Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з установки доводчиків на двері (ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
7 150,00 UAH
UA-2021-09-22-010239-b 8082291cadd94c4fb2e74d83db41282d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Рената

380683094203 docemp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 13491258
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
Контактна особа: Васильєва Рената
380683094203
docemp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Згідно Додатку №1 до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 посл.
Послуги з установки доводчиків на двері (ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахмутська, буд. 20б (а також за адресами: 87500, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Кронштадтська, буд.11; 87500, Донецька обл., м. Маріуполь пров. Прокатний, буд.17)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату на підставі актів наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2021 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 15:37
Звіт до дог.установка доводчиків на двері.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ «АЛЬФА-ГРАНД»
#34745932
Переможець 7 150,00
UAH
22 вересня 2021 15:40

Документи

22 вересня 2021 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 15:41