Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги заправки та відновлення картриджів принтерів та багатофункціональних пристроїв, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
2 928,00 UAH
UA-2021-09-21-008362-b 98999c9d41dd43fc8807be718d48aef1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобозєв Олександр Володимирович

+380680730021 tender.kpda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство «Дніпровські активи» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21927416
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, просп. Пушкіна буд. 55
Контактна особа: Кобозєв Олександр Володимирович
+380680730021
tender.kpda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Послуги заправки та відновлення картриджів принтерів та багатофункціональних пристроїв, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Пушкіна буд 55 9 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

21 вересня 2021 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БІЗНЕС-ПРОФІ"
#32441692
Переможець 2 928,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2021 14:34

Документи

21 вересня 2021 14:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 10:29
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 14:39
Договір укладений
21 вересня 2021 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 928,00
UAH (в тому числі ПДВ 488,00 UAH)