Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ВПЗ Долина 3 за адресою: 77503 м.Долина, вул. Міцкевича, 69 (Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
333 500,00 UAH
UA-2021-09-21-014111-b 34463d6d345341d994ff0a23094b6796
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринишин Петро

380504500785 PYNCHUK-NV@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22178632
Вебсайт: http://www.ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Гринишин Петро
380504500785
PYNCHUK-NV@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 23:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 333 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 667,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 76018,УкраїнаІваноФранківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6. в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасникомпереможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: Акціонерне товариство «Укрпошта», ІваноФранківська дирекція АТ «Укрпошта», 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6 IBAN: UA943365030000026006301012710 в ІФОУ АТ «Державний Ощадний банк України» МФО 336503 Код ЄДРПОУ 22178632 Податковий номер платника податку: 21560045 ІПН 215600426655

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника :76018 Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6 Інформація про технічні та якісні характеристики послуг зазначена у Додатку 2, Вимог до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Поточний ремонт точки базування по проекту "Пересувне відділення" ВПЗ Долина 3 за адресою: 77503 м.Долина, вул. Міцкевича, 69 (Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77503, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Міцкевича, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість робіт, передбачену п. 3.1 Договору, Замовник виплачує Підряднику на основі Актів здачі-приймання робіт, протягом 50-ти банківських днів з дня підписання таких актів. Пiсляоплата 50 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 76018,УкраїнаІваноФранківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6. в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасникомпереможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: Акціонерне товариство «Укрпошта», ІваноФранківська дирекція АТ «Укрпошта», 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6 IBAN: UA943365030000026006301012710 в ІФОУ АТ «Державний Ощадний банк України» МФО 336503 Код ЄДРПОУ 22178632 Податковий номер платника податку: 21560045 ІПН 215600426655
Форма підтвердження: документ
21 вересня 2021 23:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 23:39
Vymohy do predmetu zakupivli.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ" 329 997,65
UAH з ПДВ
329 997,65
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 вересня 2021 16:34
Електронний підпис
30 вересня 2021 16:34
№13 екологія 30.09.2021.pdf
30 вересня 2021 16:34
Додаток 2.1. 30.09.2021.pdf
30 вересня 2021 16:34
Декларація Лімбуд.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Рішення.pdf
30 вересня 2021 16:34
Виписка.pdf
30 вересня 2021 16:34
Ліцензія.pdf
30 вересня 2021 16:34
відгук УКБ Нижнів.pdf
30 вересня 2021 16:34
відгук УКБ Нижнів.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Додаток 3 30.09.2021.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Декларація Лімбуд.pdf
30 вересня 2021 16:34
КБ-3, КБ-2 до дог. №304.pdf
30 вересня 2021 16:34
відгук УКБ Обертин.pdf
30 вересня 2021 16:34
відгук УКБ Обертин.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Ліцензія.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Кошториси.zip.p7s
30 вересня 2021 16:34
Опис.pdf
30 вересня 2021 16:34
договір ЦПХ Ранюк.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
КБ-3, КБ-2 до дог. №304.pdf
30 вересня 2021 16:34
договір ЦПХ Ранюк.pdf
30 вересня 2021 16:34
Договір №304 від 19.12.2019 р..pdf
30 вересня 2021 16:34
договір ЦПХ Крилов.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Баланс тов.pdf
30 вересня 2021 16:34
КБ-3, КБ-2 до дог. №304.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Додаток 1 30.09.2021.pdf
30 вересня 2021 16:34
Додаток 2 30.09.2021.pdf
30 вересня 2021 16:34
Додаток 2 30.09.2021.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Рішення.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
КБ-3, КБ-2 до дог. №304.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Реквізити.pdf
30 вересня 2021 16:34
Додаток 2.1. 30.09.2021.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Виписка.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Додаток 1 30.09.2021.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
договір ЦПХ Семчук.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Додаток 3 30.09.2021.pdf
30 вересня 2021 16:34
№13 екологія 30.09.2021.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
КБ-3, КБ-2 до дог. №274.pdf
30 вересня 2021 16:34
КБ-3, КБ-2 до дог. №274.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
договір ЦПХ Семчук.pdf
30 вересня 2021 16:34
Реквізити.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Кошториси.zip
30 вересня 2021 16:34
№16 засоби захисту 30.09.2021.pdf
30 вересня 2021 16:34
Баланс тов.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Опис.pdf.p7s
30 вересня 2021 16:34
Договір №274 від 02.12.2019 р..pdf
30 вересня 2021 16:34
договір ЦПХ Крилов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ"
#43074311
Переможець 329 997,65
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 23:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 23:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМБУД-ІФ"
#43074311
329 997,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 10:54
Звіт про виконання договору UA-2021-09-21-014111-b.pdf укладений
13 квітня 2022 10:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 17:19
Протокол 41.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 17:19
Додаткова угода №1 SP_UA-2021-09-21-014111-b (22_1122).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 17:18
Лімбуд лист №49.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 17:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 17:15
Протокол 41.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 17:15
Додаткова угода №1 SP_UA-2021-09-21-014111-b (22_1122).pdf зміни до договору
31 грудня 2021 17:15
Лімбуд лист №49.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 20:38
Dohovir SP_UA-2021-09-21-014111-b 22_1122.zip укладений
08 жовтня 2021 20:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність укладення ДУ викликана у зв'язку з обмеженнями що діяли на підставі Протоколу № 41 від 27 жовтня 2021 р Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Номер договору про закупівлю: 22/1122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність укладення ДУ викликана у зв'язку з обмеженнями що діяли на підставі Протоколу № 41 від 27 жовтня 2021 р Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Номер договору про закупівлю: 22/1122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 329 997,65
UAH