Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378669 |
Вебсайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67543, Україна , Одеська обл., Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56 |
Контактна особа: |
Вадим Анатолійович Рошка +380485595535 vizirkarada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 22:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2021 12:55 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції більш детально викладено в тендерній документації. Тендерна документація додається окремим файлом |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника - 67543, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56. Категорія замовника передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: орган місцевого самоврядування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2021 22:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2021 22:14 |
Тенд_док__Водогон_вода____.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000072 ● 19250686c9e54e9888a188de0b0d1a3e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2022 № 51
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.10.2022 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-09-21-013890-b 21.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-19 13:43:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво водозабезпечення с. Іваново, с. Першотравневе та смт. Доброслав Лиманського району Одеської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-09-21-013890-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Замовником при закупівлі робіт «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник надає скани оригіналів аналогічних Договорів - не менше 1 договору, зазначеного у довідці, в повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, актами, специфікаціями, експертним звітом тощо до договору. Крім того, учасник надає відгук від замовника, з яким укладено аналогічний договір, зазначений в довідці, складений відповідно до цього пункту.
В переможця торгів ФОП «Бєлозерцов Іван Олександрович» відсутній в складі пропозиції лист-відгук від замовника з яким укладено аналогічний договір.
2. У п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасники торгів повинні надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, а саме:
- Комп’ютер/ноутбук - не менше 2-х одиниць (операційна система Windows повинна бути ліцензійна, на підтвердження необхідно надати скановані копії з оригіналу договору та ліцензію).
Переможець торгів ФОП «Бєлозерцов Іван Олександрович» надав довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання від 05.10.2021 № 316 в який зазначено наявність двох моніторів ACER EB321 HQJ та BenQ EW3270U. Проте, монітор це частина комп’ютерного обладнання, який є лише частиною апаратного забезпечення комп’ютера, а не самим комп’ютером.
Крім, того переможець ФОП «Бєлозерцов Іван Олександрович» зазначив в довідці про наявність лише одного ноутбука Dell Inspiron 5521.
Також в пропозиції учасника ФОП «Бєлозерцов Іван Олександрович» не містить інформації щодо договору на придбання ліцензії на операційну систему Windows, як це вимагалося п.п. 5.1.1. п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
3. У п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасники торгів повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, а саме: інженер-проектувальник, інженер – будівельник проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник в частині кошторисної документації,
інженер-проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженер-проектувальник інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань та інженер-геодезист.
Переможець торгів ФОП «Бєлозерцов Іван Олександрович» надав відповідну довідку від 05.10.2021 №321 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт».
Проте в поданій довідці відсутні наступні працівники, а саме: інженер-проектувальник - інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань та інженер-геодезист.
З огляду на зазначене вище поясніть яким чином переможець торгів ФОП «Бєлозерцов Іван Олександрович» підтвердив необхідну кількість комп’ютерів/ноутбуків та наявність договору щодо придбання ліцензії на операційну систему Windows, а також наявність працівників відповідної кваліфікації?
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Бєлозерцов Іван Олександрович», за умови її невідповідності вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-24 23:11:44
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення надано окремим файлом Відповідь моніторинг.docх
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-11-03 20:03:19
Пояснення до висновку моніторингу
Замовник надає пояснення до висновку моніторингу
- Відповідь на моніторинг Водогон.docx
- Електронний підпис
- Заперечення на висновок моніторингу.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подана Позовна заява до ОДЕСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ 65062, м.Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14 - про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-21-013890-b від 26 жовтня 2022 року |
Дата публікації: | 09 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | Справа № 420/16129/22 |
Дата відкриття провадження: | 14 листопада 2022 |
Документи:
18 листопада 2022 14:18
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 22:38
|
Позовна заява 09-11-2022-22꞉28.pdf |
18 листопада 2022 14:18
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 22:41
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 22:38
|
Позовна заява 09-11-2022-22꞉28.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЄЛОЗЕРЦЕВ ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
2 475 048,00
UAH з ПДВ
|
2 475 048,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КУНТІЙ ЮРІЙ БОГДАНОВИЧ" |
2 487 992,85
UAH з ПДВ
|
2 487 992,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЄЛОЗЕРЦЕВ ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3282408556 |
Переможець |
2 475 048,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2023 16:57
|
5 354.pdf | зміни до договору |
11 січня 2023 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:56
|
4 354.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 21:14
|
3 354.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 17:02
|
2 354.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 21:58
|
1 354.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 18:39
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 18:08
|
354.pdf | укладений |
09 листопада 2021 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування/уточнення назви об'єкту |
Номер договору про закупівлю: | 354 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування тексту назви предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 354 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування календарного плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 354 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 354 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором |
Номер договору про закупівлю: | 354 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |