Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Монтаж системи блискавкозахисту Сичавського комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Барвінок» Южненської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Комінтерновський район, с.Сичавка, вул. Шевченка, будинок 1А )
Очікувана вартість
95 368,00 UAH
UA-2021-09-22-005256-c ● 85cf3e799ec34d23b25fdbad2fab6943
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 44018279 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, пр.Григорівського десанту, будинок 18 |
Контактна особа: |
Радченко Катерина Феодосіївна 380955609517, 380930805401 buh_osvita2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2021 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 95 368,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 476,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи блискавкозахисту Сичавського комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Барвінок» Южненської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Комінтерновський район, с.Сичавка, вул. Шевченка, будинок 1А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67555, Україна, Одеська область, с.Сичавка, с.Сичавка, вул. Шевченка, будинок 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2021 16:56 |
протокол змін до ТД від 22.10.2021року.doc | |
22 жовтня 2021 16:56 |
перелік змін до ТД від 22.10.2021року.docx | |
22 жовтня 2021 16:54 |
Додаток 2 до ТД (Технічна специфікація) (зміни від 22.10.2021року).docx | |
22 жовтня 2021 16:54 |
ТД (нова редакція від 22.10.2021року).docx | |
22 жовтня 2021 16:53 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів (зміни від 22.10.2021).doc | |
11 жовтня 2021 19:02 |
перелік змін до ТД.docx | |
11 жовтня 2021 18:52 |
Додаток 1 до ТД (ст.16 та 17 ЗУ) (зміни від 11.10.2021року).docx | |
11 жовтня 2021 18:50 |
протокол змін до ТД..doc | |
22 вересня 2021 15:44 |
Протокол затвердження ТД.docx | |
22 вересня 2021 15:44 |
Додаток 4 до ТД (Форма ТП).docx | |
22 вересня 2021 15:43 |
Додаток 3 до ТД (Проєкт договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Огляд об'єкту
Дата подання: 27 вересня 2021 11:48
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 19:08
У документації міститься вимога: "Перед подачею пропозиції, у період уточнень, учасник повинен оглянути об’єкт, про що складається акт огляду об’єкту (Форма № 1) з посиланням на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі, та подається серед документів пропозиції учасника, підписаний уповноваженою особою замовника. Представниками сторін від імені Замовника виступає директор закладу освіти або інші уповноважені особи закладів освіти. Представниками Учасника є керівник робіт, інженер-проектувальник інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки Учасника, інженер-проектувальник інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні об’єкта. Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9-00 до 17-00 . При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. Просимо видалити вимогу щодо огляду об'єкту в період уточнень з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято протокольне рішення (протокол № 08/10/21-2 від 08.10.2021року, додається) про те, що в частині наявності в Учасника при обстеженні внутрішнього електронного або паперового ковід-сертифікату- видалити дану вимогу з тендерної документації за предметом закупівлі код ДК 021:2015 код 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж системи блискавкозахисту Сичавського комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Барвінок» Южненської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Комінтерновський район, с.Сичавка, вул. Шевченка, будинок 1А ). В частині видалення вимоги щодо проведення огляду об’єкту будівництва представниками Учасника в період подачі пропозицій (керівник робіт, інженер-проектувальник інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки Учасника, інженер-проектувальник інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації Учасника, які обов’язково мають бути присутні при обстеженні об’єкта) – Замовник не вбачає дискримінації учасників закупівлі. Так як Учасник, на думку Замовника, на належному рівні не довів дискримінаційні дії Замовника. Учасник не звертався до закладу освіти чи управління освіти Южненської міської ради з метою проведення обстеження, тому в цій частині безпідставно зазначати, що йому при обстеженні Замовником буде відмовлено в підписанні акту огляду. Тим паче слід зазначити, що станом на 07.10.2021р. до Замовника звернулося три організації, які планують взяти участь у закупівлі і жодному не було відмовлено у підписанні акту або наданні проектно-кошторисної документації для більш детального розуміння обсягів виконання робіт. Об’єктом надання послуг являється заклад освіти, тобто бюджетна організація, кошторисні призначення якої затверджуються на початку календарного року. З метою уникнення ризику виникнення непередбачуваних додаткових робіт за предметом закупівлі та відповідно до кошторисних видатків на 2021рік Замовником було прийнято рішення про завчасне проведення обстеження закладу освіти Учасниками аукціону та ознайомлення з обсягом робіт згідно проектно-кошторисної документації. Слід зазначити, що нерідко виникають ситуації, коли Підрядник заявляє Замовнику про необхідність збільшення суми укладеного договору так як виникли додаткові роботи, які не було передбачено ПКД. Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду будівлі, лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 27 вересня 2021 11:51
Дата відповіді: 27 вересня 2021 18:28
Шановний Замовнику! Вами вимагається: сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт – подається разом з документами, що підтверджують його чинність. На сьогодні діє сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) а не ДСТУ ISO 37001:2016, який Ви вимагаєте. Така вимога є дискримінаційною, адже сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 отримати не можливо, а ті учасники, які мають ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) просто не зможуть взяти участі. вимагаємо внести зміни в ТД та не обмежувати штучно конкуренцію під час проведення закупівлі. Про прийняття та скасування національних стандартів, скасування зміни до національного стандарту ДП"УкрНДНЦ"; Наказ від 18.12.2018 № 507.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, будуть внесені зміни до тендерної документації у порядку та терміни згідно чинного законодавства України.
