Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відкрита шафа для зберігання засобів навчання. Шафа для особистих речей дітей. Стіл для роботи з конструктором.
Очікувана вартість
70 500,00 UAH
UA-2021-09-22-010315-b 7f2aab1cdce34c25bd85a6aaf0c36244
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Терновой

+380432563974
+380432273626
zzso27vmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26235522
Місцезнаходження: 21011, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Ватутіна, буд. 42
Контактна особа: Олексій Терновой
+380432563974, +380432273626
zzso27vmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 70 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 705,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Відкрита шафа для зберігання засобів навчання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутина,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штуки
Шафа для особистих речей дітей.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутина,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
7 штуки
Стіл для роботи з конструктором.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Ватутина,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Відкрита шафа для зберігання засобів навчання. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39122200-5 Книжкові шафи. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Шафа для особистих речей дітей. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39122200-5 Книжкові шафи. 3. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Стіл для роботи з конструктором. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39121200-8 Столи. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ" 70 500,00
UAH з ПДВ
70 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2021 20:16
Електронний підпис
30 вересня 2021 20:15
код доступу статут.pdf
30 вересня 2021 20:15
таблиця відповідності.pdf
30 вересня 2021 20:15
заходи довкілля.pdf
30 вересня 2021 20:15
Авторизаційний лист 010315.pdf
30 вересня 2021 20:15
Статут завірений.pdf
30 вересня 2021 20:15
Договір перевезення (1).pdf
30 вересня 2021 20:15
Наказ_watermark.pdf
30 вересня 2021 20:15
Довідка з ЄДР з КВЕД.pdf
30 вересня 2021 20:15
Аренда приміщення (1) (1).pdf
30 вересня 2021 20:15
проєкт договору.pdf
30 вересня 2021 20:15
Лист-відгук.pdf
30 вересня 2021 20:15
лист-гарантія 24 місяці.pdf
30 вересня 2021 20:15
цінгова пропозиція.pdf
30 вересня 2021 20:15
обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ"
#38423346
Переможець 70 500,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 11:07

Документи

06 жовтня 2021 11:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ"
#38423346
70 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 11:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:09
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 09:24
ДУ№1 до д№149.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 09:23
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 08:38
Договір ЗШ27 (шафи)3912.pdf укладений
21 жовтня 2021 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 5.1. в новій редакції: «5.1. Термін поставки Товару: до 30 листопада 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 70 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 750,00 UAH)