Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Василь Заяць +380322610948 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2021 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 6 809 324,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 046,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид: електронна банківська гарантія. Розмір: 34000, 00 грн. Детальний опис умов надання забезпечення тендерних пропозицій міститься в п. 2, Розділу 3 тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається відповідно до ч. 3, ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику відповідно до ч. 4, ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 34000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом одного місяця з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2021 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2021 12:56 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
21 вересня 2021 12:56 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx | |
21 вересня 2021 12:56 |
Тендерна документація.doc | |
21 вересня 2021 12:56 |
Додаток №1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
21 вересня 2021 12:56 |
Додаток №4 Вимоги статті 17 Закону.docx | |
21 вересня 2021 12:56 |
Додаток №2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
21 вересня 2021 12:56 |
Додаток №6 Форма Банківська гарантія.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-04-000034 ● 19870a289b6d4ce09242d59c180899fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 18:59 |
04.04.2022 № 130
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
29 UA-2021-09-21-006419-b 21.09.2021 Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 23948842)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-05 17:14:35
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-09-21-006419-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-08 17:18:09
Відповідь на ваш запит
У відповідь на ваш запит надаємо наступну інформацію:
1. Щодо розміру бюджетного призначення.
Замовником було здійснено запит про надання коштів на закупівлю "Проект реставрації та реабілітації (ревалоризації) об'єктів комплексу Пам'ятки архітектури Національного значення XVIII ст. ох. №376 Архикатедрального Собору Святого Юра в м. Львові (впорядкування території горішнього і долішнього подвір'їв, реставрація дзвіниці, брам та огорожі, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об'їзду північного і західного корпусів капітули)" (реставрація скульптур, брам і огорож)" у розмірі, що відповідає очікуваній вартості. Однак станом на сьогодні фінансування по даному об’єкті не здійснено, тож будь - які бюдженті зобов’язання між сторонами не зареєстровані.
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахування вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в проектній документації на по об’єкту "Проект реставрації та реабілітації (ревалоризації) об'єктів комплексу Пам'ятки архітектури Національного значення XVIII ст. ох. №376 Архикатедрального Собору Святого Юра в м. Львові (впорядкування території горішнього і долішнього подвір'їв, реставрація дзвіниці, брам та огорожі, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об'їзду північного і західного корпусів капітули)" (реставрація скульптур, брам і огорож)", а саме: у відомостях обсягів робіт, зведеному кошторисному розрахунку об’єкта будівництва. У проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Замовником будівництва було отримано експертний звіт, щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації.
3. Щодо визначення очікуваної вартості.
На замовлення Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації виготовлено проєктно - кошторисну документацію на об’єкті: "Проект реставрації та реабілітації (ревалоризації) об'єктів комплексу Пам'ятки архітектури Національного значення XVIII ст. ох. №376 Архикатедрального Собору Святого Юра в м. Львові (впорядкування території горішнього і долішнього подвір'їв, реставрація дзвіниці, брам та огорожі, завершення реставрації Митрополичих палат, влаштування об'їзду північного і західного корпусів капітули)" (реставрація скульптур, брам і огорож)". За результатами розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області було видано експертний звіт (позитивний) від 09 серпня 2021 рок №14 -0281/01-21. Виготовлену кошторисну документацію затверджено Наказом УКБ ЛОДА № 73 від 10.09.2021 р.
Замовник визначив очікувану вартість, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат, передбачених на технічний нагляд, авторський нагляд, виготовлення проектно-кошторисної документації, експертизу проєктної документації та витрат щодо введення об’єкта в експлуатацію.
4. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів:
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі кошти на створення веб- сайту відсутні та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) встановлено недотримання вимог пункту 4¹ Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Турист" |
6 808 952,48
UAH з ПДВ
|
6 808 952,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРОНЛО-ЛЬВІВ" |
6 809 299,15
UAH з ПДВ
|
6 809 299,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Турист" #23959053 |
Переможець |
6 808 952,48
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 11:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2021 12:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 13:08
|
Додаткова угода №1.22 до Договору №17 від 04.11.2021.pdf | укладений |
08 листопада 2022 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 15:40
|
дог.17.pdf | укладений |
04 листопада 2021 15:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 листопада 2021 — 07 листопада 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п. 10.2 розділу 10 Договору про закупівлю робіт за державні кошти №17 від 04.11.2021 Сторони вирішили принити дію зазначеного Договору за згодою сторін. |