Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку Бориспільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 по вул. Головатого, 19 в м. Бориспіль Київської області» (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-09-21-013087-b 919d48d466ad4e22a4f4aa8180eb0fcb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ворушило Валентина Анатоліївна

+380459563661 vaalya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Ворушило Валентина Анатоліївна
+380459563661
vaalya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2021 11:11
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія 0,5% - 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень) з терміном дії не менше 90 днів.Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника, IBAN: UA218201720355159028100024816, одержувач: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області, код ЄДРПОУ 35652032, суму забезпечення пропозиції) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог Національного банку України. Банківська гарантія має обов’язково бути "гарантією з покриттям", що підтверджується довідкою з банку, яка надається в складі пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщені кошти в сумі виданої гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються замовником. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: закінчення строку дії та забезпечення пропозиції, зазначеного у документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; завершення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем; якщо учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області Місцезнаходження Замовника (фактична адреса, для листування): вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область. IBAN: UA218201720355159028100024816 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі - посилання на номер оголошення про проведення закупівлі - номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку Бориспільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 по вул. Головатого, 19 в м. Бориспіль Київської області» (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку Бориспільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 по вул. Головатого, 19 в м. Бориспіль Київської області» (ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ДБН А.2.2-3-2014 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія 0,5% - 1500 грн. (одна тисяча п’ятсот гривень) з терміном дії не менше 90 днів.Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника, IBAN: UA218201720355159028100024816, одержувач: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області, код ЄДРПОУ 35652032, суму забезпечення пропозиції) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог Національного банку України. Банківська гарантія має обов’язково бути "гарантією з покриттям", що підтверджується довідкою з банку, яка надається в складі пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщені кошти в сумі виданої гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються замовником. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: закінчення строку дії та забезпечення пропозиції, зазначеного у документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; завершення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем; якщо учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.

Сума забезпечення: 1500 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області Місцезнаходження Замовника (фактична адреса, для листування): вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область. IBAN: UA218201720355159028100024816 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі - посилання на номер оголошення про проведення закупівлі - номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
21 вересня 2021 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 17:52
ОГОЛОШЕННЯ ПКД ЗОШ 6 харчоблок.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обстеження об'єкта
Дата подання: 24 вересня 2021 16:53
Дата відповіді: 24 вересня 2021 17:15
Шановний Замовник, просимо повідомити чи можна виїхати на обстеження об'єкт в період подання пропозицій (до аукціону)? дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику! Так, можна. У складі своєї пропозиції учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт. Тому огляд об"єкта необхідно здійснити до аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КУЛИК ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ 180 900,00
UAH з ПДВ
148 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Златограф-Проект" 223 673,68
UAH з ПДВ
149 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Проректор 251 100,00
UAH з ПДВ
251 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 23:09
Електронний підпис
29 вересня 2021 23:07
Електронний підпис
29 вересня 2021 23:03
ЦПХ працівників.pdf
29 вересня 2021 23:03
Dovidka_pokruttya_7510.pdf
29 вересня 2021 23:03
Довідка з реквізитами.pdf
29 вересня 2021 23:03
Наказ про повноваження.pdf
29 вересня 2021 23:03
БГ 7510.pdf
29 вересня 2021 23:03
Акт огляду.pdf
29 вересня 2021 23:03
Паспорт.pdf
29 вересня 2021 23:03
Виписка з реєстру.pdf
29 вересня 2021 23:03
Проект договору.pdf
29 вересня 2021 23:03
Сертифікати.pdf
29 вересня 2021 23:03
Відгук.pdf

Публічні документи

30 вересня 2021 21:11
Електронний підпис
30 вересня 2021 21:11
Електронний підпис
30 вересня 2021 19:28
Акт огляду харчоблок.pdf
30 вересня 2021 19:28
Бориспіль (харчоблок).pir
30 вересня 2021 19:28
Оригінали трудових + цпх.pdf
30 вересня 2021 19:28
Копії листів-відгуків.pdf
30 вересня 2021 19:28
Інвентаризаційний опис.pdf
30 вересня 2021 19:28
Опис документів копія.pdf
30 вересня 2021 19:28
Кошторис Харчоблок.pdf
30 вересня 2021 19:28
Копії трудових + ЦПХ.pdf
30 вересня 2021 19:28
Відомості ЄДРПОУ копія.pdf
30 вересня 2021 19:28
Проект договору.pdf

Публічні документи

30 вересня 2021 17:04
Електронний підпис
30 вересня 2021 17:03
3.Аналогічний договір.rar
30 вересня 2021 17:03
8. Банківська гарнатія.rar
30 вересня 2021 17:03
7.Інші документи.rar
30 вересня 2021 17:03
2.Працівники.rar
30 вересня 2021 17:03
6.Кошторис.rar
30 вересня 2021 17:03
1. Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУЛИК ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Златограф-Проект"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ Проректор

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУЛИК ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3226110692
Переможець 148 500,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 16:32

Документи

06 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис
06 жовтня 2021 16:30
протокол_164_06 10 2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУЛИК ЄВГЕНІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3226110692
148 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 16:31
Електронний підпис
06 жовтня 2021 16:30
протокол_164_06 10 2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2022 18:10
Електронний підпис укладений
02 травня 2022 12:36
3ДУ дог 166.pdf зміни до договору
02 травня 2022 12:34
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 12:27
ДУ 2 дог 166.pdf зміни до договору
13 квітня 2022 12:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:01
ДУ Кулик _ 166.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 17:32
дог 166_21 10 2021.pdf укладений
22 жовтня 2021 17:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 жовтня 2022 16:35
148 500,00 UAH UA728201720344281033100024816
УКБ Бориспільської міськради
UA093226690000026007500701560
Кулик Євгеній Сергійович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність урахування додаткових об"ємів робіт
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): введення воєнного стану, відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення річної суми фінансування на 2022 р.
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 148 500,00
UAH