Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утилізації небезпечних відходів (послуги із зберігання, оброблення, знешкодження та утилізації люмінесцентних ламп)
Очікувана вартість
5 300,00 UAH
UA-2021-09-22-011709-b a7490ba9f367452eaee8faef7c36de94
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джуринська Наталія Валеріївна

+380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 42098368
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Контактна особа: Джуринська Наталія Валеріївна
+380444863322
kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утилізації небезпечних відходів (послуги із зберігання, оброблення, знешкодження та утилізації люмінесцентних ламп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату наданих послуг протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, згідно рахунку-фактури отриманого від Виконавця. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 вересня 2021 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Екоцентр"
#13744541
Переможець 5 284,80
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 17:14

Документи

22 вересня 2021 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:34
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 17:38
Договір укладений
22 вересня 2021 17:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 284,80
UAH (в тому числі ПДВ 880,80 UAH)