Додаток 2 до тендерної документації
Дата подання: 27 вересня 2021 11:54
Дата відповіді: 27 вересня 2021 18:28
Шановний Замовнику! Вами зазначено: Обладнання та матеріали повинні бути сертифіковані в Україні (надати гарантійний лист). Відповідно до технічних умов та норм, сертифікації підлягає протипожежне обладнання та кабелі. А як бути Учаснику/Переможцю з сертифікатами на інші матеріали, які буде використано, наприклад: короб-канал, ПВХ-трубка, ущільнювачі, дюбелі тощо? Просимо внести відповідні зміни до ТД, адже Ви вимагаєте, те що виконати неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, будуть внесені зміни до тендерної документації у порядку та терміни згідно чинного законодавства України.
незаконна вимога
Дата подання: 27 вересня 2021 11:58
Дата відповіді: 27 вересня 2021 18:27
Шановний Замовнику, Ви зазначаєте, що :Учасник довідкою гарантує, що виконання робіт на об’єкті буде проходити за умови забезпечення робітників Учасника засобами індивідуального захисту та наявності внутрішнього електронного або паперового ковід-сертифікату. Тобто виходить так, що Переможець має зобовязати всіх працівників, які будуть задіяними на Вашому обєкті вакцинуватися, всупереч тому, що вакцинація є добровільною, а не примусовою. Чому, якщо люди дотримуються усіх правил карантину та не є хворими мають вакцинуватися задля виконання умов Договору? Чим Ви керувалися встановлюючи такі вимоги? Адже це є суто порушенням прав людини. Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД, інакше ми будемо змушені подавати скаргу до АМКУ, що призведе до затягування строків закупівлі та строків виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, будуть внесені зміни до тендерної документації у порядку та терміни згідно чинного законодавства України.
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 27 вересня 2021 12:00
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 19:06
Шановний Замовнику! Додаток 2 до тендерної документації містить вимогу до учасників: Для підтвердження наявності імплементованої на підприємстві Учасника системи безперебійного постачання матеріалів у складі пропозиції надається сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 (або ДСТУ ISO 28000:2008) «Системи управління безпеки ланцюга постачань» виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 (або ДСТУ ISO 28000:2008) видається відповідно видів економічної діяльності згідно з КВЕД субєкта господарювання. Зазначення сфер сертифікації "надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт" Замовником є дискримінаційною вимогою, адже взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають такі сертифікати. Так є аналогічне рішення АМКУ № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021. В звязку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни до закупівлі в цій частині
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесено
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 27 вересня 2021 12:01
Дата відповіді: 27 вересня 2021 18:27
Шановний Замовнику! Додаток 1 до ТД містить дискримінаційну вимогу: Дозвіл на виконання робі підвищеної небезпеки та/або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на такі роботи: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 метра (або роботи на висоті понад 5 метрів, зварювальні роботи). Якщо учасник надає декларацію – в графі місце виконання робіт повинні бути зазначені адреса об’єкту (-ів) Замовника, де будуть виконуватися роботи/надаватись послуги або зазначено місто (область), де знаходиться об’єкт (-и) Замовника. Декларація видається на підприємство та має підтверджувати його спроможності, а не на кожен обєкт на я кому виконуватимуться роботи. Радимо звернутися до практики АМКУ з даного питання, а також внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, будуть внесені зміни до тендерної документації у порядку та терміни згідно чинного законодавства України.
