Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа (закрита) 2- секційна (код ДК 021:2015:39130000-2 "Офісні меблі")
Очікувана вартість
163 000,00 UAH
UA-2021-09-21-012965-b 7e23fc5c317c44b78182cc64536c50fa
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Абальмасова

+380442381869 inna.abalmasova@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Вебсайт: https://mfa.gov.ua/
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Інна Абальмасова
+380442381869
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 09:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2021 11:37
Очікувана вартість: 163 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Шафа (закрита) 2- секційна (код ДК 021:2015:39130000-2 "Офісні меблі")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, Київ, Михайлівська площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяплата протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець здійснює розрахунки протягом 7 (семи) банківських днів із дати надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2021 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2021 17:36
Оголошення.docx
21 вересня 2021 17:36
Додаток 4 до Оголошення (проєкт Договору).doc
21 вересня 2021 17:36
Додаток 1 до Оголошення (технічні характеристики).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні параметри
Дата подання: 22 вересня 2021 14:25
Дата відповіді: 23 вересня 2021 16:41
Доброго дня! Чи будете ви розглядати аналог шафи у наступних параметрах: висота 900 мм, ширина 400 мм і глибина 370 мм? Корисний об'єм при цьому буде трошки більший, клас зламостійкості та інші параметри - аналогічні тим, що вказані в характеристиках данної закупівлі. Чи буде така шафа вважатися "як еквівалент" та розглядатись у поданій нами пропозиції? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний запитувач, характеристики предмет закупівлі в Вашій пропозиції повинні відповідати характеристикам, зазначеним в Додатку 1 до Оголошення.
Проєкт договору
Дата подання: 24 вересня 2021 16:35
Доброго дня! Шановний Замовник, чи можливі зміни до Проєкту договору? Завчасно вдяні за відповідь!
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 вересня 2021 17:55
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
29 вересня 2021 17:55
Електронний підпис
29 вересня 2021 17:50
Повідомлення.docx