Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво автомобільної дороги комунальної власності між автомобільною дорогою М-07 Київ-Ковель-Ягодин та вул. Польова в с. Мироцьке Київської області (Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Очікувана вартість
9 207 390,01 UAH
UA-2021-09-22-005556-c 99a9c407c03242d792cfa913e7cc11ea
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чирінська Олена Вікторівна

380459748517 bucha_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бучанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04360586
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12
Контактна особа: Чирінська Олена Вікторівна
380459748517
bucha_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
30.06.2021р. за результатами проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-002523-b) між Бучанською міською радою та МПП «СТК «СОНА» було укладено договір № 135 від 30.06.2021, предмет договору: роботи з Будівництва дороги комунальної власності між автомобільною дорогою М-07 Київ-Ковель-Ягодин та вул. Польова в с. Мироцьке Київської області.
Після виконання робіт передбачених договором, на підставі скоригованої проектно-кошторисної документації, виникла потреба в виконанні додаткових робіт і комісією був складений відповідний дефектний акт на виконання зазначених додаткових робіт.
Документи, які додаються замовником на підтвердження:
- Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини документації за робочим проектом «Будівництво автомобільної дороги комунальної власності між автомобільною дорогоюМ-07 Київ-Ковель-Ягодин та вул. Польова в с. Мироцьке Київської області;
- Договір № 135 від 30.06.2021р.
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі
- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт
- Звіт про ви конання договору про закупівлю
- Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини документації за робочим проектом «Будівництво автомобільної дороги комунальної власності між автомобільною дорогоюМ-07 Київ-Ковель-Ягодин та вул. Польова в с. Мироцьке Київської області.Коригування»;
- Дефектний акт на додаткові роботи по об’єкту

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2021 16:20
Оскарження наміру укласти договір: 03 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво автомобільної дороги комунальної власності між автомобільною дорогою М-07 Київ-Ковель-Ягодин та вул. Польова в с. Мироцьке Київської області (Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45233120-6 — Будівництво доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

22 вересня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 16:05
Дефектний акт_20210922(1).pdf
22 вересня 2021 16:05
Експертний исновок 2_20210922.pdf
22 вересня 2021 16:05
Звіт про виконання договору.pdf
22 вересня 2021 16:04
Звіт про проведення процедури.pdf
22 вересня 2021 16:04
Сона КБ-3.pdf
22 вересня 2021 16:04
Додаток 3 локальний кошторис до дог135_20210702.pdf
22 вересня 2021 16:03
Договір.pdf
22 вересня 2021 16:03
Експертний исновок 1_20210922.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП "СТК "СОНА"
#13719327
Переможець 9 207 390,01
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 16:20

Документи

22 вересня 2021 16:18
Електронний підпис
22 вересня 2021 16:17
Протокол_20210922.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 16:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП "СТК "СОНА"
#13719327
9 207 390,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2021 16:18
Електронний підпис
22 вересня 2021 16:17
Протокол_20210922.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 16:05
210_20211004.pdf укладений
04 жовтня 2021 15:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 207 090,01
UAH (в тому числі ПДВ 1 534 515,00 UAH)