вимога не відповідає Закону
Дата подання: 27 вересня 2021 12:03
Дата відповіді: 27 вересня 2021 18:27
Шановний Замовнику! Додато1 до ТД містить вимогу: Копія фінансової звітності Учасника за попередній звітний період, яка повинна підтверджувати, що на кінець звітного періоду сумарна вартість активів складає не менше очікуваної вартості закупівлі, учасник мав позитивний чистий прибуток, а також обсяг річного доходу (виручки) становив не менше очікуваної вартості закупівлі Дана вимога не відповідає Закону: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Вимагаємо внести відповідні зміни до ТД у відповідності до Закону, в цій частині, задля уникнення оскарження в АМКУ та економії часу на проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, будуть внесені зміни до тендерної документації у порядку та терміни згідно чинного законодавства України.
незаконна вимога
Дата подання: 27 вересня 2021 12:04
Дата відповіді: 27 вересня 2021 18:26
Шановний Замовнику! у Тендерній документації міститься вимога: Обладнання повинно бути новим, таким, що не було в експлуатації. Просимо надати розяснення стосовно "нового обладнання", що саме мається на увазі: обладнання, яке буде встановлено на Об'єкті чи обладнання, яке буде використовуватися Учасником під час виконання робіт (мтб)? Разом з тим, зазначаємо, що маємо достатню матеріально-технічну базу, яка є в справному стані для повного, якісного та вчасного виконання робіт, що є предметом закупівлі. Не вбачається доцільним купувати нову МТБ та прилади окремо під кожен об'єкт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В даному випадку Замовник має на увазі обладнання, яке буде встановлено на об'єкті
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 27 вересня 2021 12:05
Дата відповіді: 27 вересня 2021 18:26
Шановний Замовнику! Тендерною документацією вимагається надання : сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" виданий стосовно Учасника щодо надання послуг/виконання робіт з монтажу устаткування та електромонтажних робіт – подається разом з документами, що підтверджують його чинність. Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Таким чином, Замовником порушуються норми діючого законодавства. Дана вимога є дискримінаційною для тих учасників, які не мають такого сертифікату. Надання відповідного сертифікату, жодним чином не убезпечує Замовника від настання корупційниї ризиків. А навпаки породжує питання щодо їх наявності, адже Замовником вимагається надання 5-ти сертифікатів ISO, які на сьогоднішній день має не кожен суб'єкт господарюввання. Просимо видалити незаконну вимогу задля уникнення порушення законодавства та спотворення конкуренції під час проведення даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, будуть внесені зміни до тендерної документації у порядку та терміни згідно чинного законодавства України.
Щодо формування кошторисної документації
Дата подання: 27 вересня 2021 17:27
Дата відповіді: 27 вересня 2021 18:26
Шановний Замовник! Додаток №2 до тендерної документації містить лише перелік та об'єми робіт, що унеможливлює прорахувати не тільки ціну нашої пропозиції, але і собівартість. Так, відповідно до ДСТУБД.1.1-1:2013: 6.2Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів 6.2.1Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів(підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва,та поточних цін на них. 6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником,відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектнудокументацію. Не надання таких документів є дискримінаційною по відношенню до нас, як учасника, адже ми не можемо правильно скласти кошторисну документацію та у подальшому наша пропозиція може бути відхилена. Вимагаємо додати відповідні документи до ТД та не порушувати норми діючого законодавства України.Вимагаємо внести відповідні зміни до ТД у відповідності до Закону, в цій частині, задля уникнення оскарження в АМКУ та економії часу на проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, будуть внесені зміни до тендерної документації у порядку та терміни згідно чинного законодавства України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-22-005256-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42655189
Дата подання: 01 жовтня 2021 18:05
Дата подання: 01 жовтня 2021 18:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2021 10:54
рішення від 05.10.2021 № 22586.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2021 10:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2021 № 23473.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2021 18:28
рішення від 18.10.2021 № 23473.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2021 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни відповідно до рішення АМК внесено від 22.10.2021року та продовжено термін подачі пропозицій
Дата виконання рішення замовником: 22 жовтня 2021 16:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
89 368,69
UAH з ПДВ
|
83 998,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕСТ" |
94 740,10
UAH з ПДВ
|
84 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Спецавтоматика-2007" |
95 300,00
UAH з ПДВ
|
95 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
83 998,80
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 12:05
|
ДУ № 1 від 30.11.2021року до договору №195-ВТ від 19.11.2021року.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 12:05
|
Лист про продовження терміну надання послуг 4607.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 16:10
|
Договір №195-ВТ від 19.11.2021року (Блискавкозахист Сичавський ЗДО).pdf | укладений |
22 листопада 2021 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції від 10.11.2021, на підставі листа ПП «Спецпожсервис-ЮГ» код за ЄДРПОУ 41397479 від 29 листопада 2021 року (продовження терміну надання послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 195-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |