Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт водопроводу по вул. Садова в м. Рені, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області
Очікувана вартість
368 860,00 UAH
UA-2021-09-21-013180-b 95e674b03dd54793a2a6536d8980a847
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Жукова

+380974805813 larisajhukova1969@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04056990
Вебсайт: http://renimvk.od.ua
Місцезнаходження: 68803, Україна , Одеська обл., РЕНІЙСЬКИЙ Р-Н, М.РЕНІ, ВУЛ. ВОЗНЕСЕНСЬКА БУД. 139
Контактна особа: Лариса Жукова
+380974805813
larisajhukova1969@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 368 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 844,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним КЕП/УЕП у розмірі, яка складає 0,5% від очікуваної вартості
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1844.3 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою. Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотка від вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Садова в м. Рені, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68803, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45332000-3 — Водопровідні роботи та влаштування водостоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає замовнику забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з накладеним КЕП/УЕП у розмірі, яка складає 0,5% від очікуваної вартості

Сума забезпечення: 1844.3 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою. Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотка від вартості договору.
21 вересня 2021 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 18:08
5._Додаток_4_Проект_договору.docx
21 вересня 2021 18:08
2._Додаток_1_Цiнова_пропозицiя.docx
21 вересня 2021 18:08
4._Додаток_3_Технiчне_завдання.docx
21 вересня 2021 18:08
3._Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
21 вересня 2021 18:08
1._Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУЛЕВСЬКИЙ РУСЛАН КОСТЯНТИНОВИЧ 368 516,00
UAH з ПДВ
368 516,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 15:19
Електронний підпис
29 вересня 2021 15:19
23.3. протокол 304, 305, муфті.pdf
29 вересня 2021 15:19
19.1 Договор подряда 97.pdf
29 вересня 2021 15:19
18.1 Приказ на работников.pdf
29 вересня 2021 15:19
19.2 Договор подряда 95.pdf
29 вересня 2021 15:19
1. Лист-згода ціна.pdf
29 вересня 2021 15:19
11. Довідка підпис.pdf
29 вересня 2021 15:19
21. Лист-пояснення СС1.pdf
29 вересня 2021 15:19
5.2 Довідка до Додатку 3.pdf
29 вересня 2021 15:19
3. Довідка про мову.pdf
29 вересня 2021 15:19
23.2 сертификат унидельта.pdf
29 вересня 2021 15:19
26. Лист-відгук.pdf
29 вересня 2021 15:19
19.3 Договор подряда 93.pdf
29 вересня 2021 15:19
23.5 Сертификат зап. арм..PDF
29 вересня 2021 15:19
27. Платіжне доручення.pdf
29 вересня 2021 15:19
7.1 Договор ЦПД.pdf
29 вересня 2021 15:19
2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУЛЕВСЬКИЙ РУСЛАН КОСТЯНТИНОВИЧ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУЛЕВСЬКИЙ РУСЛАН КОСТЯНТИНОВИЧ
#2933802731
Переможець 368 516,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 18:12

Документи

04 жовтня 2021 18:12
Електронний підпис
04 жовтня 2021 18:11
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 18:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУЛЕВСЬКИЙ РУСЛАН КОСТЯНТИНОВИЧ
#2933802731
368 516,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2021 18:12
Електронний підпис
04 жовтня 2021 18:11
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:59
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 09:49
D_111_rob.pdf укладений
21 жовтня 2021 09:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 листопада 2021 10:46
368 516,00 UAH UA198201720344241034100019200
Виконком Ренійської міської ради
UA593204780000026004924908145
ФОП Рулевський Р.К.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 368 516,00
UAH