1 "Сфера застосування" передбачено: "Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін "продукція" поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; б) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг (робіт) як в оголошеній Вами спрощеної закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2021 17:11
Шановний учаснику! Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, окрім обов’язкових критеріїв може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості виконуваних робіт/ надання послуг з будівництва учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт.Враховуючи викладене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги .
Відповідно до вимог НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ Системи управління якістю ВИМОГИ ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) встановлено, що запровадження системи управління якістю - стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Цей стандарт сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог. Конкретні вимоги, що їх уважають суттєвими для прийняття процесного підходу Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту - загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Крім того, ним встановлено потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту, а саме: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Цей стандарт базовано на принципах управління якістю, описаних в ISO 9000. Описи охоплюють виклад кожного принципу, обґрунтування важливості принципу для організації, деякі приклади вигод, пов’язаних з принципом, а також приклади типових дій для поліпшування дієвості організації під час застосовування принципу. Принципи управління якістю такі: - орієнтація на замовника; - лідерство; - задіяність персоналу; - процесний підхід; - поліпшення; - прийняття рішень на підставі фактичних даних; - керування взаємовідносинами. На підставі викладеного Замовник вимогою, зазначеною в п.15та 16 , убезпечує себе від отримання послуги від ненадійного учасника та хоче мати гарантії щодо надання такої послуги учасником, який в своїй діяльності підтверджує якісне виконання взятих на себе зобов’язань сертифікатом щодо системи управляння якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідно до вимог НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ Системи управління якістю ВИМОГИ ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) встановлено, що запровадження системи управління якістю - стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Цей стандарт сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог. Конкретні вимоги, що їх уважають суттєвими для прийняття процесного підходу Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту - загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Крім того, ним встановлено потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту, а саме: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Цей стандарт базовано на принципах управління якістю, описаних в ISO 9000. Описи охоплюють виклад кожного принципу, обґрунтування важливості принципу для організації, деякі приклади вигод, пов’язаних з принципом, а також приклади типових дій для поліпшування дієвості організації під час застосовування принципу. Принципи управління якістю такі: - орієнтація на замовника; - лідерство; - задіяність персоналу; - процесний підхід; - поліпшення; - прийняття рішень на підставі фактичних даних; - керування взаємовідносинами. На підставі викладеного Замовник вимогою, зазначеною в п.15та 16 , убезпечує себе від отримання послуги від ненадійного учасника та хоче мати гарантії щодо надання такої послуги учасником, який в своїй діяльності підтверджує якісне виконання взятих на себе зобов’язань сертифікатом щодо системи управляння якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015.
Номер вимоги: UA-2021-09-23-001664-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 28 вересня 2021 11:25
Щодо сертифікату ISO, ми в АМКУ скаржитися не будемо, та не буде такої змоги, спрощені закупівлі не оскаржуються до АМКУ. Шановний Замовник раджу Вам ознайомитися з судовою практикою.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до зовсім іншої позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2021 17:12
Шановний учаснику .По судовій справі № 826/15639/17 на яку ви посилаєтесь у своїх вимогах , Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного 24.06.2020 скасував рішення апеляційного суду обгрунтовуючи тим, що відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов проведення закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" #3251603351 |
Переможець |
120 013,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 09:52
|
Додаткова угода | укладений |
04 листопада 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 14:23
|
Підписаний контракт | укладений |
19 жовтня 2021 14:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | додаткова угода |